ادامه ماجرای مترانپاژ در رشت

به گزارش مشاور رسانه‌ای این نمایش، در پی استقبال مخاطبان، اجرای ماجرای مترانپاژ در تماشاخانه هامون تا ۳ دی تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه بلیت شب‌های آتی را تهیه کنند.

لازم به ذکر است که این نمایش در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی به روی صحنه نمی‌رود.

ماجرای مترانپاژ نمایشی‌ست به کارگردانی محمدحسن معجونی که از ۱۷ آذر، هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه‌ هامون به روی صحنه رفته است.

ماجرای مترانپاژ را الکساندر وامپیلوف نمایش‌نامه‌نویس روس نوشته و کیوان سررشته به فارسی برگردانده است. در این نمایش رضا بهبودی، محمد حسن معجونی، مهتاب ثروتی، مژده دایی، حسین حسینیان، برنا انصاری، امیر قاسمی بازی می‌کنند.

«ماجرای مترانپاژ»، نمایشی تک پرده ای است که سال 1971 نوشته شده و داستان مدیر هتل کم ستاره‌ای به نام کالوشین را روایت می کند که با یکی از مسافرانش به نام پاتاپف درگیر می‌شود و طی اتفاقاتی شک می‌کند که شاید او آدم مهم و صاحب‌منصبی باشد. این سوءتفاهم باعث می‌شود تا خود را به دیوانگی بزند تا خود را از تبعات مصیبت‌بار درگیری با چنین آدمی که از مرکز آمده و احتمال تنبیه و اخراج برهاند.

این نمایش پیش از این در تهران به کارگردانی معجونی به روی صحنه رفته و توسط منتقدین ، نمایشی سرزنده ، بانشاط و با طراحی مناسب ، میزانسن‌های پویا، ریتم مناسب و هدایت خوب بازیگران ارزیابی شده است.

تغییراتی که در متن انجام‌شده باانگیزه ایجاد فضای کمیک قابل‌لمس برای مخاطبان ایرانی صورت گرفته است و با پرهیز از لودگی و شوخی‌های سخیفانه معمول، طنز پاکیزه و اثرگذاری از این متن روسی روی صحنه اجرا می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیر پروژه: مهرداد قیومی، طراح لباس: شایلان عشایری ، موسیقی: پویا پور امین، طراح گرافیک: مهدی دوایی،دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش البخشی نائینی،منشی صحنه: عسل اصفهانی، مدیر تولید: سبا غروی

مشاور رسانه‌ای: سیدفرزام حسینی.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟