افزایش سود دارا یکم در هفته های آتی + جزئیات

دارا یکم / محمد بختیار نصرآبادی، گفت: در پی رفتار هیجانی سهامداران امروز دارایکم با ۳۵ درصد زیر قیمت ارزش واقعی هر واحد، به فروش رسید.

 

مدیر صندوق دارایکم ادامه داد: دارایکم تفاوتی با سایر صندوق‌ها در بازار دارد و بخش عمده‌ای از افرادی که از واحدهای این صندوق خریداری کردند بدون تجربه هستند و هر فرد با خرید یک واحد ۱۰ هزار تومانی، سهامدار این صندوق شده است و آگاهی کافی از بازار سرمایه ندارند.

وی افزود: ماهیت بازار سرمایه، نوسان است و افراد باید برای خرید و فروش هر واحد به NAV یا همان ارزش خالص دارایی صندوق توجه کنند؛ ارزش خالص دارایی صندوق دارایکم، همان سهام‌هایی است که در بورس معامله می‌شود که متشکل از سه سهام بانک ملت، تجارت و صادرات و دو سهم بیمه است.

نصرآبادی گفت: با توجه به افت شاخص کل، بسیاری از افراد بدون توجه به ارزش خالص دارایی اقدام به فروش هر واحد صندوق با ۳۵ درصد زیر قیمت می‌کنند امروز هر واحد صندوق دارایکم به قیمت ۱۷ هزار و ۹۸۱ تومان فروخته شد در حالی که NEV یا ارزش خالص دارایی آن ۲۷ هزار و ۴۱۰ تومان است.

وی تصریح کرد: فروش کمتر از ارزش ذاتی سهام چه توجیهی برای سهامداران دارد که اقدام به این کار می‌کنند و دارایی خود را از دست می‌دهند.

مدیر صندوق دارا یکم گفت: کاهش قیمت صندوق دارایکم به دلیل رفتارهای هیجانی مردم است مردم باید برای خرید و فروش سهام صبور باشند و دچار هیجان نشوند و همین سهام دارایکم ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده که بازار از هیجانات و رفتارهای شتاب زده به دور شد بازده بسیار خوبی خواهد داشت.

نصرآبادی اضافه کرد: صبوری اصل اول سرمایه گذاری در بازار سرمایه است و افراد باید با نگاه تحلیلی اقدام به خرید و فرو ش در بازار کنند افراد حتماً به NEV صندوق‌ها توجه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟