برپایی بیمارستان دریایی توسط سپاه در شهرستان سیریک هرمزگان

به گزارش رکنا، مراسم آغاز به کار این بیمارستان صحرایی روز جمعه با حضور دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، امام جمعه سیریک استان هرمزگان، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.

این بیمارستان شامل بخش‌های پزشک عمومی، متخصص، پزشک زنان و زایمان، ارتوپدی ،اتاق عمل، جراحی عمومی، پزشک قلب، پزشک متخصص اطفال، دندان پزشکی،چشم پزشک، آزمایشگاه ، رادیولوژی، سونوگرافی فوریت‌های پزشکی، آی سی یو و ۴۰ تخت بستری است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در مراسم آغاز به کار این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان به مدت یک هفته در شهرستان سیریک دایر است و راه اندازی آن در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب مردم یاری برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.

دریادار علیرضا تنگسیری بیان داشت: پیش بینی می‌شود با توجه به تجهیزات و بخش‌های تخصصی بیمارستان و درمان‌های رایگان و نبود بخش‌های تخصصی در شهرستان سیریک بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بهره مند شوند.

این بیمارستان به صورت رایگان در دو شیفت کاری و از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده پذیرش عموم مردم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان است.

شهرستان سیریک در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟