نمکی : اگر ما نبودیم روزی 1300 کشته می دادیم

سعید نمکی وزیر بهداشت است. وزیر بهداشت امروز صحبت های تازه ای را درباره کرونا مطرح کرد. وزیر بهداشت تاکید کرد که اگر مدیریت همکاران او نبود، اکنون ایران روزانه شاهد 1300 کشته کرونایی بود. وزیر بهداشت این صحبت ها را در حالی بیان کرده است که بسیاری از کارشناسان نسبت به سوء مدیریت وزارتخانه متبوع او در حوزه کرونا انتقاد دارند. وزیر بهداشت البته وعده داده است که تا مهر و آبان 120 میلیون واکسن تامین می شود. 

به گزارش رکنا، وزیر بهداشت در جلسه ویدئو کنفرانسی که امروز با حضور فرماندهان سپاه استانها و دانشگاههای علوم پزشکی در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۱۳۰ هزار تخت قرنطینه در کنار هم در کشور ایجاد کردیم. آزمایشات را به روزانه ۱۳۰ هزار عدد رساندیم. 

وی افزود: اگر برخی از تمهیدات ما نبود امروز باید شاهد مرگ‌های بالای ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ بودیم. اینکه چطور شد که این همدلی و وفاق باز هم به پیک دیگری کشیده شد و مرگ مردمان این سرزمین به بالای ۵۰۰ نفر رسید، همه را پیش‌بینی کرده بودم. 

نمکی تاکید کرد: واکسن، گفتنی‌هایی دارد که اگر بگویم برخی مناسبات خدشه‌دار می‌شود. ۱۲۰ میلیون واکسن تا مهر و آبان برنامه‌ریزی کردیم. تاریخ قضاوت خواهد کرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟