تقدیر از شرکت های ماهان سیرجان و فولاد بافت در ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE ایمیدرو

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو، شرکت های ماهان سیرجان ( بهره بردار معدن شماره ۵ گل گهر) با کسب سطح امتیاز " عالی تک ستاره " و شرکت احیا استیل فولاد بافت با کسب سطح امتیاز " عملکرد خوب " موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شدند.

در این همایش شرکت ماهان سیرجان بیش از ۴۰۱ امتیاز و شرکت احیا استیل فولاد بافت ۳۷۵ امتیاز کسب کردند و لوح های تقدیر و تندیس به مهدی بهرامی مدیر عامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و عطارد گودرزی مدیر عامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعطا شد.

مدیر عامل شرکت ماهان سیرجان گفت: کسب این موفقیت حاصل یک کار واقعی تیمی بوده و نشان از کارایی بالا و چابکی بخش خصوصی در بهره برداری معادن است به گونه ای که این شرکت در تولید و استخراج سنگ آهن و باطله برداری از برنامه های پیش بینی شده جلوتر است.

مهدی بهرامی افزود: شرکت ماهان سیرجان به طور همزمان طی ۴ سال متوالی ، بهبود مستمر ایمنی داشته و در سه سال گذشته نیز جزء رتبه های برتر ایمنی در کشور بوده است.

این گزارش حاکیست: شرکت های توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و احیا استیل فولاد بافت، زیرمجموعه های هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری هستند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟