چطور از وان به استانبول برویم؟

 

از آنجایی که سفر به وان از ایران نسبتا آسان است، افراد زیادی پس از بازدید از وان، با اضافه کردن چند روز بیشتر به سفر خود، می‌خواهند از استانبول، محبوب ترین شهر گردشگری ترکیه نیز بازدید کنند. با رزرو هتل هایی مثل هتل الیت ورد وان می‌توانید در یک هتل باکیفیت اقامت کرده و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. اگر شما هم قصد دارید از وان راهی استانبول شوید، با ما همراه باشید تا راهنمای کامل سفر به استانبول از وان را به شما ارائه دهیم.

راه های سفر از وان به استانبول

فاصله وان تا استانبول حدود 1500 کیلومتر است و راه‌های مختلفی برای طی آن وجود دارد. شما می‌توانید از طریق زمینی، هوایی و دریایی به این شهر سفر کنید:

سفر به وان با هواپیما

سفر هوایی سریع‌ترین راه برای رفتن از وان به استانبول است. طول پرواز حدود 2 ساعت است و پروازهای مستقیمی از فرودگاه، فرید ملن وان به فرودگاه‌های استانبول (IST) و صبیحا گوکچن (SAW) وجود دارد.

سفر با هواپیما،‌ گران ترین روش است اما می‌توانید با رعایت چند نکته، هزینه‌کمتری برای بلیط بپردازید:

-اواسط یا اوایل هفته را برای سفر انتخاب کنید زیرا بلیط‌ها در روزهای آخر هفته گران‌تر هستند.

-در روزهای پیک گردشگردی مانند تابستان، تعطیلات نوروز و یا مناسبت‌های خاص برای خرید بلیط وان به استانبول اقدام نکنید.

سفر به وان با هواپیما

 

سفر به وان با اتوبوس

شرکت‌های مختلف اتوبوسرانی خدمات خود را بین وان و استانبول ارائه می‌دهند که گزینه ارزان‌تری نسبت به هواپیما است ولی سفر با اتوبوس حدود 18 ساعت طول می‌کشد. اتوبوس‌هایی در خط وان به استانبول وجود دارد که مجهز به امکاناتی مانند صندلی‌های وی‌آی‌پی و سیستم تهویه مطبوع هستند.

اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید، اتوبوس می‌تواند انتخابی مناسب و البته کمی خسته‌کننده باشد.

سفر به وان با قطار

سفر با قطار فرصتی برای تماشای مناظر طبیعی و روستایی ترکیه را به شما می‌دهد و گزینه‌ای ایمن و راحت برای سفر است. البته قطار مستقیمی از وان به استانبول وجود ندارد. باید ابتدا به تاتوان بروید و سپس از آنجا با قطار به استانبول بروید. کل سفر حدود 24 ساعت طول می کشد. اگر سفری آرام و بدون عجله می‌خواهید، قطار می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد.

می‌توانید بلیط این سفر را در ایستگاه قطار شهر وان به صورت حضوری و از دفاتر فروش بلیط خریداری کنید و یا از خرید اینترنتی ازطریق وبسایت های معتبر استفاده کنید.

سفر به وان با ماشین شخصی

سفر با ماشین گزینه ای انعطاف پذیر برای سفر است و می‌توانید درطول سفر، هر جایی که می‌خواهید توقف کنید. می‌توانید برای این کار اتومبیلی کرایه کنید. سفر با ماشین از وان به استانبول حدود 16 ساعت طول می‌کشد. قبل از سفر، از وضعیت آب‌وهوا و جاده‌ها اطلاع پیدا کنید.

در نهایت بهترین راه برای رفتن از وان به استانبول به بودجه، زمان و ترجیحات شما بستگی دارد. اما اگر قصد سفر به وان را داشته باشید، انتخاب محل اقامت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. هتل الیت ورد وان، با ارائه خدمات و امکانات رفاهی کامل، می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی از اقامت در وان را برای شما رقم زند.

اقامت در هتل الیت وورد وان

هتل الیت ورد یک هتل 5 ستاره، در ساحل دریاچه وان است که یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های این شهر به‌شمار می‌رود. این موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و رستوران های خوب شهر را برای شما فراهم می‌کند.

در این هتل 100 واحد اقامتی در ابعاد مختلف با دکوراسیونی مدرن وجود دارد که فضایی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند که مجهز به تمامی امکانات موردنیاز مهمانان مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مینی بار، سشوار و... هستند. صبحانه رایگان با تنوع و کیفیت بالا نیز برای مهمانان تمامی اتاق ها ارائه می‌شود.

امکانات رفاهی این هتل

این هتل، طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: رستوران‌های مجلل با انواع غذاهای بین المللی، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز اسپا و ماساژ برای استراحت شما در طول سفر، باشگاه ورزشی با تجهیزات بدنسازی، سالن کنفرانس، خدمات روم سرویس و موارد دیگر.

 

ستخر سرپوشیده و روباز

 

کارکنان مجرب و آموزش‌دیده هتل الیت ورد وان، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مناسب، اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنند. این خدمات شامل مواردی همچون پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، خدمات باربری، خشکشویی، تبدیل ارز، دسترسی به اینترنت رایگان و... می‌باشد.

هتل الیت ورد وان با موقعیت مکانی عالی در نزدیکی جاذبه‌های طبیعی و ارائه امکانات مناسب، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما در سفر از وان به استانبول رقم خواهد زد. می‌توانید برای رزرو هتل های وان از طریق فلای تودی اقدام کنید.

سفری خاطره‌انگیز با رزرو هتل در فلای تودی

فلای تودی به عنوان اولین و بزرگترین سامانه رزرواسیون آنلاین هتل در ایران، با ارائه خدماتی نوین، تجربه سفری آسوده و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

فلای تودی امکان انتخابی گسترده و متنوع را برای شما از میان بیش از 1.5 میلیون هتل در سراسر جهان فراهم می‌کند و با ارائه ضمانت بهترین قیمت، این اطمینان را به شما می‌دهد که هتل‌ موردنظر خود را با پایین ترین قیمت رزرو کنید.

برای استفاده از این امکانات فوق‌العاده، کافی است به وب ‌سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید و پس از انتخاب مقصد، لیست هتل های موجود را همراه با تصاویر، شرح امکانات و قیمت مشاهده کرده و پس از مقایسه قیمت ها، هتل خود را رزرو کنید.

در نهایت فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته و ارائه تمام خدمات مورد نیاز شما برای سفر به سراسر جهان مانند رزرو بلیط هواپیما از میان تعداد زیادی ایرلاین های داخلی و خارجی، رزرو تور و دریافت ویزا، سفری بی‌دغدغه را برای شما رقم خواهد زد.

کدخبر: 989583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟