هدلایت قویترین لامپ خودرو-انواع هدلایت

 

لامپ هدلایت خودرو

هدلایت‌ را می‌توان نسل جدیدی از لامپ‌های خودرو دانست که بر مبنای تکنولوژی LED تولید شده و نخستین بار توسط شرکت لکسوس عرضه شد. لامپ هدلایت خودرو برخلاف نمونه‌های قدیمی چراغ خودرو، دارای نور مناسب، مقاومت بالا و البته قیمت‌های بسیار ایده آل است. بیشتر هدلایت‌ها می‌توانند برای مدت زمان طولانی فعالیت داشته و کمترین ریسک ممکن را برای شبکه برق رسانی خودرو ایجاد خواهند کرد.

این موضوع هم به دلیل ساختار بی‌نظیر آن است که شامل فن، درایور، چیپ و موارد دیگر است. این قطعات سبب شده تا هدلایت ها ضمن ارائه بیشترین کیفیت نوری، کمترین مصرف انرژی و البته استهلاک را داشته باشند. این موضوع عاملی بوده تا در طی چند سال اخیر، طیف بسیار زیادی از خودروسازهای داخلی هم آن را در تولیدات خود جای دهند. متناسب با این موضوع هم میزان تقاضا برای خرید هدلایت خودرو افزایش پیدا کرده است.

انواع هدلایت خودرو در لنزو اسدیان

محبوبیت هدلایت‌ها باعث شده تا در طی چند سال اخیر، انواع مختلفی از آنها در بازار عرضه شود که هر کدام از آنان نقاط قوت خاص خود را دارند. ولی به صورت کلی هدلایت‌ها به دلیل نوع ساختار یا کارایی خود، در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرند.

  • انواع هدلایت بر اساس پایه لامپ خودرو (انواع سوکت و کانکتور لامپ شامل H1، H11، H7 و … اشاره کرد.)
  • انواع هدلایت بر اساس چیپ (Csp-Cob-Smd)
  • انواع هدلایت بر اساس فن
  • انواع هدلایت بر اساس جهت های نوری (هر اندازه تعداد جهات اضلاع ساطع کننده نور هدلایت بیشتر باشد، میزان پخش نور آن هم بیشتر خواهد بود.)
  • انواع هدلایت بر اساس درایور
  • انواع هدلایت ها براساس توان مصرفی
  • هدلایت دو حالته
  • هدلایت سه حالته
  • هدلایت چهار حالته
  • هدلایت پنج حالته
  • هدلایت دو طرفه
  • هدلایت چهار طرفه
  • هدلایت 10 طرفه
  • هدلایت 20 طرفه
  • هدلایت انبه ای
  • و ...

البته باید عنوان کنیم که هر یک از این موارد خود می‌تواند انواع مختلف دیگری داشته باشد که سبب می‌شود تا تنوع موجود در این حیطه افزایش پیدا کند. افزون بر این موارد، مدل‌های معروف دیگری در بازار وجود دارد که بیشتر افراد آنها را با میزان وات یا نام برندشان می‌شناسند.

از جمله این مدل‌ها می‌توان به هدلایت Q130 plus ،هدلایت f88 ، هدلایت رادیاتوری T70 ،هدلایت M8 لنزو و … اشاره کرد. به صورت کلی هدلایت‌های برند لنزو به دلیل کیفیت بی نظیری که در این چند سال ارائه داده است، محبوبیت بالایی میان مصرف کنندگان دارد.

هدلایت

خرید هدلایت لنزو از فروشگاه برادران اسدیان (لنزو لامپ)

اگر تاکنون به دنبال خرید هدلایت خودرو بوده باشید، بدون شک اطرافیانتان برند لنزو را به شما معرفی کرده اند. در واقع این برند را می‌توان یکی از معروف‌ترین و البته بهترین برندهای تولید کننده هدلایت دانست که به سبب کیفیت بالای تولیدات و قیمت مناسبشان، طرفداران زیادی در ایران دارد. البته این محبوبیت هم موجب شده تا نمونه‌های فیک و غیر استاندارد زیادی از آن خلق شود که رانندگان و خریداران را دچار سردرگمی می‌کند.

فروشگاه برادران اسدیان (با سایت رسمی لنزو لامپ) به عنوان اصلی‌ترین مرجع جهت خرید محصولات این برند قلمداد می‌شود. این فروشگاه سعی داشته تا تمام نمونه‌های این محصولات را با قیمت‌های مناسب و کیفیت‌های ایده‌آل به کاربران ارائه دهد. افزون بر این موارد، خریداران می‌توانند مطابق با نیاز و البته خودرو خود، مشاوره لازم در فرایند خرید هدلایت خودرو را دریافت کنند. در کنار آن تنوع بالا و ارسال سریع موجب شده تا خرید هدلایت لنزو از فروشگاه برادران اسدیان ، به عنوان اولین انتخاب متقاضیان قلمداد شود.

قیمت هدلایت قویترین لامپ خودرو

یکی از پرسش‌هایی که می‌تواند ذهن بسیاری از متقاضیان را به سمت خود درگیر کند، قیمت هدلایت قوی‌ترین لامپ خودرو است. به بیان ساده‌تر، بیشتر افراد تمایل دارند تا قدرتمندترین لامپ‌ها و سیستم روشنایی را بر روی خودروی خود نصب کنند. با این حال در رابطه با قیمت این گروه از محصولات، ابهامات مختلفی وجود دارد که سبب می‌شود تا افراد قادر به تصمیم گیری‌های صحیح نباشند.

در این رابطه باید عنوان کنیم که قیمت هدلایت‌ها به صورت مستقیم به نوع برند انتخابی شما و البته مدل خودروتان بستگی دارد. برای مثال برخی از هدلایت‌ها مانند ۳۰۰۰ کلوین لنزو،  قیمت به مراتب کمتری نسبت به نمونه‌هایی مانند M8 دارند. افزون بر این موارد، تکنولوژی‌های موجود در هدلایت مانند نوع چیپ به کار رفته، داشتن یا نداشتن فن و موارد دیگر، همگی بر روی قیمت تاثیرگذار خواهند بود.

ولی به صورت کلی بازه قیمتی این گروه از محصولات از ۳۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر است. البته مادامی که خرید خود را از یک فروشگاه یا برند معتبر انجام دهید، به احتمال زیاد قیمت‌های به مراتب کمتری را برای نمونه‌های با کیفیت پرداخت خواهید کرد.

 

هدلایت قویترین لامپ خودرو

مزایای خرید هدلایت برای خودرو های ایرانی

هدلایت خودرو می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی برای مصرف کننده و البته خود ماشین داشته باشد. اما متاسفانه اکثریت افراد آگاهی چندانی در رابطه با آن ندارند. به صورت کلی هدلایت‌ها می‌توانند سریعا به حالت نهایت نور برسند. آنها مقدار حرارت بسیار اندکی دارند که این موضوع هم به لطف فناوری ویژه آنها می‌باشد. البته همان مقدار اندک هم به وسیله فن‌هایی که برای آنها تعبیه شده، برطرف خواهد شد.

چنین مؤلفه‌ای باعث می شود تا طول عمر هدلایت‌ها، نسبت به سایر مدل‌های لامپ خودرو، بالاتر باشد. مزیت دیگری که استفاده از هدلایت به همراه دارد، مصرف انرژی کمتر در مقایسه با لامپ‌های دیگری مانند زنون می‌باشد. این عامل فشار موجود بر روی باتری و البته سیستم برق رسانی خودرو را کاهش می‌دهد. از طرفی دیگر هدلایت در مقابل خاموش و روشن‌های پی در پی، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد که همین عامل هم سبب می‌شود تا طول عمر به مراتب بالاتری داشته باشند.

جالب است بدانید که بر مبنای بررسی‌های صورت گرفته، عموماً هدلایت‌ها در صورت بروز تصادف یا آسیب دیدگی‌های خودرو، بیشترین نرخ مقاومت را داشته و می‌تواند در مواقع اضطراری، یک گزینه کارآمد برای خودروها باشند. همچنین نصب آنان به قدری ساده است که رانندگان هم می‌توانند با آموزش های ساده، آن را جایگذاری کنند. نوردهی معقول تر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تنوع رنگ بیشتر، مقاومت بالاتر در برابر ضربه  و… از جمله شاخص‌ترین مزایای استفاده از هدلایت خودرو می‌باشد.

 

هدلایت خودرو

فروشگاه لنزو برادران اسدیان (لنزو لامپ) معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

اگرچه هدلایت‌ها به عنوان یک محصول کارآمد و مفید برای خودروها قلمداد می‌شوند، اما این مفید بودن تنها زمانی شامل حال شما خواهد شد که بتوانید نمونه مناسب و اصلی را خریداری نمایید. ما در فروشگاه برادران اسدیان سعی کرده ایم تا بهترین و کارآمدترین نمونه‌های هدلایت خودرو و به ویژه برند لنزو را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

افزون بر این موارد ما مناسب‌ترین قیمت‌ها را در نظر گرفته و سعی داشته ایم تا مشاوره‌های قبل از خرید و راهنمایی‌های دیگر را به مشتریانمان ارائه دهیم. لازم به ذکر است که تنها سایت رسمی فروشگاه لنزو برادران اسدیان، لنزو لامپ می باشد که اولین وارد کننده محصولات برند لنزو در ایران بوده و معتبرترین و بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد.

پرفروش ترین لامپ های خودرو لنزو برادران اسدیان، هدلایت، زنون، لامپ هالوژن، لامپ فابریکی، لامپ smd و ... است که برای ثبت سفارش می توانید به سایت لنزو لامپ مراجعه نمایید. مازاد بر این چنانچه سوالی در این زمینه دارید می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

 

کدخبر: 966661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟