این اشتباهات را زمان خرید سرویس چوبی جهیزیه نکنید با دیجی چوب

 

این اشتباهات را زمان خرید سرویس چوبی جهیزیه نکنید

خرید سرویس چوبی جهیزیه از چشمگیر ترین قسمت های آماده سازی جهیزیه است. درک می کنیم که دوست دارید بهترین مبل راحتی را برای زندگی جدیدتان تهیه کنید اما بعضی وقت ها امکان دارد ذوق اولیه تان از این خرید ادامه پیدا نکند. حالا می خواهیم درباره اشتباهاتی صحبت کنیم که بدون آن ها پس از خرید سرویس چوب جهیزیه همچنان خوشحال بمانید.

بی اهمیتی نسبت به اندازه خانه و اتاق

در آستانه آغاز زندگی تان بیشترین دقت ها را صرف کرده اید، معتبرترین مرکز فروش مبلمان را پیدا کرده اید و بهترین مبل سلطنتی را خریده اید. حالا مبل سلطنتی فاخر و زیبای شما زیادی برای آپارتمان نقلی یک زوج جوان بزرگ است. متاسفیم، اما دلیلش این است که شما خریدتان را بدون توجه به اندازه منزل تان انجام دادید. مشکل توجه نکردن به اندازه ها در خرید سرویس چوبی وقتی خودش را بیش از حد نشان می دهد که مبلمان یا سرویس خواب شما نمی تواند از در ورودی رد شود. بعضی از میزهای ناهار خوری یا سرویس های خواب قابلیت مونتاژ شدن دارند اما همیشه این طور نیست. ضمن دقت کردن به اندازه اتاق ها و ورودی ها به این موضوع نیز توجه کنید که آیا سرویس چوبی مورد نظر شما قابلیت مونتاژ شدن را دارد یا نه.

اگر قرار است مبلمان یا سرویس خواب خود را در طبقات بالای یک آپارتمان جا دهید به نحوه جا به جایی نیز فکر کنید تا به دردسر نیفتید.

خرید سرویس چوبی بدون توجه به استایل

مبلمان چستر کلاسیک زیبایی که مدت ها در اینترنت تصویرش را میدیدید برای جهیزیه تان سفارش داده اید و به موقع به دستتان رسیده است. سرویس جلو مبلی مدرن را هم که همیشه موقع گذشتن از جلوی فروشگاه تماشا می کردید خریده اید و همه چیز عالی به نظر می رسد. اما موقع چیدمان انگار چیزی اشتباه است. نمی دانید چرا پس از اینهمه خرج کردن خانه شما به اندازه کافی شیک نیست. دلیلش یک چیز است. شما سبک دکوراسیون منزل تان را نادیده گرفتید. برای مبل چستر جلو مبلی مدرن سنگ و فلز مناسب نیست. بی توجهی به سبک خانه و استایل سایر لوازم، بودجه تان را هدر خواهد داد. هیچ چیز به اندازه ای که واقعا زیبا و شیک است به نظر نخواهد رسید. توجه به سبک دکوراسیون می تواند یک خانه خوب را به عالی تبدیل کند.

مبل چستر

اهمیت بیش از اندازه به مد

معلوم است که باید به روز باشید و سرویس چوبی را بخرید که روز باشد. اما چه فایده ای دارد ظاهر مبل راحتی شما زیبا باشد اما واقعا نتواند راحتی شما را فراهم کند. اگر به مد بودن بیشتر از راحتی و آسایش خودتان اهمیت دهید مبل یا سرویس خواب زیبایی خواهید داشت که کارایی لازم را ندارد. صرف نظر از اینکه این سرویس خواب یا مبل سلطنتی چقدر جذاب است باید در نظر داشته باشید که سال ها با آن زندگی خواهید کرد. با این دیدگاه خرید کنید که خانه شما مسکن شماست نه یک موزه. خانه محل رسیدن به آرامش و آسایش است نه نمایشگاه و موزه، بنابراین راحتی شما اندازه ظاهر شیک مبلمان اهمیت دارد.

نخواندن نظرات مشتریان قبلی

چه بخواهید برای جهیزیه تان سرویس چوبی تهیه کنید یا هر خرید دیگری انجام دهید، خواندن نظرات مشتریان قبلی مستقیما روی تصمیم شما اثر خواهد گذاشت. بررسی نظرات مشتریان قبلی نشان می دهد که این مبلمان و سرویس چوب مطابق تبلیغی که به نظر می رسد است یا نه. پیشنهاد بهتر این است که تصاویر یا ویدئوهایی را که مشتریان قبلی از خریدشان به اشتراک گذاشته اند ببینید و تصمیم آگاهانه تری بگیرید. در دیجی چوب برای خرید انواع سرویس خواب یا مبل چستر ویدئوهای مشتریان موجود می باشند. از این ویدئوها هم نسبت به قابل اعتماد بودن این برند می توانید تصمیم بگیرید و هم منبع الهامی برای چیدمان منزل تان هستند.

خرید مبلمان بدون تحقیق

با سرویس مبل سلطنتی مواجه شده اید که جذاب است و قیمت مناسبی هم دارد، با عجله آن را به سبد خرید خود اضافه می کنید. لازم نیست بیش از اندازه فکر کنید اما با عجله هم خرید نکنید. برای خرید سرویس چوبی جهیزیه باید حوصله داشته باشید و مناسب ترین مبلمان را بخرید. چه خرید مبل سلطنتی باشد چه خرید میز ناهار خوری بررسی شما باید چیزی بیشتر از خواندن کلمات باشد. به دقت به متریال سازنده، اندازه، تعداد نفرات و بقیه مسایل توجه کنید تا از هدر رفتن بودجه تان جلوگیری کنید. از اطلاعاتی که فروشنده یا وب سایت در اختیار شما قرار می دهد سریع عبور نکنید و هر جا ابهامی داشتید سوال بپرسید. یک فروشگاه معتبر با احترام و علاقه به سوالات شما قبل از خرید سرویس چوبی پاسخ خواهد داد.

خرید مبلمان

بی توجهی به نگهداری و مراقبت از آن سرویس چوبی

گاهی امکان دارد سرویس چوبی بی اندازه زیبایی که توجه شما را جلب کرده است به مراقبت خاصی نیاز داشته باشد. اگر کنده کاری های جذاب یک سرویس خواب سلطنتی نظر شما را جلب کرده است به این فکر کنید که آیا می توانید در طولانی مدت گرد و غبار این کنده کاری ها را پاک کنید. اگر وقت کافی برای اینکار ندارید شاید خرید سرویس خواب اسپرت برای شما مناسب تر باشد. در خرید مبل های راحتی هم سوال های مشابهی از خودتان بپرسید. مثلا هزینه تعمیر این مبل مدرن چقدر خواهد بود یا چگونه می توانید این مبل راحتی را تمیز کنید. پاسخ این سوالات به انتخاب مبل راحتی یا سلطنتی مناسب جهیزیه تان کمک خواهد کرد. شاید تصمیم بگیرید مبل کلاسیک و یک سرویس ناهار خوری کم جا را جایگزین انتخاب های پر زرق و برق بکنید.

خارج شدن از محدوده بودجه ای که برای خرید سرویس چوبی در نظر گرفته اید

وعده های پر زرق و برق اقساط بلند مدت احتمالا شما را وسوسه کند که بیشتر از بودجه ای که در نظر گرفته اید خرج کنید. پیشنهاد ما این است که حتی خرید اقساطی نباید شما را به سفارش یک سرویس چوبی وادار کند که در تامین سایر مخارج تان به زحمت بیفتید. غیر از خرید مبلمان و سرویس خواب لوازم دیگری نیز برای جهیزیه باید بخرید و این موضوعی است که نباید فراموش کنید.

با رعایت این نکات می توانید سرویس چوبی جهیزیه تان را به یکی از زیباترین و کارامدترین لوازم زندگی تان تبدیل کنید. خرید اشتباه مبلمان و سایر لوازم چوبی به خاطر هزینه بالایی که دارند ممکن است باعث شوند سال ها با اشتباه خود زندگی کنید و لذت چندانی از زندگی و رفاه نبرید.

فروشگاه آنلاین دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۱۰۲۰۷۰۵۳۰

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

 

کدخبر: 957253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟