خرید لوازم التحریر و لوازم اداری از دفتر دستک

 

خرید لوازم التحریر و لوازم اداری به شما در برقراری ارتباط مؤثر با محتوای دروس و انجام پروژه های درسی و کاری کمک می کند.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک امکان دسترسی و بررسی آسان طیف گسترده ای از انواع لوازم التحریر و لوازم اداری فراهم شده است.

 

ملزومات اداری

 

محیط کار خود را با ابزار حرفه ای تجهیز نمایید تا بتوانید روی کسب و کار خود متمرکز بمانید. خرید محصولات با کیفیت باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود؛ چرا که طول عمر بیشتری دارند و به راحتی و به دور از تنش می توان از آنها برای سازماندهی امور استفاده کرد. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات میپردازیم.

  • ست رومیزی

لوازم اداری طیف وسیعی از محصولات را در بر میگیرد. یکی از کاربردی ترین این محصولات ست رومیزی است که بر روی میز کار پرسنل چه در شرکت های کوچک و چه بزرگ کاربرد بسیاری دارد. این محصول به میز کار شما نظم میدهد و بسیاری از ابزار کار روی میز مانند انواع نوشت افزار شامل خودکار، روان نویس، مداد، اتود، ماژیک هایلایتر و خط کش، پاک کن، منگنه، سوزن کش، یادداشت چسبان (استیکی نوت) و ... را درون خود جای می دهد و بر روی میز کار فضای کمی را اشغال می نماید. با این محصول، بسیاری از لوازم مورد نیاز به راحتی در دسترس شما هستند.

  • ماشین حساب

ماشین حساب با انجام توابع برنامه ریزی شده بر اساس ورودی های عددی کار می کند. امروزه این محاسبات به واسطه کامپیوترهای شخصی و نرم افزارهای گوناگون نیز انجام می شود اما برای برخی از محاسبات استفاده از ماشین حساب کارآمدتر و سریعتر است.

  • کازیه

کازیه محصولی است که عمدتاً برای ساماندهی اسناد و مدارک استفاده می شود. کازیه در اندازه A4 و از 1 تا 5 طبقه طراحی می شود. این محصول بر روی میز کار فضای کمی را اشغال می کند اما به کلیه اوراق نظم می دهد. جنس این محصول فلزی یا پلاستیکی است.

  • زونکن

در هر شرکت یا سازمان برای بایگانی قراردادها، اسناد و مدارک مختلف و طبق بندی آنها به خرید زونکن نیاز است.

  • منگنه

برای طبقه بندی و متصل نمودن اوراق به یکدیگر جهت آماده سازی برای بایگانی این ابزار ساده اما کاربردی بسیار نیاز است. منگنه نیز در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود که هر کدام توان اتصال تعداد مشخصی اوراق به یکدیگر را دارند. از منگنه های بزرگ برای اتصال اوراق بیشتر استفاده می شود.

برای خرید از دفتر دستک کلیک کنید: خرید هایلایتر استابیلو

  • پانچ

برای بایگانی نمودن برخی از اسناد و مدارک در زونکن یا پوشه لازم است ابتدا اوراق را با پانچ سوراخ کرد. پانچ و زونکن یا پوشه محصولاتی مکمل هم بشمار می روند.

  • گیره کاغذ

برای نصب اسناد و مدارک به یکدیگر بصورت موقت و طبقه بندی نمودن آنها، گیره کاغذ به عنوان ابزاری ساده اما بسیار کاربردی یکی از بهترین گزینه ها است.

  • پوشه

پوشه بطور معمول در اندازه استاندارد A4 طراحی و تولید می شود که جنس آن پلاستیکی یا کاغذی است. پوشه برای بایگانی تعداد محدودی از اسناد و مدارک مناسب است. در شرکت ها و سازمان ها برای مبادله برخی اوراق بین واحدهای مختلف از پوشه استفاده می شود.

ملزومات و تجهیزات مدرسه

آموزش ابزاری قدرتمند برای توانمند سازی دانش آموزان و الهام بخش آینده آنها است. برای این منظور دانش آموزان در کنار نوشت افزار، نیاز به مجموعه ای از لوازم و تجهیزات دارند. از مهم ترین ملزومات مدرسه می توان به چند مورد اشاره نمود:

  • کیف و کوله پشتی

در هنگام انتخاب و خرید کیف یا کوله پشتی توجه به اندازه، جنس و وزن آن بسیار مهم است. یک کیف یا کوله پشتی مناسب انعطاف پذیر است. به این معنا که انواع لوازم التحریر مانند: دفتر، جامدادی، کتاب، ظرف غذا، قمقمه و ... به راحتی در خود جای می دهد!

کیف و کوله پشتی

 

  • قمقمه

همراه داشتن نوشیدنی مناسب فصل در رژیم غذایی هر فرد با هر سن و سال اهمیت بسیاری دارد. خرید قمقمه یا بطری آب یک هدیه جذاب و کاربردی برای دانش آموزان محسوب می شود.

  • ظرف غذا

خوردن میان وعده سالم در سلامت هر فرد اهمیت بسزایی دارد. خرید ظرف غذا برای همراه داشتن میان وعده ای سالم و انرژی دهنده ضروری است.

نوشت افزار

واژه نوشت افزار طیف متنوعی از محصولات را در بر می گیرد که از مدرسه تا دانشگاه و محیط کار به آنها نیاز داریم. حتی امروزه در دنیای دیجیتال نمی توان هیچ جامدادی و یا میز کاری را بدون نوشت افزار تصور کرد. دفتر دستک طیف گسترده ای از مجموعه نوشت افزار را از برندهای نامدار جهانی و ساخت و تولید ایران گرد هم آورده مانند خودکار، خودنویس و روان نویس پارکر ، یونی بال، زبرا، فابرکاستل، استابیلو، بیک، ماپد، لاتن، پنتر، کنکو، فابل، آریا و ... گردآوری و عرضه نموده است. نوشت افزار در چند گروه اصلی طبقه می شود که عبارتند از:

  • خودنویس

  • روان نویس

  • خودکار

  • اتود

  • ماژیک هایلایت

  • ماژیک وایت برد

  • ماژیک رنگ ثابت و سی دی

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه متنوعی از لوازم التحریر و لوازم اداری از برندهای نامدار با قیمت مناسب و رقابتی عرضه شده است. با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا به همراه خدمات عالی سفارش خود را ثبت نمایید. با محصولات دفتر دستک از توانایی خود برای برقراری ارتباط مؤثر در هر محیط اداری و انجام پروژه های درسی اطمینان داشته باشید.

 

کدخبر: 954529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟