چگونه می توان از سرویس رزرو تعاملی سیتا (مخصوص هتل) استفاده کرد؟

 

سفر همیشه یکی از برنامه‌های جذاب محسوب می‌شود و انتخاب محل اقامت در طول سفر نیز اهمیت زیادی دارد. رزرو آنلاین هتل روشی است که اغلب ما با آن آشنایی داریم و یافتن هتل با روش معمول رزرو آنلاین، نیاز به صرف زمان بیشتری دارد. رزرو تعاملی سیتا سرویسی جدید برای یافتن هتل است که توسط سیتا ارائه می‌شود. برای آشنایی با این سرویس، ادامه مطلب را از دست ندهید.

رزرو تعاملی هتل سیتا چیست؟

رزرو تعاملی روشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به انتخاب خود هزینه، ویژگی‌ها و شرایط هتل را تعیین کنید. رزرو تعاملی سیتا برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شده است و اقدامی جدید محسوب می‌شود. با این سرویس می‌توانید هزینه‌های محل اقامت خود را کاهش دهید که در پی آن هزینه سفر نیز کمتر می‌شود. برای کسانی که به دنبال سفری ارزان‌تر هستند، رزرو تعاملی بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

نحوه استفاده از رزرو تعاملی هتل در سیتا

سوال مهم این است که چگونه می‌توان از سرویس رزرو تعاملی استفاده کرد. نگران نباشید استفاده از این سرویس به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود. در ادامه نحوه استفاده از رزرو تعاملی سیتا به صورت مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود.

  1. ابتدا باید شهر موردنظر و تعداد اتاق و تعداد افراد مورد نظر در هر اتاق را ثبت نمایید.

  2. نوع اقامت، امکانات و سرویس غذایی مدنظرخود را وارد نمایید.

  3. میزان بودجه، توضیحات و مشخصات خود را مشخص کنید.

  4. پس از آن سیتا اطلاعات شما را به هتل‌های طرف قراداد خود انتقال می‌دهد.

  5. از بین صدها هتل طرف قرارداد با سیتا یکی از هتل‌ها شرایط شما را پذیرفته و البته ممکن است درخواست مبلغ بیشتری کند. تعامل میان شما و هتل، در نهایت منجر به یافتن یک هتل مناسب برای شما می‌شود.

  6. برای نهایی شدن رزرو هتل، شما باید هزینه اقامت خود را پرداخت کرده و مراحل رزرو را کامل کنید.

همانطور که متوجه شدید، تنها وظیفه شما مشخص کردن شرایط و خواسته‌ها است و بدون هیچ دردسری هتل موردنظر خود را پیدا می‌کنید.

مزایا رزرو تعاملی سیتا

مزایا رزرو تعاملی سیتا برای مسافران

Cita.ir با طراحی سرویس رزرو تعاملی به دنبال راحتی بیشتر و رضایت مسافران بوده است‌. مزایای این سرویس برای مسافران نشان‌دهنده اهداف رزرو تعاملی است. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • کاهش هزینه‌های سفر

  • انتخاب هتلی با بهترین شرایط

  • دریافت سریع خدمات

رزرو تعاملی، هزینه هتل در مقصد را کاهش می‌دهد، اما چگونه؟ این سرویس چیزی شبیه به یک مناقصه است و به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین هتل متناسب با شرایط خود را با هزینه کمتر رزرو کنید.

دیگر مزیت این سرویس مربوط به زمانی است که هتل در پیک مسافرت نیست و قیمت‌های خود را با هدف جذب مشتری کاهش می‌دهد. در این شرایط می‌توان یک هتل ۵ ستاره را با قیمت معمول یک هتل ۳ ستاره رزرو کرد.

سیتا سرعت بالای خدمات رزرو تعاملی را تضمین می‌کند. در واقعا شما دیگر نگران این نخواهید بود که زمان از دست برود، زیرا زمان سفر خود را از ابتدا مشخص کرده‌اید و سیتا به زمان سفر توجه دارد.

مزایا رزرو تعاملی سیتا برای هتل‌داران

سیتا با راه‌اندازی رزرو تعاملی به فکر هتل‌داران نیز بوده است. در واقع این سرویس هم برای مسافر و هم برای هتل مفید خواهد بود. از جمله مزایا رزرو تعاملی سیتا برای هتل‌ها موارد زیر مورد توجه هستند:

  • امکان پر کردن اتاق‌های خالی هتل

  • محرمانه بودن قیمت‌ها

  • جلوگیری از زیان گارانتی‌کننده هتل

احتمالا شما هم می‌دانید که هتل‌ها در زمان‌هایی که پیک مسافرت محسوب نمی‌شوند، خالی‌تر بوده و مسافر کمتری دارند. بعضی هتل‌ها برای آنکه از خالی ماندن اتاق‌ها جلوگیری کنند، حاضر می‌شوند تا اتاق‌ها را با قیمت کمتر کرایه دهند.

هتل‌ها معمولا تغییر قیمت‌های خود را به صورت عمومی اطلاع رسانی نمی‌کنند، چراکه ممکن است بر ذهنیت مسافران نسبت به هتل تاثیر منفی داشته باشد. در رزرو تعاملی اطلاعات قیمت هتل، تنها بین مسافر و هتل می‌ماند و محرمانه است‌.

دیگر مزیت این سرویس، این است که گارانتی‌کنندگان هتل می‌توانند ظرفیت‌های خالی را پر کنند. اگر این سوال برای شما پیش آمده است که گارانتی‌کننده هتل کیست؟ در پاسخ باید گفت گارانتی‌کننده، برخی یا تمامی اتاق‌های یک هتل را از قبل رزرو می‌کند تا در اختیار تورها و آژانس‌ها مسافرتی یا مسافر قرار دهند.

رزرو تعاملی سیتا چه زمانی و توسط چه کسانی استفاده می‌شود؟

پاسخ این سوال ساده است، از سرویس رزرو تعاملی می‌توان در هر زمان و موقعیتی استفاده کرد‌. محدودیتی برای استفاده از رزرو تعاملی وجود ندارد، اما برخی افراد زمان‌هایی را ترجیح می‌دهند که پیک سفر نیست. در واقع با برنامه‌ریزی سفر خود در این ایام، به دنبال هتل‌های ارزان‌تر هستند.

تمامی افراد می‌توانند از سرویس رزرو تعاملی استفاده کرده و از مزایا آن بهره‌مند شوند‌‌. با این وجود برخی افراد، مخاطبان اصلی رزرو تعاملی سیتا را تشکیل می‌دهند. افرادی که بیشترین استفاده را از رزرو تعاملی می‌‌برند شامل موارد زیر است:

  • کسانی که به طور مداوم در حال سفر هستند و به دلایل کاری یا حتی تفریحی به شهرهای مختلف می‌روند.

  • افراد اقتصادی که کاهش هزینه‌های سفر برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

  • گارانتی‌کنندگان هتل که با مشکل اتاق‌های خالی روبه‌رو می‌شوند.

  • کسانی که در شهر خود مخاطب روزانه هتل بوده و برای همان روز به یک اتاق نیاز دارند.

با رزرو تعاملی سیتا سفری راحت و ارزان‌تر داشته باشید

سیتا با ارائه سرویس رزرو تعاملی به دنبال بهره‌مندی مسافران، هتل‌ها و گارانتی‌کنندگان هتل از مزایا این سرویس بوده است. این حرکت روبه‌جلو سیتا ، باعث راحتی بیشتر مسافران و صرفه‌جویی در وقت و انرژی آن‌ها می‌شود. با سیتا تجربه‌ای ارزان‌تر از سفر را به دست می‌آورید.

 

کدخبر: 940596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟