راهنمای خرید مخلوط کن و اسموتی ساز مدل HR3573 فیلیپس

 

چگونه دستگاه مخلوط کن را انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب دستگاه مخلوط کن باید نکاتی را مد نظر داشته باشید و تلاش کنید مدلی را انتخاب کنید که در کنار کاربردی بودن نیاز خانواده ‌تان را برطرف کند. چون برخی مخلوط کن های موجود در بازار هم اندازه بزرگی دارند و فضای زیادی از آشپزخانه ‌تان را بی ‌دلیل اشغال می ‌کنند و هم بسیاری از گزینه ‌هایی که در آن در نظر گرفته شده کاربرد خانگی ندارد و در نهایت بدون استفاده خواهند ماند و شما تنها متحمل هزینه بیشتر می شوید.

از کدام برند لوازم خانگی دستگاه مخلوط کن خریداری کنیم؟

در بازار لوازم خانگی برند ها و شرکت های زیادی اقدام به تولید دستگاه های مخلوط کن کرده اند، اما در میان تمامی این برند ها، نام زیبای شرکت فیلیپس مانند یک الماس می درخشد. برند فیلیپس یکی از قدیمی ترین و بی نظیر ترین شرکت های تولید لوازم خانگی برقی می باشد. در ادامه قصد معرفی یکی از بی نظیر ترین و با کیفیت ترین مخلوط کن شرکت فیلیپس را داریم.

دستگاه مخلوط کن و اسموتی ساز فیلیپس مدل HR3573 حرفه ای

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3573 یکی از مخلوط کن های بسیار مرغوب و پرقدرت موجود در بازار از کمپانی فیلیپس می باشد که از طریق آن در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحت ترین روش انواع مواد غذایی و آبمیوه ها را به طور کامل مخلوط خواهید کرد و یا انواع مختلف اسموتی را برای خود و دیگران تهیه خواهید کرد. برای خرید دستگاه مخلوط کن و اسموتی ساز مدل HR3573 فیلیپس حرفه ای را از نمایندگی فیلیپس خریداری کنید.

دستگاه مخلوط کن مدل HR3573 فیلیپس از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده؛ بدنه این مخلوط کن از جنس استیل پولیش خورده تولید شده است، همچنین جنس پارچ و شیکر آن از جنس شیشه می باشد. تیغه های این دستگاه هم از نوع استیل ضد زنگ ساخته شده است که دارای استحکام خیلی زیادی می باشد هم چنین پارچ این مخلوط کن فیلیپس حجمی به اندازه 1/5 لیتر خواهد داشت و ظرف شیکر آن با 600 میلی متر گنجایش امکان جایگزین کردن به جای این پارچ را خواهد داشت.

ویژگی های دستگاه اسموتی ساز فیلیپس مدل HR3573 حرفه ای

مخلوط کن فیلیپس مجهز به موتوری پرقدرت بوده و توانی معادل 1000 وات دارد و سرعت عملکرد آن نیز قابل تنظیم می باشد. این مخلوط کن مجهز به عملکرد پالس است که این ویژگی جهت خرد نمودن مواد سفت تر و نیز جهت خرد نمودن یخ کارایی خواهد داشت البته این مخلوط کن فیلیپس از تیغه هایی 6 پره ضد زنگ برخوردار می باشد و به علت وزن سبک این محصول به راحتی قادر هستید در هر جای آشپزخانه که دوست دارید از آن استفاده نمایید. در کنار این دستگاه یک لیوان پلاستیکی درب دار تعبیه شده است که جهت نگه داشتن و جابه جا کردن اسموتی یا مواد خرد شده به کار برده می شود.

 

اسموتی ساز فیلیپس مدل hr3573 و مخلوط کن hr3573 فیلیپس

 

مخلوط کن فیلیپس انواع مواد غذایی را به صورت له و پوره شد آماده می کند و یک غذا یا نوشیدنی بسیار سالم و مقوی در اختیار شما خواهد گذاشت بر روی بدنه این دستگاه فیلیپس یک ولوم چرخشی قرار داده شده است و از طریق آن می توانید تنظیمات مخصوص را انجام دهید.

خرید دستگاه مخلوط کن فیلیپس مدل HR3573 حرفه ای

شما برای خرید دستگاه مخلوط کن فیلیپس مدل HR3573 حرفه ای می بایست به یک فروشگاه با اصالت و مطمئن مراجعه فرمائید تا از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت است.

فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت (نمایندگی فیلیپس Philips)

فیلیپس مارکت اولین و تنها ترین نمایندگی رسمی محصولات فیلیپس در ایران است که تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت فیلپس را بدون واسطه و بدون هزینه اضافی به دست مشتریان می رساند. فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت مفتخر است به عنوان تنها مرکز تخصصی “فیلیپس” در ایران، با بیش از یک دهه فعالیت در بازار لوازم خانگی، تمام محصولات این شرکت را با ضمانت ‌نامۀ اصلی به دست مصرف کننده برساند. ۲۴ ساعت مهلت تست کالا و ۷ روز فرصت بررسی اصالت کالا نشان از تعهد فیلیپس مارکت ( نمایندگی فیلیپس ) در برابر اعتماد مشتری است. ویژگی ‌های ارسال سریع محصول و امکان پرداخت در محل نیز بخشی از خدمات فیلیپس مارکت است که به کاربران خود ارائه می ‌دهد.

 

کدخبر: 940049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟