ارزان ترین هتل های آنکارا کدام اند؟

 

سالانه عده زیادی از افراد به این کشور سفر می‌کنند و با توجه به این‌که بیش از ده شهر توریستی سطح بالا در ترکیه وجود دارد، دست شما برای انتخاب باز است. از شهر وان در نزدیکی مرز ایران گرفته تا آنتالیا و استانبول، همگی جاذبه‌هایی دارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. در این بین بدون شک یکی از گزینه‌ها برای بازدید، پایتخت ترکیه است. اگر قصد دارید به آنکارا سفر کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با ارزان ترین هتل های آنکارا آشنا شوید.

بازدید از پایتخت ترکیه را به هیچ عنوان از دست ندهید

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و پس از استانبول، وسیع‌ترین شهر این کشور نیز محسوب می‌شود. اگر بخواهیم شهرهای کشور ترکیه را بر حسب اهمیت رتبه‌بندی کنیم، قطعاً آنکارا یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور از جهات مختلف است. تاریخ از هزاران سال پیش تاکنون، همواره آثاری را بر تن این شهر بر جای گذاشته است و در هر گوشه آن می‌توانید یادگاری دوران مختلف را مشاهده کنید. آنچه که از گذشته روایت می‌شود نیز گواه اهمیت آنکارا در طول تاریخ است.

به‌طورکلی اهمیت اصلی این شهر را می‌توان در خصوص صنعت، مسائل سیاسی، اقتصاد و مواردی از این دست دانست. شاید کمتر کسی برای تفریح شهر آنکارا را انتخاب کند؛ اما این به آن معنا نیست که در این شهر بزرگ جایی برای تفریح پیدا نمی‌کنید. اگر به هر دلیلی به آنکارا سفر کنید، انتخاب‌های متعددی برای گشت‌وگذار در شهر خواهید داشت. چند مورد از دیدنی های آنکارا به شرح زیر هستند:

  • پارک جنگلی آتاتورک
  • شهربازی آنکارا
  • محله هامامونو
  • آنکامال
  • منطقه اولوس
  • آنکامال
  • آکواریوم آکوا وگا
  • دریاچه موگان
  • معبد آگوستوس
  • فروشگاه صنایع دستی آنکارا
  • بازار محمود پاشا عثمانی
  • تئاتر رومی و…

آشنایی با ارزان ترین هتل ها در آنکارا 

پیش از هر سفر یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهید، رزرو هتل و اقامتگاه است تا خیالتان از بابت مدت زمانی که در شهر مقصد اقامت دارید آسوده باشد. به‌طورکلی سفر به ترکیه نسبت‌به سایر کشورهای خارجی ارزان‌تر است؛ اما با انتخاب‌های درست می‌توانید حداقل هزینه را داشته باشید. در ادامه ارزان ترین هتل ها در آنکارا را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل بویوک ارسان

«هتل بویوک ارسان» یکی از هتل های مناسب و ارزان قیمت ترکیه است که در دسته هتل های سه ستاره جای می‌گیرد. این هتل در قلب تجاری شهر واقع شده‌است و دسترسی خوبی به امکانات مختلف دارد؛ به‌طوری‌که فاصله آن تا ایستگاه مترو کیزیلای، تنها ۲۴۰ متر است و در فاصله ۱۰۰ـ۲۰۰ متری آن نیز می‌توانید کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های مختلفی را پیدا کنید.

۸۵ اتاق هتل بویوک ارسان در پنج طبقه گنجانده شده‌اند و دسترسی آسان به آسانسور دارند. در همه اتاق‌ها نیز سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و… وجود دارند. برای صرف غذا نیز می‌توانید به رستوران های این هتل سری بزنید.

هتل بویوک ارسان

هتل میدی (Midi)

اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره هستید که در عین مقرون‌به‌صرفه بودن امکانات خوبی هم داشته باشد، «هتل میدی» در منطقه جانکایا انتخاب مناسبی است. این هتل در منطقه‌ای قرار گرفته‌است که تعداد زیادی سفارتخانه را در خود جای داده‌است. ازاین‌رو منطقه سیاسی و سطح بالایی محسوب می‌شود.

اگر برای سفر کاری به آنکارا می‌روید، حتماً هتل میدی را برای اقامت مدنظر داشته باشید. با نگاهی به نظرات کاربران نیز می‌توان دریافت که ارائه خدمات در این هتل با کیفیت بالایی انجام می‌شود. نکته مثبت این‌که با ۴۰۰ متر پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو برسید و به‌راحتی با حمل‌ونقل محلی در شهر تردد کنید. همچنین با اقامت در هریک از ۷۳ اتاق هتل میدی به‌راحتی می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی یا رانندگی، به جاذبه‌های دیدنی متعددی برسید و به مراکز خرید مطلوبی نیز دسترسی خواهید داشت.

·هتل گلد

«هتل گلد» از دیگر هتل های سه ستاره در آنکارا است که دقیقاً مقابل مجلس ملی بزرگ ترکیه واقع شده‌است و یک هتل آپارتمان ۴ طبقه با نمای سفید است. این هتل نیز تا ایستگاه مترو کیزیلای تنها یک کیلومتر فاصله دارد و دسترسی شما به نقاط مختلف شهر را تسهیل می‌کند. در هر اتاق این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید؛ فرزندانتان را در زمین بازی کودک بگذارید و مدتی را در رستوران و اسنک باز بگذرانید. به‌طورکلی برای یک اقامت ایده‌آل، هتل گلد پیشنهاد می‌شود.

هتل گلد

هتل میتات

«هتل میتات» یکی دیگر از هتل های آنکارا است که قیمت مناسبی داشته و از دسته هتل های سه ستاره است. پنجاه اتاق در این هتل وجود دارند که در انواع تک‌نفره، دونفره و سه‌نفره قابل رزرو هستند.

هتل میتات در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته و به چندین ایستگاه مترو نزدیک است. برای تردد در سطح شهر می‌توانید به هریک از این ایستگاه‌ها مراجعه کنید. داخل هتل نیز رستوران‌ و کافی‌شاپ برای گذراندن وقت و لذت بردن از غذا و‌ نوشیدنی وجود دارد. در هر اتاق از این هتل نیز تلویزیون، مینی‌بار، یخچال، اینترنت رایگان و… در دسترس شما قرار دارند.

ترکیه

با فلای تودی به تمام شهرهای ترکیه سفر کنید

اگر قصد دارید برای مقاصد کاری و یا حتی تفریحی به آنکارا سفر کنید، خوب است که در کنار رزرو ارزان ترین هتل های آنکارا، بلیط‌های اقتصادی را نیز خریداری کنید. «فلای تودی» به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع خرید بلیط هواپیما در ایران، این امکان را برای شما فراهم کرده‌است که بتوانید بهترین و ارزان قیمت‌ترین بلیط‌های پرواز را به هر نقطه از دنیا تهیه کنید. کافیست وب‌سایت فلای تودی را در گوگل جست‌وجو کنید و وارد صفحه اصلی شوید؛ سپس می‌توانید با وارد کردن اطلاعات موردنیاز نظیر مقصد، تاریخ رفت و برگشت و کلاس پروازی، تعداد زیادی از گزینه‌های موجود را بررسی کنید. درنهایت ارزان‌ترین بلیط‌ها را در اختیار خواهید داشت و تنها با چند کلیک می‌توانید خرید را تکمیل کنید و از سفر خاطره‌انگیزتان لذت ببرید.

 

کدخبر: 937634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟