هتل انقلاب تهران چگونه هتلی است؟

 

تهران دارای زیرساخت‌های عمومی خوبی است، از جمله فرودگاه‌های بین‌المللی، شبکه حمل‌ونقل عمومی، بانک‌ها، مراکز تجاری و فرهنگی متعدد. باتوجه به ماهیت تهران، این شهر هتل‌های خوبی نیز دارد. هتل انقلاب تهران یکی از این هتل‌هاست که در ادامه مقاله در رابطه با آن توضیح می‌دهیم.

درباره هتل پارسیان انقلاب تهران

خاص و شکیل اما با نرخی مقرون‌به‌صرفه؛ هتل انقلاب تهران را باید نسخه کم‌هزینه و اقتصادی هتل پارسیان آزادی و هتل پارسیان استقلال برشمرد. این هتل‌ها همگی به یک خانواده متعلق‌اند و به‌عنوان مجموعه هتل‌های خوش‌نام بین‌المللی پارسیان شناخته می‌شوند. تمامی این هتل‌ها دارای چنان کیفیتی مثال‌زدنی هستند که در زمینه پذیرایی از گردشگران شهرتی جهانی برای خود بدست آورده‌اند.

هتل انقلاب تهران باتوجه به نرخ اقامتی منصفانه‌ای که دارد، نسبت به دو هتل دیگر از محبوبیت بیشتری برای گردشگران برخوردار است.  هتل انقلاب توانسته بدون فدا کردن کیفیت، خدمات استثنائی و رضایت‌بخشی را به تمامی اقشار جامعه تقدیم کند. از این رو میهمانان، تجربه اقامتی راحت و دلچسبی را در هتلی لوکس و اشرافی با صرف هزینه‌ای مناسب خواهند داشت. برای کسانی که راهی تهران می‌شوند، اقامت در این هتل دلچسب است.

درباره هتل پارسیان انقلاب تهران

امکانات رفاهی هتل

بنای باشکوه و ۱۸ طبقه‌ای که هتل پارسیان انقلاب در خیابان طالقانی تهران دارد و ستارگانی که بر سر درب ورودی هتل در کنار نامش می‌درخشند، همگی از امکاناتی آن می‌گویند. این امکانات در طول اقامت مهمانان رفاه و آسودگی را در این هتل تضمین می‌سازند.

هتل انقلاب تهران به خاطر برخورداری از امکاناتی نظیر: مرکز خرید، فروشگاه صنایع‌دستی، استخر روباز، آرایشگاه، سالن بدن‌سازی، مکتاب‌فروشی، مطب خدمات پزشکی، کافی‌شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، نمازخانه، قنادی و اتاق چمدان، نیازهای خدماتی میهمانان را بطورکلی به محوطه خارج از هتل رفع نموده است. هتل اقامتی بی‌دغدغه‌ و راحت را به گردشگران پیشکش کرده است. برخورداری از سالن‌های اجتماعات متعدد در محوطه هتل باعث شده تا هتل پارسیان انقلاب تهران، جهت برگزاری جشن‌ها و رویدادهایی انتخاب شود.

رستوران های هتل

در محوطه هتل انقلاب تهران ۳ رستوران مختلف گنجانده شده است تا رضایت تمامی گردشگرانی که سلیقه‌های غذایی گوناگون دارند، به این هتل جلب شود. رستوران پارسه، در واقع سالن اصلی غذاخوری هتل است. این رستوران که در طبقه همکف قرار دارد، می‌تواند ظرفیتی معادل با ۱۲۰ نفر را در محیط وسیع و گسترده‌اش جای دهد. در این رستوران امکان سفارش انواع و اقسام غذاهای بین‌المللی وجود دارد. میهمانان در حین صرف غذا مجال تماشای محوطه بکر در اطراف هتل را از طریق پنجره‌های شیشه‌ای دارند.

رستوران گردان را به شیفتگان غذاهای لذیذ و خوش عطر و بو ایرانی پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران که در طبقه شانزدهم هتل انقلاب تهران واقع گردیده، دارای ظرفیتی معادل با ۱۸۰ نفر است. رستوران، در اندک زمانی انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی را برای گردشگران مهیا می‌سازد. منظره حیرت‌انگیز شهر تماشایی تهران، بر فراز این رستوران، بسیار تماشایی و شگفت‌انگیز است. برخی از گردشگران تنها برای تماشای این چشم‌انداز خاص، ترجیح می‌دهند غذای خود را در این رستوران میل کنند.

رستوران روباز نارون رستوران دیگر هتل با ظرفیتی برابر با ۲۰۰ بهترین مکان جهت صرف غذایی لذیذ در فضایی باز و هوایی دلچسب است. این رستوران به حیاط جلویی هتل اشراف کامل داشته و برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات گوناگون پیشنهاد می‌شود.

رستوران های هتل

واحدهای اقامتی هتل

وجود ۲۴۷ واحد اقامتی شکیل و مجهز در هتل انقلاب تهران باعث شده تا خیال گردشگران از بابت پیدا کردن مکانی مناسب در این هتل راحت باشد. شایان ذکر است که سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل انقلاب تهران، علاوه بر داشتن چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ از شهر تماشایی تهران، دارای امکانات و تجهیزات متعددی نظیر صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفا حریق، تلویزیونی متصل به شبکه‌های خارجی، مبلمانی شیک، تختخواب‌هایی نرم و راحت، اینترنت پرسرعت، وسایل استحمام و مینی بار (با هزینه) است. فضایی دل‌باز با چیدمانی ایده‌آل و دوست‌داشتنی از خوبی‌های این واحدها می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، هتل انقلاب تهران در خیابان طالقانی و در فاصله اندکی از خیابان‌های ولیعصر و حافظ تهران واقع شده است. به عبارتی گردشگرانی که انتخابشان این هتل برای اقامت است، دسترسی مطلوب و راحتی به کل مناطق پرجاذبه پایتخت خواهند داشت. علاوه‌بر نزدیکی با اماکن تفریحی و مراکز تاریخی، مراکز اداری هم در نزدیکی هتل پارسیان انقلاب تهران قرار دارند. مسافران شهر تهران با اقامت در این هتل، به جاهای دیدنی تهران در زمانی کوتاه دسترسی خواهند داشت.

موقعیت مکانی هتل انقلاب تهران

اماکن نزدیک به هتل پارسیان انقلاب تهران

موزه آبگینه

موزه آبگینه در تهران که بنای آن به دوره قاجار متعلق بوده و از جمله قدیمی‌ترین ساختمان‌های کشور است دارای دسترسی بسیار آسانی می‌باشد. اشیا موزه ارزش تاریخی بسیار زیادی دارند. برای نمونه، شیشه‌هایی در این موزه وجود دارند که قدمت آن‌ها به ۲ هزار سال قبل از میلاد می‌رسد.

داشتن تالارهای مختلف در فضای داخلی موزه، به آن زیبایی خاصی بخشیده است. این موزه را می‌توان از پربازدیدترین موزه‌های کشور معرفی کرد. هر ساله نزدیک به ۲ میلیون بازدیدکننده از جاهای دیدنی تهران به آن سر می‌زنند.

موزه جواهرات

همواره درباره به تاراج رفتن ثروت ملی و جواهرات سلطنتی سخنانی وجود دارد. مدت‌هاست که تصور می‌شود از خزانه و گنجینه‌های تاریخی ارزشمند چیزی نمانده. با این حال هنوز بخش بزرگی از آن در موزه جواهرات ملی نگهداری می‌شود که هر بازدیدکننده‌ای که به پایتخت سفر می‌‌کند را حیرت‌زده خواهد کرد. موزه جواهرات ملی از جمله موزه‌های پایتخت بوده که در ساختمان بانک مرکزی واقع شده است. جواهرات گرانبها از فتوحات قرن‌های پیش و هدایا و متعلقات سلطنتی در معرض بازدید عموم قرار دارد.

کاخ گلستان

کاخ گلستان سمت بازار تهران و خیابان ۱۵ خرداد واقع شده است. چندین سال پیش، تهران واقعی همین محله بود که در حال حاضر نیز با کف سنگ فرش، برای گشت و گذار مکانی ایده‌آل است. کاخ گلستان که از آثار دوره قاجار می‌باشد، در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است. این کاخ با قدمتی بیش از ۴۴۰ سال از جمله منحصر به فردترین مجموعه‌های تاریخی ایران به شمار می‌آید که هنوز هم زیبایی‌های خود را حفظ کرده. دلیل نام‌گذاری این مجموعه نیز به خاطر واقع شدن در میان باغی با درختان بلند سرو است. گلستان نام انتخابی برای مجموعه بود .

عمارت گلستان برای مدت‌ها از شاهان میزبانی کرده و در حال حاضر از آن همه ابهت کاخ گلستان تنها چند ساختمان برجای مانده است. با این همه، هنوز هم زندگی در این بخش از تهران جریان داشته و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را می‌توانید ببینید. دنیایی از نقاشی‌ها و تصاویر با کاشی کاری‌های منحصربه‌فرد ایرانی در دل هر ببینده‌ای می‌نشیند.

جمع‌بندی

شهر تهران شامل مناطق متنوعی است که پویایی و تنوع فرهنگی بالقوه‌ی آن را نشان می‌دهد. این شهر دارای اماکن تاریخی و مذهبی معروفی است. هر ساله، تهران میزبان رویدادهای فرهنگی، هنری و تجاری بین‌المللی می‌باشد که باعث جذب گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان می‌شود. این شهر، با خیابان‌های پرتردد، بازارهای بزرگ و مراکز خرید، رستوران‌های متنوع و فعالیت‌های شبانه‌روزی گوناگون، به عنوان یک قطب فعالیت‌های اقتصادی و تفریحی در ایران محسوب می‌شود.

هتل انقلاب تهران از جمله هتل‌هایی است که بسیاری از مسافران در سفرشان به پایتخت برای اقامت، آن را انتخاب می‌کنند. از این رو، ما در این مقاله به معرفی این هتل پرداختیم تا اگر میهمان پایتخت هستید برای اقامت در انتخاب این هتل و رزرو هتل تهران شک نکنید.

 

کدخبر: 915200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟