خدمات پشتیبانی سایت - لیست خدمات حرفه‌ای

 

پشتیبانی سایت شامل خدماتی است که به کسب و کارها اجازه می دهد به جای صرف وقت برای حل مشکلات احتمالی سایت، روی تجارت الکترونیک خود تمرکز کنند. خدمات پشتیبانی سایت به وسیله تیمی از افراد متخصص در زمینه های توسعه و طراحی وب ارائه می شود. بنابراین در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی یا امنیتی، تیم پشتیبانی در کنار شما خواهد بود تا سایت دوباره آنلاین و قابل دسترسی شود.

خدمات پشتیبانی وبسایت

پشتیبانی سایت یکی از خدمات ضروری برای سایت های تجاری محسوب می شود. چرا که این نوع سایت ها برای کارکرد درست و موثر به آپدیت های منظم نیاز دارند. بدون استفاده از خدمات پشتیبانی سایت حرفه ای، ممکن است وب سایت شما در معرض حملات سایبری قرار بگیرد. در این صورت، سرعت سایت کاهش می یابد و اطلاعات شخصی کاربران در معرض سرقت قرار می گیرند.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ از سایت تجاری یا فروشگاهی خود به عنوان ابزار مهمی برای بازاریابی دیجیتال و جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. پس از ساخت سایت و راه اندازی آن، خدمات پشتیبانی سایت به شما کمک می کند بدون نیاز به اتلاف وقت، همیشه سایت خود را در سطح بالایی از امنیت و سرعت نگهداری کنید.

چرا به خدمات پشتیبانی سایت نیاز دارید؟

پشتیبانی سایت می تواند مدت زمانی را که صاحبان سایت ها ممکن است صرف عیب یابی و رفع مشکلات احتمالی کنند کاهش دهد. تیم پشتیبانی حرفه ای علاوه بر حل مشکلات فنی و امنیتی، می تواند راه حل هایی را برای استفاده بهینه از امکانات سایت ارائه دهد. در ادامه، به معرفی خدمات و روش هایی می پردازیم که می توانید برای استفاده از آن ها از تیم پشتیبانی سایت حرفه ای کمک بگیرید.

  • آپدیت های منظم: برای پاسخگویی به تقاضای کاربران و بازدیدکنندگان و همچنین مشکلات سرور همیشه به آپدیت سایت و اعمال تغییرات ضروری نیاز دارید. پشتیبانی سایت این موارد را برای شما انجام می دهد تا سایت در بهترین وضعیت در دسترس قرار بگیرد.
  • موقعیت ها اضطراری: مواردی مانند هک سایت، مشکلات کدنویسی، مشکلات افزونه و خطاهای ناشناخته سرور می توانند یک موقعیت اضطراری برای سایت های تجاری و شخصی ایجاد کنند. در این صورت، برای تعمیر سریع بهتر است از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنید. چرا که یک سایت خراب اعتماد کاربران و مشتریان شما را کاهش می دهد.
  • حفظ امنیت: حملات سایبری هر سایت کوچک و بزرگی را تهدید می کنند. برای حفظ امنیت سایت باید از سیستم های امنیتی قدرتمند استفاده و به طور منظم آن ها را آپدیت کنید. خدمات پشتیبانی سایت در زمینه حفظ امنیت هم می تواند موثر باشد و از سایت شما در برابر حملات هکری محافظت نماید. در صورت وقوع حمله، با روش هایی مثل بکاپ گیری، سایت شما دوباره به حالت آنلاین و در دسترس برمی گردد.
  • تهیه بکاپ و سازماندهی داده ها: از آنجایی که سایت های تجاری به عنوان ابزاری برای ذخیره داده های مشتریان و کسب و کارها کاربرد دارند، سازماندهی و مدیریت این اطلاعات می تواند کمی دشوار باشد. پشتیبانی سایت به شما کمک می کند داده های مهم را به درستی ذخیره کنید و آن ها را از دست ندهید.
  • تهیه و ویرایش محتوا: یکی از خدماتی که تیم پشتیبانی سایت ارائه می کند، تهیه محتوا متنی با توجه به اصول سئو و بررسی کیفیت محتواهای موجود در سایت است. همچنین در صورت نیاز، تصاویر و بنرهای اختصاصی برای قرارگیری در صفحات سایت طراحی می شوند.

خدمات پشتیبانی سایت

مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

کسب و کارها برای حضور موفق در دیجیتال مارکتینگ به یک سایت معتبر و پاسخگو نیاز دارند. نگهداری و آپدیت منظم سایت علاوه بر تضمین عملکرد، امنیت و تجربه کاربری را هم بهبود می بخشد. در صورتی که یک تیم حرفه ای، پشتیبانی از سایت شما را بر عهده داشته باشد، می توانید از این مزایا بهره مند شوید:

  • جلوگیری از هزینه های اضافه: تیم پشتیبانی سایت آپدیت های مورد نیاز را بدون مشکلات غیر منتظره مانند انواع خطاها و ارورها انجام می دهد. همچنین شما را از استخدام افراد متخصص برای مشکلات فنی مختلف بی نیاز می کند.
  • بهبود عملکرد سایت: خدمات پشتیبانی سایت نقش مهمی در تضمین عملکرد بدون مشکل سایت ایفا می کند. برای مثال می توان به مواردی مانند نظارت دقیق بر سرعت صفحات، بهینه سازی فایل ها و تصاویر و رفع سریع مشکلات فنی اشاره کرد که تجربه کاربری را بهبود می بخشند.
  • شناسایی باگ ها و خطاها: بعضی باگ ها و مشکلات فنی تاثیر قابل توجهی بر عملکرد سایت، تجربه کاربری و حتی رتبه سایت نزد موتورهای جستجو دارند. باگ ها و ارورها ممکن است در اثر آپدیت نرم افزاری، خطاهای کدنویسی و مشکلات سازگاری رخ دهند. در این مواقع، تیم پشتیبانی با شناسایی و رفع سریع مشکلات به سایت شما کمک می کند.
  • صرفه جویی در وقت: اگر می خواهید بدون نگرانی در مورد حل مشکلات احتمالی سایت، روی توسعه کسب و کار خود تمرکز داشته باشید، بهتر است پشتیبانی از سایت را به یک تیم متخصص بسپارید.

هزینه پشتیبانی سایت

هزینه پشتیبانی سایت

هزینه نگهداری وبسایت با توجه به پلتفرم، ویژگی ها و خدمات قابل ارائه تعیین می شود. درک نیازهای سایت و کسب و کار شما کمک می کند یک برنامه مخصوص با بودجه مناسب برای خدمات پشتیبانی سایت داشته باشید. هزینه پشتیبانی سایت های فروشگاهی و تجاری بیشتر از سایت های شخصی می باشد. اگر سایت شما به امکانات پیشرفته ای مانند راهکارهای افزایش بازدید و طراحی دوباره صفحات نیاز داشته باشد، باید بودجه بیشتری را به پشتیبانی سایت اختصاص دهید.

شرکت های طراحی سایت حرفه ای معمولا پلن های مخصوصی را برای خدمات پشتیبانی سایت ارائه می کنند. برای مثال، شرکت مه ویژن در 3 طرح پایه، پیشرفته و VIP پشتیبانی سایت های تجاری، فروشگاهی و شخصی را انجام می دهد. شما می توانید با توجه به بودجه و نیازهای سایت خود پلن مناسب را انتخاب کنید.

قرارداد پشتیبانی سایت

پس از انتخاب تیم پشتیبانی سایت و موافقت با مواردی مانند تعرفه خدمات، قرارداد پشتیبانی سایت ایجاد می شود. در این قرارداد لیستی از خدمات قابل ارائه وجود دارد. همچنین اسم طرفین و مدت قرارداد درج می شود. قبل از انتخاب شرکت پشتیبانی سایت، می توانید نمونه کارهای قبلی را بررسی و در مورد خدمات و تعهدات آن ها اطمینان پیدا کنید.

مشاوره سئو

اما سوالی که پیش می آید این است که مشاوره سئو جزء پشتیبانی سایت محسوب می‌شود یا خیر، شما می‌توانید از خدمات مشاوره  سئو مه ویژن استفاده کنید این امر می‌تواند در قالب پشتیبانی سایت به صورت ماهانه انجام شود و یا درخواست یک مشاوره سئو کلی برای وب سایت خود داشته باشید.

 

کدخبر: 909910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟