در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو، کدام نمایندگی را انتخاب کنیم؟

 

در سامانه یکپارچه فروش خودرو، شرکت مدیران خودرو آمادگی عرضه محصولات MVM را دارد و البته به زودی محصولات فونیکس هم وارد سامانه خواهند شد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو چگونه کار می کند؟

مراحل کار به این شکل است که مشتری ابتدا 100میلیون تومان داخل حساب وکالتی شده خود بلوکه کرده و منتظر قرعه کشی مانده است، پس از احراز مدارک، خودرو و زمان تحویل مشخص شده و آن مبلغ 100میلیون تومان 24خردادماه از حساب وی برداشته شد. بعد از آن از 21 الی 25تیرماه برای محصولات MVM (و در آینده برای فونیکس) به شعب نمایندگی مدیران خودرو مراجعه و با 30% مبلغ خودرو و مشخص کردن رنگ آن قرارداد نهایی می شود و منتظر صدور دعوتنامه برای مرحله بعد می ماند. در آن مرحله تکمیل وجه کامل انجام شده و منتظر زمان 90روزه تحویل خودرو می شود. فعلا خودروهای زمان تحویل 1402در سامانه فعال و در مرحله بعد منتظر اعلام سال 1403خواهند بود. نکته اینکه شاید این امکان وجود داشته باشد که مشتریانی که تاریخ تحویل آنها سال 1403هست هم زودتر از تاریخ اعلامی خودرو را تحویل بگیرند و این بستگی به حجم و متقاضیان خودرو دارد.

سامانه یکپارچه فروش

 

حال یکی از مهم ترین بخش های این فرایند، انتخاب نمایندگی مناسب است. چرا که تکمیل و احراز مدارک برای عبور از این مرحله نیازمند پیگیری سریع است تا بتواند زمان عبور از این فرایند را بهینه کند.

مایندگی 368 مدیران خودرو

 

نمایندگی 368 مدیران خودرو (افتخار) با 5 شعبه در تهران (3 شعبه فروش و 2 شعبه خدمات پس از فروش) ، آمادگی سرویس دهی به متقاضیان محترم نوبت دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو را دارد. و البته تحویل خودرو نیز از همین نمایندگی صورت می پذیرد. آموزش آپشن ها و نحوه کار با آنها همگی با صبر و حوصله توسط کارشناسان این مجموعه به مشتریان توضیح داده می شود که خود یکی از وجوه تمایز این نمایندگی به حساب می آید.

نمایندگی 368 مدیران خودرو (افتخار) را بیشتر بشناسیم

این مجموعه دارای 3 نمایندگی فروش در تهران (بیهقی، شهرری و گیشا) و 2 مجموعه مجهز خدمات پس از فروش (بیهقی و شهرری) است که متناسب با نیاز مشتریان ، در نقاط مختلف تهران آماده خدمات دهی هستند. تکریم مشتریان همواره جزو اصولی است که این مجموعه به آن پایبند است. پیگیری مدام امور متقاضیان از لحظه انتخاب نمایندگی و تکمیل مدارک تا تحویل خودرو، در راس امور کارشناسان نمایندگی های افتخار است. همچنین سرویس اسنپ  برای مشتریانی که می خواهند به نمایندگی بیایند در نظر گرفته شده است.

نمایندگی 368 مدیران خودرو

 

شعبه آرژانتین: تهران - میدان آرژانتین - داخل پاک سوار بیهقی - پلاک 23

اطلاعات تماس:

021٨٦٠٣١٨٦٥ 021٨٦٠٣١٨٦٢ 021٨٦٠٣١٨٦٠

شعبه شهرری: شهرری - میدان بسیج مستضعفین - نرسیده به تامین اجتماعی

اطلاعات تماس:

021٥٥٩٢٧٩٠٤ 021٥٥٩١٨١٨١ 021٥٥٩٢٧٢٤٢

شعبه گیشا: گیشا (کوی نصر) -  نبش خیابان22 پلاک 181

اطلاعات تماس:

021٨٨٤٨٧٠٩٠ 021٨٨٤٨٦٠٩٠ 021٨٨٤٨٥٠٩٠

 

کدخبر: 909828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟