فایروال بهترین برند برای انتخاب و خرید دزدگیر اماکن

 

در شرایط حال حاضر اقتصادی و گسترش سرقت در جامعه باید نگاه ویژه ای به حفاظت از اموال و دارایی ها داشته باشیم نصب دزدگیر اماکن برای محل زندگی و محل کار، فروشگاه ها ، ادارات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دزدگیر اماکن از وقوع سرقت پیش گیری می کند و در کنار دوربین مداربسته میتوان امنیت محل زندگی و کسب و کار شما را تامین کند.

در هنگام خرید دزدگیر منزل حتما انتخاب برندی معتبر، دارای گارانتی و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار ، در ادامه به معرفی دزدگیر اماکن فایروال به عنوان یکی از بهترین برندهای بازار است خواهیم پرداخت اما پیش از بررسی محصولات برند فایروال به معرفی اجزای یک سیستم دزدگیر اماکن می پردازیم و کمی بیشتر با انواع دزدگیر آشنا شویم:

برای داشتن یک سیستم دزدگیر به چه مواردی نیاز است؟

یک سیستم دزدگیر منزل از اجزای زیر تشکیل شده است:

  1. پنل مرکزی: مغز اصلی دستگاه است که مدیریت دستگاه و سنسور ها از طریق آن انجام می گردد که بصورت بدون تلفن کننده یا همراه تلفن کننده خط ثابت یا تلفن کننده سیمکارتی می باشد.
  2. سنسور ها: چشمی ها یا سنسور های متصل شده در محیط که به عنوان چشم سیستم می باشند که بصورت سنسور حرکتی، مگنت، سنسور ضربه می باشند که بصورت سیمی و بدون سیم میتوان تهیه نمود.
    • چشمی حرکتی: با مشاهده هر گونه حرکت در محیط به پنل مرکزی سیگنال ارسال کرده و آژیر بصدا در می آید.
    • مگنت: بر روی درب ها و پنجره ها نصب میگرددو بصورت دو عدد آهن ربا می باشد که در صورت بازشدن درب یا پنجره آژیر بصدا در می آید.
    • سنسور ضربه: که روی دیوارها و درب نصب شده و در صورت وارد آمدن ضربه آژیر بصدا در می آید.
    • سنسور دود: یکی دیگر از سنسور های کاربردی سنسور دود می باشد در زمانی که در منزل نیستید در صورت ایجاد دود و آتش سوزی با تحریک چشمی به مدیر سیستم اطلاع می دهد.
  3. آژیر یا بلند گو و باتری از دیگر اجزای یک سیستم دزدگیر منزل هستند که باتری برق سیستم را در زمان رفتن برق تامین میکند و باعث میگردد در زمان قطع برق نیز سیستم همچنان بدون اشکال به کار خود ادامه دهد.

اجزای دزدگیر اماکن

 

تفاوت تلفن کننده سیم کارتی و خط ثابت

در دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت، دستگاه با اتصال به خط تلفن شهری در صوت تحریک چشمی به شماره هایی که در حافظه ذخیره شده تماس میگرید و پیام از پیش ضبط شده را اعلام می کند، عیب این دسته دزدگیر ها این است که در صورت خرابی خط یا قطع خط تلفن توسط سارق دیگر امکان تماس را ندارد و فقط صدای آژیر در محیط پخش می گردد.

در دزدگیر با تلفن کننده سیمکارتی علاوه بر امکان اتصال پنل دزدگیر به خط تلفن ثابت با سیم کارتی که در داخل دستگاه قرار میگیرد امکان تماس و ارسال پیامک و اعلام هشدار وجود دارد علاوه بر آن گزارشات دستگاه از طریق پیامک به مدیر ارسال میگردد و ضمن آن از طریق نرم افزار روی تلفن همراه نیز امکان مدیریت دستگاه وجود دارد.

معنی زون در دزدگیر های اماکن به چه معناست؟

اگر به دنبال تحقیق در مورد انواع سیستم ‌های امنیتی و مخصوصاً  انواع دزدگیر هشداردهنده اماکن بوده‌اید، احتمالاً با اصطلاح زون برخورد کرده‌اید. مثلاً شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که منظور از یک دزدگیر 4 زون سیم دار و 2 زون بیسیم و یا دزدگیر ۸ زون چیست؟

بطور کلی زون ها برای مدیریت و کنترل سنسور ها و چشمی های دزدگیر به کار میرود و هر یک یا چند تا از سنسور ها به یک زون اختصاص داده می شود و هر زمان یک چشمی تحریک گردید سیستم به شما اطلاع می دهد کدام زون فعال شده است.

مزیت دیگر بخش بندی سنسور ها به زون ها مختلف اماکن مدیریت آنهاست بدین صورت زمانی که در منزل حضور دارید میتوانید زون های مربوط به بخش های اتاق و پذیرایی را خاموش و فقط زون های بخش پنجره و درب فعال باشد که به آن زون نیمه فعال (زون 24 ساعته) میگویند که یک قالبلیت کاربردی در دزدگیر ها می باشد.

حالا به معرفی محصولات دزدگیر اماکن فایروال میپردازیم

یکی از میزیت های اصلی برند دزدگیر فایروال گارانتی بلند مدت 60 ماهه می باشد ، که بیشترین میزان ضمانت در بین تمامی برندهای دزدگیر منزل می باشد و خیال خریدار را از بابت داشتن سیستمی قابل اعتماد و اطمینان راحت می کند.

دزدگیر سیمکارتی فایروال F9 :

پرفروش ترین دزدگیر اماکن فایروال FireWall همین مدل Firewall F9 می باشد که یک دزدگیر سیم کارتی است که قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت را نیز دارا می باشد  و مجهز به تلفن­ کننده سیم­کارتی و خط ثابت است و از 8 زون بیسیم و 8 زون باسیم با قابلیت پارتیشن بندی پشتیانی می کند، این دزدگیر دارای زبان فارسی و سخنگوی تنظیمات فارسی می باشد، ضبط 17 پیام به صورت جداگانه برای زون های باسیم و بی سیم ، شنود صدای محیط با قابلیت نصب میکروفن خارجی، مدار شارژ هوشمند باتری جهت افزایش عمر باتری با تشخیص وضعیت باتری، دارای 22 حافظه تلفن (10 حافظه پیامک، 10 حافظه تماس و 2 حافظه مخفی)، دارای 2 عدد ریموت 5 دکمه برد بالا و گارانتی 60 ماهه اشاره نمود.

برند فایروال یکی از معدود شرکت هایی است که تمامی قطعات و لوازم دزدگیر توسط خودش تولید شده خیلی از برند ها فقط پنل مرکزی را تولید می کنند و یا در تولید انواع چشمی ضعیف عمل خواهند کرد مانند برند سایلکس گه فقط پنل مرکزی تولید میکند و برای چشمی ها را باید از برندهای دیگر تهیه نمود.

دزدگیر اماکن سیمکارتی فایروال F10

دزدگیر اماکن F10 فایروال دقیقا مانند همان مدل F9 می باشد با این تفاوت که یک رله اضافی برای اتصال به روشنایی ساختمان یا لامپ ها، پمپ های آب، و شیرهای برقی را از راه دور روشن یا خاموش نمود. همچنین از دیگر کاربرد های رله های خروجی را می توان در بازکردن درب هایی با قفل برقی توسط ریموت کنترل دزدگیر عنوان کرد.

مقایسه انواع دزدگیر اماکن فایروال

دزدگیر اماکن فایروال F7

دزدگیر فایروال F7 یکی از اقتصادی ترین و ارزان ترین سیستم های دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت به شمار می رود که برای کاربرانی که نیازی به امکانات متنوع و تلفن کننده سیمکارتی ندارند بسیار گزینه مناسبی است. از ویژگی های دزدگیر تلفن ثابت فایروال مدل F7 می توان به  داشتن 7 زون (4 زون باسیم و 3 زون بی سیم)، زون 24 ساعته، اعلام هشدار قطع برق، کنترل دستگاه از طریق تلفن، 20 حافظه شماره تلفن و صفحه نمایشگر LCD اشاره نمود.

دزدگیر فایروال F6

دزدگیر F6 فایروال ساده ترین دزدگیر این شرکت است که به تلفن کننده مجهز نیست. این دزدگیر درصورت تحریک چشمی ها شروع به آژیر زدن می نماید تا سارقین و یا افراد ناشناس را فراری دهد. یکی از مزیت های این محصول قیمت به مراتب پایین تر نسبت به نمونه های دیگر FIREWALL می باشد که افرادی که نمی خواهند هزینه بالایی را صرف خرید دزدگیر اماکن نمایند بهترین انتخاب به حساب می آید. لازم به ذکر است که لیبل یا برچسبی که بر روی دستگاه نصب شده تزئینی بوده و این دستگاه دارای صفحه نمایش و کی پد نمی باشد.

با  خرید انواع پک دزدگیر اماکن میتوانید امنیت محیط منزل و کسب و کار خود را حفظ نمایید و از بروز سرقت و خسارات جانی در امان بمانید.

 

کدخبر: 909644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟