بیت بد نابغه کسب و کار و متخصص بلاکچین کیست؟

 

اینکه از این شخص به‌عنوان نابغه یاد می‌کنیم به‌دلیل سن کم و تحلیل‌های درستی است که به او کمک کرد تا راه رسیدن به موفقیت را پیدا کند. قطعا باربد نیز مانند هر شخص دیگری در این راه با شکست‌هایی روبه‌رو شد تا توانست راه پرواز را بیاموزد.

باربد در کنار فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهد در زمینه آموزش مسیر درست گام برداشتن در دنیای رمزارزها نیز به شما کمک می‌کند تا ریسک حضور خود را در این بازار کاهش دهید.

آیا قصد ورود به این بازار را دارید؟ اگر برای ورود و سرمایه‌گذاری در این بازار می‌خواهید از باربد کمک بگیرید بهتر است با موفقیت‌های این شخص نیز آشنا شوید. با آگاهی از این موارد قطعا اطمینان بیشتری نسبت به آموزش‌های او پیدا می‌کنید و در نتیجه با خیالی راحت‌تر وارد دنیای کریپتوکارنسی‌ها خواهید شد.

بیت بد را بهتر بشناسیم

باربد معصومی که با نام بیتبد نیز شناخته می‌شود یکی از کارآفرین‌های برتر است که چند کسب‌وکار مختلف را راه‌اندازی و مدیریت می‌کند. از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده باربد به شهرت برسد، سن پایین او و دست‌یافتن به موفقیت‌های بزرگ است.

باربد معصومی در اسفندماه سال 1375 به‌دنیا آمد. آشنایی او با دنیای رمزارزها به دوران نوجوانی او برمی‌گردد. زمانی که در باشگاه با اصطلاح بیت‌کوین آشنا شد و سعی کرد از ماهیت واقعی این کلمه اطلاع یابد.

باربد نیز مانند بسیاری از ما در ابتدا هیچ‌گونه آشنایی با کریپتوکارنسی‌ها نداشت و حتی با پرس‌وجوهای مختلف نیز نتوانست اطلاعات لازم را به‌دست بیاورد. به همین دلیل نیز حدود 2 سال رابطه خود را با دنیای بیرون قطع کرد تا بتواند روی یادگیری و اهدافی که داشت تمرکز کند.

همان‌طور که گفتیم بیت بد به‌دلیل تصمیم‌های درست در زمان مناسب و پشت‌کاری که داشت توانست به یکی از نوابغ و کارآفرین‌های کم سن‌وسال کشور تبدیل شود. البته این شخص درحال‌حاضر رتبه اول خاورمیانه را نیز دارد.

این موضوع برای همه افراد صدق می‌کند. اگر احساس می‌کنید علاقه و استعداد لازم برای کسب دانش در زمینه کریپتوکارنسی‌ها را دارید بیت بد به شما کمک می‌کند تا بتوانید راه کسب موفقیت و ثروت را بیاموزید.

موفقیت‌های بیت بد در کسب و کار

بیتبد با تلاش‌های فراوان در سن کم و تجربه‌هایی که از زمان نوجوانی تا به امروز کسب کرده توانست موفقیت‌های مختلفی به‌دست بیاورد. یکی از مهم‌ترین آنها راه‌اندازی شرکت BITBOD inc و مدیریت این مجموعه رمزنگاری آنلاین است. به‌طور کلی می‌توان دست‌آوردهای باربد را در موارد زیر خلاصه کرد.

  • راه‌اندازی و مدیریت شرکت BITBOD inc 
  • ارائه نظریه پروتکل انصاف که تمرکزش روی پروژه‌های بالقوه بلاک‌چین است.
  • مدیریت تولید نوشیدنی‌های مغذی که با نام سالزی شناخته می‌شوند.
  • مدیریت خانه طراحی مد که در ترکیه تاسیس شده و پریا نام دارد.

باربد همچنین فعالیت خود را در اینستاگرام ادامه داده تا بتواند نکات لازم را به افراد علاقه‌مند و سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی‌ها ارائه دهد. درواقع این شخص اکنون به یکی از محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام تبدیل شده است.

بیتبد یا باربد معصومی کیست

باربد معصومی در سطح بین‌الملل چه فعالیت‌هایی داشته است؟

بیت بد در سال 2021 توسط مجله فوربس و یاهو فاینانس به‌عنوان نابغه‌ای در بازار رمزارزها معرفی شد. این شخص همچنین با مجلات معتبری مانند Cryptobullnewsflash، Timebulletin و NetnewsIedger مصاحبه کرد و بعد از آن توانست عنوان مشاور ارشد ارز دیجیتال و فناوری بلاک‌چین در سطح جهانی را به‌دست بیاورد.

باربد همچنین در همایش‌های مختلف بین‌المللی که در کشور امارات برگزار شد به‌عنوان سخنران حضور داشت. از این همایش‌ها می‌توان به Wow Sumit، Well, is Enemy of Great و AIBC اشاره کرد.

شرکت بیت بد با چه هدفی تاسیس شد؟

شرکت بیت بد در سال 2020 و با هدف آموزش رمزارزها تاسیس شد. نام این شرکت نیز ترکیبی از اسم موسس برند یا همان باربد معصومی و بیتکوین است.

شرکت بیت بد در سال‌های کوتاه فعالیت خود توانست به‌بزرگ‌ترین شرکت در زمینه آموزش ارزهای دیجیتال در ایران و خاورمیانه تبدیل شود. این برند قابلیت آموزش و مشاوره کاربران در سطح جهانی را نیز دارد.

درواقع تاکنون چند میلیون نفر و چندین شرکت برای حرفه‌ای شدن در زمینه فناوری بلاک‌چین، بازاریابی، فروش و رسانه‌های اجتماعی از مشاوره‌های بیت بد استفاده کرده‌اند.

شروع فعالیت برند بیت بد در اینستاگرام بود اما برای ارتباطی آسان‌تر و دسترسی دیگر کاربران، این برند اکنون در شبکه اجتماعی تلگرام نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شما نیز می‌توانید با توجه به دسترسی خود، پلتفرم خاصی را انتخاب کنید.

فعالیت های بیت بد (باربد معصومی) در سطح بین‌الملل

تحلیل‌گر ارز دیجیتال چگونه می‌تواند به ما کمک کند؟

مهم‌ترین چیزی که در بازارهای مالی وجود دارد و باعث می‌شود شما بتوانید معاملات را با کمترین ریسک انجام دهید تحلیل درست است. درواقع تحلیل به‌بررسی سهم و قیمت آن در گذشته می‌پردازد تا بتواند آینده آن را پیش‌بینی کند.

تحلیل‌گر موفق می‌داند از کدام روش‌های تحلیل استفاده کند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوان آینده سهم را پیش‌بینی کرد و نقاط ورود و خروج از سهم را به‌دست آورد.

باربد معصومی یکی از تحلیل‌گران موفق و باتجربه در حوزه بازارهای مالی است که بهره‌مندی از دانش او می‌تواند شما را به موفقیت برساند. همه بازارهای مالی درگیر هیجان می‌شوند و کریپتوکارنسی‌ها از این قاعده مستثنا نیستند.

اگر قدرت صبر در هیجانات بازار را نداشته باشید حتی اگر به بهترین تحلیل‌گر تبدیل شوید باز هم احتمال اینکه معاملات شما با ریسک بسیاری همراه باشند زیاد است. پس اولین نکته‌ای که در مشاوره‌ها یاد می‌گیرید دوری از هیجان است.

در کنار کانال سیگنال بیتبد، برای اینکه بتوانید مفهوم این بازار را به‌درستی درک کنید بهتر است کتاب "تخصص بد، بیت زیر ذره‌بین بد" که توسط باربد معصومی نگارش شده را نیز مطالعه کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بیت بد و عضویت در کانال سیگنال بیت بد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش‌های این شرکت کاملا اصولی و جامع هستند. باربد معصومی تمام اطلاعات لازم را صادقانه در اختیار افراد قرار می‌دهد.
  • این تحلیل‌گر و افراد شاغل در شرکت از تجربه و مهارت بالایی در زمینه انجام معامله و استخراج رمزارزها برخوردارند.
  • افراد می‌توانند سرمایه خود را با کمک تریدرهای بیت بد به بازار وارد کنند.
  • تمام تلاش افراد در این مجموعه جلوگیری از کاهش ارزش سرمایه کاربران است.
  • افراد این مجموعه با مفاهیم بازار و قوانین ارزهای دیجیتال به‌طور کامل آشنا هستند.

اگر قصد ورود به بازارهای مالی به‌خصوص کریپتوکارنسی‌ها را دارید آشنایی با روش‌های تحلیل بسیار ضروری است. در غیر این صورت احتمال اینکه سرمایه خود را به باد دهید افزایش می‌یابد. همچنین پیش از هر اقدامی باید با ماهیت کلی بازار آشنا باشید.  

آیا بیت بد یا باربد معصومی کلاهبردار است

آیا فعالان ارزهای دیجیتال کلاهبردارند؟

اگر هنوز با ماهیت این بازار آشنا نباشید احتمالا بیت بد و دیگر تحلیل‌گرانی که در این زمینه فعالیت دارند را به‌عنوان کلاهبردار و سوء استفاده‌گر بشناسید. بسیاری از افراد بر این باورند که تبلیغ در خصوص حضور و فعالیت در بازار رمزارها تنها جنبه مادی‌گرایی و سودجویی دارد.

این ‌درحالی ‌است که باربد معصومی پس از دست یافتن به موفقیت و ثروت مایل بود دانش خود را در اختیار هموطنان و حتی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتالی در سطح بین‌المللی قرار دهد.

درواقع هدف بیتبد کمک به افراد است. او شرکت را کاملا قانونی تاسیس کرد تا بدون هیچ مشکلی بتواند زمینه ورود افراد پرتلاش و علاقه‌مند به بازار جذاب کریپتوکارنسی‌ها را فراهم کند.

 

کدخبر: 909478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟