دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می‌کند؟

 

از آنجایی‌که شکوفایی چنین ارتباطی در گرو ایجاد باشگاه مشتریان است، در این مطلب می‌خواهیم دستگاهی معجزه‌آسا به نام دستگاه ذخیره شماره موبایل را به شما معرفی کنیم و بگوییم چگونه به کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست؟

دستگاه ثبت شماره موبایل چیست

 

همانطور که از نامش پیدا است، دستگاهی مخصوص ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان است. این دستگاه روی پیشخوان فروشگاه شما قرار می‌گیرد و به شما اجازه می‌دهد در هنگام خرید بلافاصله شماره افراد را ثبت کرده و آن‌ها را وارد باشگاه مشتریان خود کنید. بلافاصله پس از ثبت شماره، یک پیامک خودکار برای مشتری ارسال می‌شود که می‌تواند یک متن خوشامدگویی به باشگاه یا یک تشکر ساده بابت خرید باشد. گفتنی است که این دستگاه امکان ایجاد باشگاه مشتری را برایتان فراهم می‌کند و مزایای جانبی فراوانی را به همراه دارد که از شنیدن آن‌ها تعجب می‌کنید. پس دیگر جای معطلی نیست، برای اینکه به درستی مزایای استفاده از آن را درک کنید و ببینید که اصلا چه دلیلی دارد که باید از این دستگاه استفاده کنید، ادامه مطلب را بخوانید.  

برگرفته شده از وبسایت دایرکت:

"در دنیای پرشتاب امروزی که تمام مشتریان به دنبال کسب تجربه‌ای بهتر و راحت‌تر هستند، داشتن یک دستگاه ذخیره شماره موبایل یا دستگاه ارسال پیامک برای فروشگاه شما ضروری است. این دستگاه دنیای شما و مشتریان‌تان را راحت‌تر می‌کند و سودآوری را افزایش می‌دهد. دلایل حیاتی زیر را بخوانید تا بیشتر با اهمیت داشتن آن آشنا شوید.

  • تعامل ساده با مخاطب: با یک دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری می‌توانید به سرعت و به راحتی شماره تلفن مشتریان را جمع‌آوری کنید. با این کار اطلاع رسانی محصولات جدید، ارسال پیشنهادات و هر تعامل دیگری با مخاطب بسیار راحت می‌شود.
  • بهبود تجربه مشتری: با دستگاه شماره گیر مشتری می‌توانید تبلیغات و تخفیف‌های خود را به صورت هدفمند برای مخاطبین ارسال کنید. در واقع می‌توانید پیشنهادات خود را بر اساس عادات خرید آن‌ها برای‌شان ارسال کنید و یک تجربه عالی را توسط دستگاه پیامک تبلیغاتی برای آن‌ها رقم بزنید."

چگونه با این دستگاه یک باشگاه مشتریان رویایی بسازیم

ایجاد باشگاه مشتریان با دستگاه شماره گیر مشتری

 

اول از همه باید به خوبی درک کنید که باشگاه مشتریان چیست و چه هدفی دارد. باشگاه مشتریان در واقع یک برنامه وفاداری است که هر کسب‌وکاری می‌تواند از آن برای تقویت حس خاص بودن افراد استفاده کند. برای این کار شما باید به افراد مزایایی ویژه بدهید که افراد معمولی نمی‌توانند آن‌ها را داشته باشند؛ همچنین می‌توانید با ارائه پاداش‌ها و تخفیفات منحصربه‌فرد به اعضاء باشگاه، انگیزه برقراری تعامل با فروشگاه‌تان را در آن‌ها تقویت کنید؛ ازجمله بهترین نمونه های باشگاه مشتریان در جهان می‌توان به آمازون پرایم (Amazon Prime) اشاره کرد.

پس از درک این مفهوم، بیایید یک قدم فراتر رویم و به یک باشگاه معمولی بسنده نکنیم؛ به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید به کمک دستگاه ثبت شماره، یک باشگاه رویایی و حرفه‌ای بسازید که هر کسی عاشق تعامل با آن می‌شود.

 ۱- اولین ارتباط را خوب برقرار کنید

مهم است که اولین ارتباط مشتری با باشگاه مشتریان شما بر روی او تاثیر مثبتی بگذارد؛ پس باید از تمام پتانسیل خود در اولین پیامی که به صورت خودکار برای او ارسال می‌شود استفاده کنید. بهتر است پس از ارسال پیام تبریک ورود به باشگاه، لینک شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت خود را نیز در پیام قرار دهید تا مشتری بتواند با تمام پایگاه‌های اطلاعاتی شما آشنا شود.

۲- مشتریان را دسته بندی کنید

وقتی شماره مشتری در دستگاه ثبت شد، حالا زمان این است که او را در یک دسته مناسب از مخاطبین خود قرار دهید. دسته مناسب دسته‌ای است که بعد‌ها بتوانید از آن برای هدفمند کردن تبلیغات خود بهترین استفاده را ببرید. مثلا دسته‌های مختلف شما می‌تواند بر اساس جنسیت افراد، سن آن‌ها یا کالایی که می‌خرند باشد. این قضیه وابسته به این است که نوع کسب‌وکارتان چیست.

وقتی فرد را در دسته مناسب از مشتریان قرار دادید، می‌توانید تبلیغات خود را به شکل هدفمندی راه‌اندازی کنید. مثلا یک پیامک تبلیغاتی خوب بنویسید که فقط نیازهای دسته‌بندی خاصی را برطرف می‌کند؛ به عنوان مثال پیامی که مخصوص به علاقه‌مندان یک کالای خاص است؛ یا پیامی که برای جلب توجه خانم‌ها طراحی شده و پیشنهادی ویژه به آن‌ها ارائه می‌کند.

۳- پیامک تبریک و تخفیف ارسال کنید

از روزی که شماره افراد را توسط دستگاه ذخیره شماره موبایل در پنل پیامک خود ثبت کردید، ارتباط مداوم با آن‌ها را ادامه دهید. در مناسبت‌های خاص برای آن‌ها پیامک تبریک ارسال کنید و نگذارید که شما را فراموش کنند. این پیام‌ها را با تخفیف‌های خود ترکیب کنید و یک پیشنهاد جذاب را برایشان ارسال کنید تا به خرید دوباره از شما ترغیب شوند.

۴- جوایز و پاداش‌های خلاقانه بدهید

به مشتریان خود به ازای هر خرید امتیاز بدهید و به آن‌ها بگویید که می‌توانند از آن برای دریافت تخفیف روی خریدهای بعدی استفاده کنند. البته می‌توانید قضیه را کمی خلاقانه‌تر کنید و قابلیت‌های مصرف امتیاز را گسترش دهید. مثلا می‌توانید به ازای امتیازات‌شان خدماتی را در اختیار آن‌ها قرار دهید که دیگران نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ مانند: تعمیر رایگان، ارسال رایگان، بسته‌بندی ویژه، امکان شرکت در کلاس‌‌های آموزشی و مواردی از این دست.

دستگاه ثبت شماره مقرون به صرفه است

دستگاه باشگاه مشتریان دایرکت مقرون به صرفه است

 

حالا دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که این دستگاه می‌تواند چه تاثیر شگرفی در رشد کسب‌وکارها و فروشگاه‌های مختلف بگذارد. به کمک دستگاه ذخیره شماره موبایل می‌توانید باشگاه مشتری خود را ایجاد کنید و با ارسال پیامک (از طریق پنل مخصوص همین دستگاه) به عنوان پل ارتباطی با مشتریان استفاده کنید. این مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش ایجاد باشگاه مشتریان است که در عین حال پتانسیل بسیار بالایی برای برقراری تعامل موثر با مشتری دارد؛ بنابراین اگر به دنبال یک راه سریع، پرفایده و ارزان هستید، این دستگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

سخن پایانی؛ تا قله در کنار شما

هر کسی که مزایای تعامل با مشتری را می‌فهمد و می‌بینید که چگونه می‌تواند ضامن موفقیت کسب‌وکارش شود، به فکر خرید باشگاه مشتریان می‌افتد. برای تحقق این هدف، وبسایت دایرکت یک همراه و مشاور خوب محسوب می‌شود که می‌توانید روی کمکش حساب ویژه‌ای باز کنید. دستگاه ذخیره شماره موبایل در این وبسایت با قیمتی بسیار مناسب و به‌صرفه ارائه می‌شود که حتما باید آن را بررسی کنید.

البته همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود؛ در این وبسایت می‌توانید هر آن چیزی که برای راه‌اندازی باشگاه مشتری (آن هم به بهترین شکل ممکن) را نیاز دارید پیدا کنید. از پایه‌های چوبی و پلکسی زیبا که مخصوص محافظ و زیبایی بخشیدن به دستگاه است گرفته، تا راهنمایی‌هایی‌های تخصصی برای طراحی باشگاه مشتری که توسط مشاورین دایرکت ارائه می‌شود. این شرکت پیشرو در صفر تا صد مسیر ایجاد باشگاه مشتری در کنارتان است و شما را تا بالاترین قله‌های موفقیت همراهی می‌کند.

منبع: دایرکت| direct.ir

 

کدخبر: 909285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟