لمینت دندان اقساطی با حداقل پیش پرداخت فقط تا پایان تیر ماه

 

لمینت قسطی یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت هزینه لمینت دندان است. در این مطلب به معرفی مرجعی برای لمینت دندان اقساطی می‌پردازیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

لمینت دندان ، پوسته نازکی است که روی دندان‌ها قرار می‌گیرد، شکل و فرم آن‌ها را اصلاح می‌کند و زیبایی طبیعی دندان‌ها را آشکار می‌سازد. شاید بپرسید لمینت دندان برای چیست و لمینت برای چه دندان‌هایی مناسب است؟ اصلی‌ترین کاربرد لمینت در اصلاح لبخند و زیباسازی هر چه بیشتر دندان‌هایی است که به دلیل ترک‌خوردگی، شکستگی یا بدرنگی دندان نیاز به زیبایی و اصلاح دندان دارند.

ضرورت لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان یک روش ترمیمی است که با کمترین تهاجم و آسیب به دندان انجام می‌شود. موارد زیر مهم‌ترین دلایلی است که موجب ضرورت استفاده از روکش لمینت می‌شود.

زیبایی ظاهری دندان‌ها با لمینت

  • دندان‌های کج و نامرتب با انجام لمینت صاف و مرتب به نظر می‌آید.
  • لمینت دندان روشی مناسب برای اصلاح دندان‌های شکسته و دندان‌های لب پر شده یا دندان‌های ترک‌دار است. 
  • برای سفید کردن دندان‌ها می‌توان از شیوه لمینت دندان استفاده کرد.

لمینت دندان روشی کم تهاجم

لمینت دندان یک روش مناسب برای ترمیم دندان‌ها است که عیب‌های دندان را می‌پوشاند و چهره فرد را زیباتر و گیراتر می‌کند. یکی از مزایای مهم این روش این است که تهاجمی نیست. برای انجام این روش دندان پزشک، از بی‌حسی استفاده می‌کند و برای قرار دادن روکش‌ها روی دندان، فقط مقدار کمی از سطح دندان را می‌تراشد.

بنابراین بعد از انجام اقدامات لمینت دندان (https://mikhakdental.com/dental-laminate)، نتیجه قابل مشاهده است. تنها در مرحله‌ای که لمینت‌ها در لابراتور آماده می‌شوند، بیمار باید صبر کند. وگرنه نصب لمینت دندان فرایند طولانی و زمانبری نیست و در یک جلسه درمانی انجام می‌شود.

لمینت دندان

انجام لمینت دندان برای همه افراد

یکی از مهم‌ترین مزایای انجام دادن لمینت این است که محدودیتی برای انجام آن وجود ندارد. همه افرادی که از ظاهر دندان‌های خود ناراضی هستند و می‌خواهند دندان‌هایی صاف و زیبا داشته باشند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.

دوام و ماندگاری لمینت دندان

روکش لمینت دوام و ماندگاری مطلوبی دارد و دائمی است. این شیوه دندان‌ها را در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ مقاوم می‌کند و از ایجاد لکه روی دندان پیشگیری می‌کند. در صورتی که فرد به درستی از لمینت دندان مراقبت کند، ماندگاری آن بین 10 تا 15 سال است.

نگهداری آسان از لمینت دندان

لمینت دندان روشی است که نیاز به مراقبت خاصی ندارد؛ فقط کافی‌ست فرد بهداشت دهان و دندان را رعایت کند، مسواک بزند و از نخ دندان استفاده کند. این اقدامات باعث می‌شود لمینت سالم بماند و دندان‌ها درخشان و سالم باشند.

قیمت لمینت دندان چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های متداول متقاضیان لمینت دندان، درباره هزینه آن است. بهتر است بدانید هزینه لمینت ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. یکی از مهم‌ترین عواملی که قیمت روکش لمینت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، کیفیت و مرغوبیت موادی است که برای تهیه روکش مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مواردی که در قیمت لمینت دندان https://mikhakdental.com/dental-laminate/ موثر است به صورت زیر است:

  • هزینه لابراتوار بخش زیادی از تعرفه لمینت را شامل می‌شود و هرچه لابراتوار حرفه‌ای‌تر باشد، قیمت لمینت دندان بیشتر است.
  • قطعا وقتی از متریال باکیفیت برای پوشش لمینت دندان استفاده شود، هزینه آن بالاتر می‌رود، اما به همان نسبت ماندگاری روکش‌ها هم بیشتر می‌شود. تعداد دندان‌هایی که قصد دارید لمینت کنید، هم هزینه آن را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
  • دقت داشته باشید مهارت و تجربه پزشک هم در میزان هزینه‌ها تاثیر دارد. پزشک باتجربه و ماهر برای انجام لمینت تعرفه‌های بالاتری به بیمار اعلام می‌کند.
  • موقعیت مکانی مطب، لوکس بودن مطب و کیفیت خدماتی که در اختیار بیمار قرار می‌گیرد، هم میزان هزینه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.  

لمینت دندان اقساطی

لمینت دندان اقساطی با شبکه دندانپزشکی میخک

استفاده از طرح لمینت دندان اقساطی میخک، یکی از بهترین را‌ه ها برای پرداخت قیمت لمینت دندان است. زیرا دندانپزشکی میخک با شبکه‌ای از بهترین دندانپزشکان بالاترین کیفیت را در درمان لمینت دندان برای مراجعین ارائه می‌کند.

از طرفی در طرح لمینت دندان اقساطی شما می‌توانید تعرفه یکسان همراه با کیفیت درمان بالا در تمام شعب دندانپزشکی میخک، تجربه کنید.

ویژگی‌های لمینت قسطی میخک

در لمینت دندان اقساطی میخک، هزینه‌های درمان خود یا خانواده را به‌صورت اقساطی و بدون ضامن پرداخت کنید.

  • پیش پرداخت حداقل 35 درصد
  • بازپرداخت حداکثر 12 ماهه
  •  بدون ضامن و تنها با چک صیادی
  • تا 3 ماه بدون بهره 
  • سقف نامحدود اعتبار
  • قابل تجمیع برای کل اعضای خانواده 
  • تعرفه یکسان در تمامی مراکز

کلام آخر

همانطور که گفتیم لمینت دندان روشی پرطرفدار و پر‌هزینه برای رفع ایرادات ظاهری دندان است که باعث مرتب شدن دندان‌ها و زیباتر شدن لبخند فرد می‌شود. از طرفی قیمت بالای لمینت دندان چالش بزرگی برای انجام این درمان است اما شما می‌توانید برای استفاده از لمینت دندان اقساطی و اطلاع از هزینه و قیمت لمینت دندان به سایت شبکه دندانپزشکی میخک (https://mikhakdental.com/) مراجعه کنید.

کدخبر: 907470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟