ثبت نام در بهترین مرکز پیش دبستانی در کرج - تابستان 1402

 

پیش دبستانی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی کودکان است چرا که از این مقطع، کودکان برای ورود به مدرسه و در پی آن به منظور ورود به اجتماع آماده می‌شوند. دوره پیش دبستانی علی رغم مزایای بسیاری که دارد، در روند آموزشی و کسب تجربه کودکان نیز تاثیرگذار است. از این رو انتخاب مناسب‌ترین و بهترین مرکز پیش دبستانی در کرج برای کودکان دارای اولویت است.

 

آیا پیش دبستانی اجباری است؟

آموزش‌های مربوط به پیش دبستانی به منظور ورود به کلاس اول ضروری است از این رو که پس از این که کودکان دوره پیش دبستانی را گذراندند، کدی در سامانه سناد به آن‌ها تعلق می‌گیرد در نتیجه می‌توانند در کلاس اول ثبت نام نمایند.

با توجه به اینکه دو نوبت در پیش دبستانی وجود دارد، تحت عنوان پیش دبستانی 1 و پیش دبستانی 2 از این رو این سوال مطرح می‌شود که سن ورود به پیش دبستانی 1 و 2 چه سنی است و آیا اجباری می‌باشد؟ که در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

جهت اطلاع از ثبت نام با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

02634414938

09129798360

آدرس: کرج، کوی کارمندان شمالی بلوار امام صادق نبش سوم غربی پلاک 3

وب سایت: narvanacademy.com

آیا پیش دبستانی 1 و 2 اجباری است؟

سن ورود به پیش دبستانی 1، ویژه کودکان 4 تا 5 سال است که در طی آن مفاهیم ساده و ابتدایی آموزش داده می‌شود . پیش دبستانی 1 اجباری نیست اما حضور در این دوره برای کودکان تاثیرات بسیار مثبتی خواهد داشت.  

پیش دبستانی 2 مخصوصی کودکان در رده سنی 5 تا 6 سال است. این دوره که به منزله پیش از ورود به مدرسه می‌باشد برای کودکان اجباری است. در طی دوره پیش دبستانی 2، آموزش‌هایی در زمینه اعداد، حروف و دیگر مهارت‌ها به کودکان ارائه می‌گردد.

نکات مهم انتخاب بهترین پیش دبستانی در کرج

  1. در مراکز پیش دبستانی، آموزش‌هایی به کودکان داده می‌شود تا برای ورود به کلاس اول آمادگی داشته باشند. از جمله این آموزش‌ها، آموزش الفبا پیش دبستانی است. انتخاب بهترین مرکز پیش دبستانی نقش موثری در آینده کودکانمان دارد و آن‌ها را برای ورود به اجتماع آماده‌تر می‌کند.
  2. میزان شهریه و هزینه پیش دبستانی از جمله پارامترهای بسیار مهم است که والدین هنگام انتخاب مرکز مدنظرشان، به آن توجه ویژه‌ای خواهند داشت.
  3. توجه به میزان تجربه و تخصص مربی از دیگر موارد دارای اهمیت است چرا که این امر سبب می‌شود تا مهارت‌های کودکانمان تقویت شوند و به مرحله شکوفایی برسند.
  4. شایان ذکر است کارشناسان مجموعه نارون، برای در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم جهت ثبت نام در بهترین مرکز پیش دبستانی در کرج، آمادگی دارند. این امر از طریق سیستم برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی نارون اجرا می‌گردد.

مزایای ثبت نام کودکان در بهترین مرکز پیش دبستانی در کرج

بهترین مرکز پیش دبستانی در کرج

تصور کنید فرزندتان در سن ورود به پیش دبستانی قرار گرفته است، پس از تحقیق و جستجو، بهترین مرکز مهد کودک و پیش دبستانی کودکانه در کرج را می‌یابید و او را برای اجتماعی شدن در این مرکز ثبت نام می‌نمایید. ثبت نام در مرکز پیش دبستانی در کرج دارای مزایای فوق العاده‌ای برای کودتان دارد که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

  • برخورداری از یک برنامه روزانه خوب

داشتن یک برنامه روزانه خوب، به منزله برخورداری از برنامه‌ای ایده‌آل است که در آن انواع فعالیت‌ها گنجانده شده باشد اعم از ورزشی، موسیقی، داستان گویی، کاردستی تابستان پیش دبستانی، سفالگری، شاهنامه خوانی کودکان و..

  • ایجاد آمادگی برای ورود به مدرسه

از جمله ویژگی‌های ثبت نام در مرکز پیش دبستانی در کرج، آماده سازی کودک برای ورود به مدرسه است. امری که سبب می‌شود کودکان ترس در برقراری ارتباط نداشته باشند و از میزان وابستگی‌شان به پدر و مادر کاسته شود. در نتیجه در مدرسه موفق‌تر عمل خواهند نمود.

  • افزایش علاقه به یادگیری

در یک مرکز پیش دبستانی خوب، فرآیند آموزش از طریق بازی و به صورت گروهی انجام می‌گیرد. همین امر سبب می‌شود تا جذابیت فراگیری برای کودکان افزایش یابد. در نتیجه کودکان برای یادگیری بسیار مشتاق‌تر و راغب‌تر خواهند بود.

  • رشد مهارت‌ها در کودکان

تقویت و رشد مهارت در کودکان در نتیجه میزان تخصص و دانش کافی مربی آن‌ها است. هر چه مربی در هنگام آموزش از تخصص و تجربه بیشتری برخوردار باشد، در رشد مهارت‌های کودکان تاثیر بیشتری خواهد داشت. مهارت‌هایی همچون مهارت‌های فیزیکی، شناختی، آموزش فکر کردن و.. در کودکان در گرو برخورداری از بهترین آموزش پیش دبستانی تقویت می‌گردد.

  • تعامل بیشتر با دیگر کودکان هم سن

کودکانی که به مراکز پیش دبستانی می‌روند به دلیل اینکه با دیگر کودکان هم سن خود ارتباط برقرار می‌کنند، نحوه تعامل با دیگران را نیز فرا می‌گیرند.

دوره فشرده پیش دبستانی در کرج چیست؟

در صورتی که کودکتان دوره پیش دبستانی را نگذرانده و مهرماه باید به مدرسه برود، لازم است از طریق پیش دبستانی فشرده، انواع آموزش‌های پایه و اصولی را فرا بگیرد. شایان ذکر است مرکز پیش دبستانی نارون، تمامی آموزش‌های پایه را در قالب دوره فشرده پیش دبستانی به کودکان ارائه می‌دهد.

شعر دوازده امام برای پیش دبستانی

یادگیری قصه‌ها و شعرهای کودکانه از جمله مناسب‌ترین سرگرمی‌ها است که باعث می‌شود از این طریق کودکان با مطالب آموزنده آشنایی بیشتری پیدا کنند. یکی از مهم‌ترین آموزش‌ها در مراکز پیش دبستانی، آشنایی کودکان با پیغمبران و امامان است که در قالب شعر به آن‌ها آموزش داده می‌شود تا بدین وسیله تمایل بیشتری برای شعرخوانی در کودکان ایجاد شود. یکی دیگر از این آموزش‌ها، شعر شماره‌های ضروری است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شعر شماره‌های ضروری پیش دبستانی

از دیگر مسائل دارای اهمیت برای کودکان، آموزش شماره‌های ضروری است. آموزش شماره‌های ضروری در قالب شعر تاثیر بسیار زیادی در فراگیری کودکان در مرحله پیش دبستانی دارد.

میزان شهریه و هزینه پیش دبستانی

ثبت نام پیش دبستانی در کرج

همانطور که ذکر نمودیم، کودکانی که در سن ورود به پیش دبستانی هستند لازم است در مراکز پیش دبستانی ثبت نام شوند. در طی ثبت نام، مبلغی به عنوان شهریه و هزینه پیش دبستانی از سوی مراکز پیش دبستانی در نظر گرفته می‌شود. این مبلغ به منزله ارائه خدمات بهتر و فیلدهای آموزشی مناسب‌تر برای کودکان است. لازم به ذکر است که ممکن است میزان شهریه در شهرها و مناطق مختلف، دارای نوساناتی باشد. برخی از عوامل تاثیرگذار بر میزان شهریه عبارت است از:

  1. امکانات رفاهی و تفریحی کودکان
  2. میزان ساعات آموزشی
  3. تعداد کلاس‌های آموزشی مازاد برنامه همچون موسیقی، رایانه و..

پکیج آموزش پیش دبستانی در منزل

والدینی که قصد دارند کودکان پیش دبستانی خود را در منزل آموزش دهند، لازم است از منابع کتاب‌های درسی مربوط به این دوره استفاده نمایند. با توجه به اینکه کودکان برای اولین بار در این دوره پیش دبستانی، با مفاهیم و موضوعاتی همچون اعداد، الفبا، علوم و.. آشنا می‌شوند، از این رو، نحوه آموزش پیش دبستانی در منزل بسیار اهمیت دارد ضمن اینکه دارای مزایا و معایبی نیز می‌باشد.

جهت اطلاع از ثبت نام با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

02634414938

09351662764

09129798360

آدرس: کرج، کوی کارمندان شمالی بلوار امام صادق نبش سوم غربی پلاک 3

وب سایت: narvanacademy.com

 

کدخبر: 906179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟