تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

 

این موضوع بیان می‌دارد که اگر قصد راه‌اندازی فروشگاهی را دارید، حتماً اقدام به خرید تجهیزات از بهترین تولید کننده تجهیزات فروشگاهی کنید. البته شناخت ضروری‌ترین وسایل نیاز به کمی‌ تحقیق دارد، ازاین‌رو ما این مقاله را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در این مقاله می‌خواهیم انواع تجهیزات فروشگاهی و کاربرد‌های آن‌ها را به شما بگوییم. در ضمن شما را با بهترین تولید کننده تجهیزات فروشگاهی آشنا می‌کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواع تجهیزات فروشگاهی

اگر به فروشگاه تولید کننده تجهیزات فروشگاهی مراجعه کنید، با وسایل زیادی روبه‌رو می‌شوید. شاید با دیدن این همه وسیله سردرگم شوید و اصلاً ندانید این محصولات چه کاربردی دارند. اگر می‌خواهید با این محصولات آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید:

  • سبد فروشگاهی

هر مشتری با ورود به فروشگاه متناسب با خرید خود، سبد خود را انتخاب می‌کند. برای این‌که بتوانید سبد مناسب برای فروشگاه خود را انتخاب کنید، باید به نیاز مشتری‌های خود توجه کنید. سبد‌های فروشگاهی باید بسیار سبک باشند و به‌راحتی حمل شوند. در خرید سبد و چرخ خرید فروشگاهی باید به کیفیت دستگیره‌ها توجه کنید تا مشتری بتواند سبد پر از خرید را به‌راحتی حمل کند. دستگیره‌های این محصول باید از جنس فلز یا پلاستیک درجه‌یک باشند. بیشتر مشتریان فروشگاه‌ها، با فرزند خردسال خود به خرید می‌آیند و اگر سبد شما جایی مخصوص برای خردسالان داشته باشد، باعث رضایت مشتری می‌شود.

  • میز چک اوت

میز چک اوت از کاربردی‌ترین لوازم فروشگاهی به‌حساب می‌آید که باعث افزایش سرعت عمل صندوق‌دار و رضایت بیشتر مشتری می‌شود. اگر می‌خواهید از صف انتظار برای تسویهٔ مشتریان خود جلوگیری کنید، بهتر است از میز چک اوت فروشگاهی استفاده کنید. این میز در انواع مختلف، رنگ‌های مختلف و سایزهای مختلفی وجود دارد. از انواع میز چک اوت می‌توان به چک اوت دارای تسمه‌نقاله اشاره کرد که اصطکاک کمتری ایجاد کرده و باعث تسریع کار می‌شود.

  • صندوق فروشگاهی

از دیگر لوازم کاربردی فروشگاهی که توسط تولید کننده تجهیزات فروشگاهی تولید می‌شود، می‌توان به صندوق فروشگاهی اشاره کرد. این وسیله یک سیستم حسابداری هوشمند بوده که برای ثبت اطلاعات خریدوفروش مورداستفاده قرار می‌گیرد. وجود صندوق فروشگاهی با یک سیستم هوشمند به صاحبان فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند مدیریت بهتری بر روی خرید، فروش، موجودی کالا و هزینه‌های جانبی خود داشته باشند. صندوق فروشگاهی یک الزام ضروری برای فروشگاه‌ها و مخصوصاً فروشگاه‌های بزرگ است، زیرا باعث صدور الکترونیکی فاکتور مشتریان می‌شود. توجه داشته باشید که وجود صندوق فروشگاهی در امر انبارگردانی هم به شما کمک شایانی می‌کند.

  • قفسهٔ فروشگاهی

امروزه در تمام فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با انواع قفسه‌ها روبه‌رو می‌شویم که هرکدام نقش مهمی ‌در ایجاد فضا و چیدمان دارند. به‌طور‌کلی هیچ فروشگاهی را پیدا نخواهید کرد که برای چیدمان خود از قفسه‌های فروشگاهی استفاده نکرده باشند؛، چراکه اساس فروشگاه‌ها بر پایهٔ چیدمان قفسه‌هاست. از مشهور‌ترین قفسه‌ها می‌توان به قفسهٔ خودایستا اشاره کرد که مخصوص اجناس سبک طراحی شده‌است و به‌راحتی قابل‌جابه‌جایی است. این قفسه با پایه‌های متعادل، بر روی زمین قرار می‌گیرد و در سوپرمارکتی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ پرکاربرد و باارزش است.

یکی از مزیت‌های این قفسه، این است که صاحب فروشگاه می‌تواند تعداد این قفسه‌ها را به‌دلخواه زیاد یا کم کند. از این قفسه‌ها در انبار نیز استفاده می‌شود. قفسهٔ انبار به سازه‌های بسیار مقاوم فلزی گفته می‌شود که برای چیدمان، نگه‌داری کالا و اقلام مختلف در محیط‌های بزرگ صنعتی یا خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از کاربرد‌های قفسهٔ انبار می‌توان به انبارگردانی راحت، جلوگیری از ریزش اقلام، استفاده بهینه از فضای انباری، خسارت جانی و مالی اشاره کرد. قفسه‌های فروشگاهی در دو نوع وجود دارند که عبارت‌اند از:

  1. قفسهٔ یک‌طرفه: این قفسه معمولاً در کنج دیوار نصب می‌شود، ارتفاع آن قابل‌تنظیم است و با پیج و مهره به دیوار متصل می‌شود.

  2. قفسهٔ دوطرفه: این قفسه بسیار آسان نصب می‌شود و نیازی به پیچ و مهره ندارد، به همین خاطر محبوبیت زیادی بین فروشگاه‌داران دارد. تنظیم ارتفاع در هر دو طرف این قفسه‌ امکان‌پذیر است و قابلیت نصب اکسسوری را دارد.

  • چوب‌لباسی

لباس آویز، چوب‌رختی یا چوب‌لباسی وسیله‌ای است که از ایران باستان تا به امروز، استفاده شده‌است. این محصول وسیله‌ای بسیار مهم در فروشگاه‌های لباس محسوب می‌شود، ازاین‌رو تولید کننده تجهیزات فروشگاهی آن را در انواع چوبی، فلزی، پلاستیکی و ... تولید می‌کند. از چوب‌لباسی برای آویزان کردن انواع لباس استفاده می‌شود و در منزل و محل کار نیز کاربرد دارد.

  • استند

استند کلمهٔ انگلیسی به معنای ایستادن است. درواقع استند های فروشگاهی به محصولاتی می‌گویند که می‌توانند در مکان خود بایستند و محصولات را به نمایش بگذارند. از استند در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود. از کاربرد‌های آن می‌توان به دکوراسیون خانه، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، غرفه‌ها و.... اشاره کرد، مثلاً از استند خوشکبار در خشکباری‌ها برای نمایش محصولاتی چون تخمه، کشمش و ... استفاده می‌شود. جنس استند‌ها می‌تواند فلزی، چوبی، پارچه‌ای، پلکسی، تزریقی و ... باشد.

استند خوشکبار

  • پالت پلاستیکی

کاربرد پالت باعث شده‌است که تولید کننده تجهیزات فروشگاهی آن را در ابعاد و اندازه‌های مختلف باقدرت تحمل وزن متفاوت تولید کند. امروزه متداول‌ترین پالت‌ها از جنس پلاستیک هستند. جنس پلاستیک پالت‌ها به‌قدری مرغوب است که بتوانید بعد از استفاده از آن‌ها و زمانی که دیگر برای شما کارایی ندارند، آن‌ها را به فروش برسانید. این پالت‌ها بهداشتی و سبک هستند و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

  • راهبند فروشگاهی

شاید فکر کنید راهبندها تنها در پارکینگ کاربرد دارند، درحالی‌که در فروشگاه‌های بزرگ نیز از راهبند‌ها برای کنترل رفت‌وآمد افراد استفاده می‌شوند. این وسیله در دو نوع سه پره و چهار پره تولید می‌شود.

راهبند فروشگاهی

سخن پایانی

تجهیزات فروشگاهی مهم‌ترین اصل در راه‌اندازی فروشگاه هستند. ازآنجایی‌که تنوع این تجهیزات بسیار زیاد است، آشنایی با آن‌ها می‌تواند به شما در خرید کمک شایانی کند.

قفسه کرج به‌عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات فروشگاهی در سراسر کشور محسوب می‌شود. این مجموعه محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رساند. شما در هر مکان و زمان که باشید، می‌توانید خرید آنلاین را از این سایت انجام دهید، محصولات سریعاً به‌دست شما خواهند رسید. توجه داشته باشید که این مجموعه با ضمانت اصل بودن کالا، امکان مرجوعی کالا تا 10 روز را برای شما در نظر گرفته‌است.

 

کدخبر: 905842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟