مهاجرت به کانادا، درامد، آموزش و امنیت

 

 به طور کلی یک سوم مردم این کشور مهاجر هستند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید تمامی جزئیات و شرایط مهاجرت به کانادا را بررسی کنید پس با ما همراه باشید تا شما را با معایب و مزایای آن آشنا کنیم.

مهاجرت به کانادا

بیشترین مهاجرانی که در کانادا زندگی می‌کنند، ایرانی هستند با وجود همزبان فراوان، اقتصاد قوی، زبان رسمی انگلیسی، رفاه بالا می‌تواند انگیزه‌های مختلفی برای مهاجرت باشد همچنین محله‌هایی وجود داشته که تمامی آن‌ها ایرانی هستند مخصوصاً یک محل‌های در کانادا وجود دارد که به تهران کوچک معروف است در آن محله سنگک، پفک مینو، شامپو تخم مرغی، بستنی زعفرانی و هر آنچه که شما را یاد ایران میاندازد در آن محله وجود دارد.

برای مهاجرت کانادا نیاز به مؤسسه‌های مهاجرتی نیست، اما اگر به مقدار کافی وقت ندارید و زبان انگلیسی شما گسترده نمی‌باشد باید با مشاوران حقوقی تماس گرفته و کمک بگیرید چرا که آن‌ها از آخرین تغییرات قوانین کشور آگاه هستند اما اگر زبان انگلیسی شما خوب است نیاز به مشاوران حقوقی نیست چرا که قوانین به صورت یکنواخت بوده و می‌توانید به راحتی آن‌ها را انجام دهید پس اگر زبان انگلیسی شما خوب می‌باشد می‌توانید با استفاده از مؤسسه مهاجرتی ونوس ایرجی دست به کار شوید و با استفاده از این مؤسسه می‌توانید به راحتی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

مزایای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به هر کشور دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که در این مقاله شما را با مزایا و معایب مهاجرت به کشور کانادا آشنا می‌کنیم.

۱. اولین مزیت این کشور داشتن امنیت بالا از نظر سیاست است چرا که این کشور جزء کشور‌های بیطرف و شرایط بسیار مناسبی برای مهاجران دارد.

۲. در کشور کانادا خدمات رایگان درمانی ارائه می‌دهند که بعد از سه ماه اقامت در کانادا می‌توانید از خدمات پزشکی آن‌ها استفاده کنید.

۳. از نظر طبیعت نیز بسیار زیبا و تمیز است زیرا قوانین بسیار سخت در محیط زیست باعث کنترل زباله و فاضلاب این کشور شده است.

۴. در این کشور شرایط‌های شغلی مختلفی وجود دارد که با توجه به تخصص و تحصیلات خود می‌توانید شغل مناسب را انتخاب کرده و به کار مشغول شوید.

۵. تحصیل در این کشور به صورت رایگان می‌باشد اما با رایگان بودن آن آموزشگاه‌های با کیفیت و هزینه آن‌ها توسط دولت تأمین می‌شود.

۶. از نظر فرهنگ نیز می‌توان گفت در این کشور فرهنگ بسیار بالا بوده و مردمان مؤدب و خونگرمی دارد.

۷. اقتصاد این کشور نسبت به کشور‌های دیگر دچار بحران نشده و با ثبات اقتصادی شرایط آن‌ها بسیار آرام می‌باشد.

 

مزایای مهاجرت به کانادا

از نظر معایب مهاجرت به کانادا نیز می‌توان گفت:

۱. کشور کانادا جز کشور‌های سرد و زمستان‌های بسیار طولانی دارد پس اگر شما یک فرد سرمایی هستید زندگی در این کشور برای شما دردسر ساز است اما در نقاط مختلف جنوبی کانادا نیز آب و هوای معتدل وجود دارد.

۲. گرفتن اقامت کانادا ساده نمی‌باشد و فرایند اخذ ویزا طولانی است و هزینه زیادی را متحمل می‌کند.

۳. مهاجرت ایرانیان به کانادا از نظر جغرافیایی دارای فاصله بسیار زیادی است که هزینه سفر را زیاد می‌کند.

۴. کانادا جز کشور‌های گران به شمار می‌رود که هزینه‌های آن نسبت به کشور‌های اروپایی دیگر بیشتر است اما اگر شغل مناسبی در این کشور داشته باشید می‌تواند مشکلات را کمی کاهش دهید.

۵. کشور‌های خارجی باید مالیات به دولت پرداخت کند که در کانادا مالیات بالا است که هر شخصی اگر در این کشور به کار مشغول باشد باید درصدی از حقوقش را مالیات بدهد.

مهاجرت به کانادا برای تحصیل

یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار برای مهاجرت به کانادا برای تحصیل است که در این کشور دارای دانشگاه‌های معتبر زیادی است که نسبت به دانشگاه‌های کشور‌های دیگر جز برترین دانشگاه‌ها به شمار می‌رود.

اگر قصد تحصیل کارشناسی در کانادا کمی پذیرش آن احتمالی است. بهتر است بعد از گذراندن کارشناسی در کشور خود رزومه‌های علمی، مقاله‌های پژوهشی، مدرک تافل با تخصص در رشته خود برای ادامه تحصیل اقدام کنید. اگر در این کشور بورسیه نباشید هزینه‌های تحصیل نسبت به رشته شما متغیر و بالا است پس بهتر است مقطع کارشناسی در کشور خود گذرانده و با مدارکی بیشتر و با دستی پر برای تحصیل در کانادا اقدام کنید.

اما اگر در مقطع کارشناسی ارشد می‌خواهید در کشور کانادا به تحصیلات خود ادامه دهید در مرحله اول باید از رشته تحصیلی‌تان مطمئن باشید سپس دانشگاه‌های معتبر کانادا شما را پذیرش کند پس باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را برگزینید.

قبل از هر چیز باید شرایط پذیرش و وضعیت رشته را در آن دانشگاه مورد تحقیق و بررسی قرار دهید چرا که با بررسی پرونده مبلغی را دریافت می‌کنند که آن مبلغ قابل برگشت نمی‌باشد پس با بررسی کامل دانشگاه مورد نظر را انتخاب کرده که در آن دانشگاه احتمال پذیرش بالایی باشد.

بعد از ارائه مدارک در آن دانشگاه، پرونده شما بررسی شده و اگر قبول شوید نامه پذیرش تحصیلی می‌فرستند که با کمک آن می‌توانید برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید.

تحصیل کارشناسی در کانادا

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید با تصمیم مهاجرت به کشوری دیگر جنبه‌های مختلف دارد که نمی‌توان بدون هیچ سختی به شرایط خوب رسید همچنین برای مهاجرت به کشور کانادا و برای داشتن زندگی‌ایده‌آل باید دوری از وطن، سختی راه، شرایط جدید اجتماعی و فرهنگی در پیش رو دارید پس اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید از همه جوانب آن را بررسی کرده و تصمیم عاقلانه بگیرید. اما به طور کلی می‌توان گفت با مهاجرت به کانادا می‌توانید بهترین شرایط علمی و فرهنگی و از نظر امنیت نیز کاملاً امن و یک زندگی‌ایده‌آل داشته باشید پس با مهاجرت به کانادا می‌توانید یک زندگی کاملاً متفاوت را تجربه کنید. در حالت کلی به این نتیجه خواهیم رسید که با مهاجرت به کانادا می توانید بسیاری از نیازهای خود را به بهترین نحو ممکن اجرا نمایید. موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی می تواند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند.

 

کدخبر: 902521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟