لحظه‌ای با آگروفود 2023

 

در کشورهای صنعتی و پیشرفته، صنایع غذایی یکی از پویاترین بخش‌های اقتصادی به شمار می‌آید که مهمترین بخش آن، سلامت غذا و موادغذایی است که از همین جهت تاثیر زیادی در جامعه دارد. لذا برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست و با هدف نمایش توانمندی‌ها و قدرت بومی تولیدکنندگان و کارآفرینان یک کشور، گام بزرگی در بخش صادرات و واردات محصولات در این حوزه نیز می‌باشد.

نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود فرصتی طلایی برای عرضه و نمایش محصولات صنایع غذایی و توانمندی‌های تولیدی تولیدکنندگان در جهت رفع نیاز خریداران و تجار بین‌المللی است که در سی‌امین نمایشگاه ایران اگروفود حدود ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور مختلف برای حضور در بخش‌های این نمایشگاه «صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌ آلات و صنایع وابسته» اعلام آمادگی کرده‌اند.

آگروفود ۱۴۰۲ از نظر وسعت و تنوع گروه‌های کالایی، از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه است که در ۲۰ سالن مجزا، به علاوه فضای باز نمایشگاه، محیطی دلپذیر را برای کسب‌و‌کارها و تولیدکنندگان ایجاد نموده تا با عقد قراردادهای کلان و بین‌المللی در جهت صادرات و واردات موادغذایی و تکنولوژی‌های وابسته به آن، با یکدیگر به رقابت و تجارت بپردازند.

در میان برندهای مطرح و جوان این نمایشگاه، برند مکنزی با حضور و ارائه تولیدات و محصولات خود در سالن ۷ میزبان مهمانان محترم نمایشگاه می‌باشد.

لازم به توضیح است که سی‌امین نمایشگاه ایران آگروفود در سال ۱۴۰۲ و از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

 

کدخبر: 901269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟