قیمت روز میلگرد، فنس باغی و آهن آلات

 

قیمت میلگرد امروز

میلگرد معمولاً درون سازه‌ های بتنی قرار می‌گیرد و قابل مشاهده نیست. از آنجایی که بتن و فولاد خاصیت انبساط حرارتی مشابهی دارند، میلگرد همواره از جنس فولاد ساخته می‌شود تا تغییرات دمایی مشکلی برای سازه به وجود نیاورد. سطح میلگرد معمولاً صاف نبوده و دارای شیار هایی است تا از لغزش آن درون سازه‌ بتنی جلوگیری گردد.

قیمت میلگرد امروز در وبسایت فولادین به طور متداول آپدیت و بروزرسانی می شود، همچنین برای اطلاع از جدیدترین و بروز ترین قیمت های مقاطع فولادی می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید.

میلگرد به یک میله تقویت کننده یا پشتیبان می گویند. میله ای فلزی که معمولا از جنس فولاد است و استحکام کششی بتن را افزایش می دهد. دلیل استفاده از فولاد به عنوان متریال اصلی میلگرد، ویژگی انبساط حرارتی آن است. چنین ویژگی هایی آن را به گزینه ای عالی برای ساخت و ساز تبدیل می کند.

تاریخچه استفاده از میلگرد

جوزف لوییس در سال ۱۸۰۰ میلادی اولین فردی بود که متوجه شد در صورت افزودن میله های فولادی با ضخامت کم به بتن، امکان بالا بردن مقاومت آن در برابر نیروهای کششی وارده بسیار بالا می رود و سازه بتن مسلح حاصله در برابر نیروهای کششی و همزمان نیروهای فشاری مقاومت چشمگیری از خود نشان می ‌دهد. به تدریج شرکت های ساختمانی نیز تصمیم گرفتند این روش را در ساختمان سازی مورد استفاده قرار دهند. همچنان استانداردی برای تولید میلگرد برای استفاده در سازه های بتن مسلح وجود نداشت، تا اینکه در سال ۱۸۷۸ میلادی نخستین استاندارد ساخت میله های فولادی ارائه شد و از این به بعد هم زمان با استقبال روز افزون استفاده از از میلگرد در بتن، استانداردهای تولید آن نیز به تدریج بهبود پیدا کرد.

کاربرد میلگرد آجدار

اگرچه میلگردهای آجدار دارای کاربردهای متفاوتی هستند اما بیشترین استفاده از این میلگردها در ساختمان سازی است. افزایش نیروی برشی، استفاده در بتن ریزی کف سازه ها و دیواره های ساختمان و افزایش مقاومت بتن در ساختمان به منظور تقویت فونداسیون از جمله مواردی است که باعث می شود در ساختمان سازی از میلگردها استفاده شود. در واقع برای مقاومت بالای بتن از میلگرد آجدار استفاده می شود و آجدار بودن میلگرد باعث می شود که کاملا به بتن چسبیده و امکان بیرون آورده شدن از بتن میسر نشود.

همچنین علاوه بر ساختمان سازی از این میلگرد در ساخت سیم خاردار و سیم بکسل، توری فلزی، فنرسازی و برخی دیگر از محصولات فولادی استفاده می شود.

فنس

فنس باغی چیست؟

قیمت فنس باغی برای خریداران بسیار حایز اهمیت می باشد، به همین منظور به صورت روزانه و لحظه ای در وبسایت فولادین بروزرسانی می شود تا از آخرین قیمت های لحظه ای این محصول مطلع شوید.

فنس باغی یا توری حصاری، به توری حفاظ بافته شده می گویند که با استفاده از مفتول تولید می شود. این توری های حصاری بیشتر برای حصارکشی باغ ها استفاده می شوند. به همین دلیل بیشتر با نام فنس باغی یا دور باغی شناخته می شود.

فنس در حقیقت مجموعه از سیم‌های فلزی است که با صورت خاص و ویژه‌ای در هم بافته شده‌اند. این توری‌ها از نظر کاربرد بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکه بهتر بدانید فنس چیست و چه کاربردهایی دارد، باید به نوع آن نیز دقت داشته باشید. برای ساخت فنس‌ها معمولا از فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود که استحکام بسیار بالایی دارد. در برخی از مواقع دیده شده است که روکش‌ فنس‌ها از جنس پی وی سی ساخته می‌شوند. همچنین استفاده از روکش گالوانیزه گرم نیز بسیار رایج است که شما می‌توانید از این موضوع به سود خود بهره ببرید و محصول مرغوبی را خریداری کنید.

فولادین

خرید اینترنتی و آنلاین انواع آهن آلات

برای استعلام قیمت آهن، میلگرد، پروفیل و سایر مقاطع فولادی پرکاربرد می توانید به صورت روزانه به وبسایت فولادین مراجعه نمایید تا از جدیدترین قیمت ها آگاه شود. برای خرید آهن آلات نیز تنها کافیست با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید.

کدخبر: 898413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟