برندهای تیغه کرکره برقی

 

پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت هر متر مربع کرکره برقی و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با قیمت تیغه کرکره برقی همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه کرکره برقی همتا تماس حاصل فرمایید.

02155449212

2552119 -0912

برند های تولید کننده تیغه کرکره برقی

همانطور که می دانید تیغه های کرکره برقی یکی از مهمترین بخش های هر کرکره برقی می باشد که بر حفظ امینت محیط داخل و همچنین زیبایی بیرونی محیط مورد نظر شما تاثیر بسزایی دارد.

تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف و در جنس های متنوعی همچون: آلومینیومی، فولادی، پلی کربنات و ... و در ابعاد متغیری تولید و عرضه میشوند. یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با انتخاب تیغه کرکره برقی خود باید در نظر داشته باشید اسان بودن روش نصب آن و همچنین مناسب بودن جنس تیغه و عدم زنگ زدگی و یا خوردگی آن در گذر زمان می باشد.

ما در فروشگاه همتا انواع تیغه های کرکره برقی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شمتریان عزیز خود ارائه می نماییم، لازم به ذکر است تمامی تیغه های کرکره برقی ارائه شده توسط فروشگاه همتا نصب آسانی داشته و همچنین کاملا ضد زنگ و ضد ضربه می باشند.

پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه نصب کرکره برقی و همچنین نحوه راه اندازی تیغه کرکره برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 2552119-0912 – 02155449212.

اکنون زمان بررسی برند های تولید کننده انواع تیغه کرکره برقی رسیده است، همواره در بازار ایران و سایر کشور های جهان برند ها و شرکت های متنوعی اقدام به تولید و عرضه انواع تیغه های کرکره برقی نموده اند، این شرکت ها با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری به روز همواره محصولاتی با کیفیت و با دوام را برای مشتریان و مخاطبین خود عرضه می نمایند.

تیغه کرکره برقی آکرول

آکرول یکی از جمله برند های محبوب و پر فروش تولید و عرضه کننده انواع تیغه های کرکره برقی در کشور ایتالیا می باشد که انواع تیغه های کرکره برقی و سایر لوازم کرکره برقی همچون: ریموت کرکره برقی، شفت و لوله کرکره برقی و ... را با بهترین کیفیت و بالاترین دوام تولید و به سراسر کشور های جهان عرضه می نماید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت تیغه کرکره برقی آکرول با مشاوران ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اخیتار شما عزیزان قرار دهند.

تیغه کرکره آلما

آلما یکی دیگر از برند های عرضه کننده تیغه های کرکره برقی می باشد که به دلیل دارا بودن خاصیت و قابلیت ضد آب و کارکرد کاملا بی صدای آن در دسته پرفروش ترین تیغه های کرکره برقی در ایران قرار گرفته است. آلما یک شرکت ایرانی تولید کننده تیغه کرکره برقی می باشد که هدف خود را رضایت مشتریان و مخاطبین خود قرار داده است. شما عزیزان می توانید انواع تیغه کرکره آلما را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت در ابعاد مورد نظر خود از فروشگاه کرکره برقی همتا سفارش دهید.

از جمله کاربرد های تیغه الما عبارت است از: استفاده در مناطق گرمسیر و سرد سیر ، استفاده برای فروشگاه های طلا و جواهر فروشی، استفاده برای ساختمان های مسکونی و تجاری ( امنیت بالا و ظاهر زیبا).

 یکی از کاربرد های تیغه الما به دلیل بی صدا بودن آن استفاده در مراکز تجاری می باشد. دلیل بی‌صدا بودن تیغه‌های آلما نیز عدم وجود ضایعات در آن می باشد به همین دلیل می‌توان این تیغه را یکی از بهترین انواع تیغه کرکره برقی در بازار دانست.

تیغه کرکره برقی آلتک

تیغه کرکره برقی آلتک را میتوانید به عنوان یکی از بی صدا ترین تیغه های کرکره برقی و مقاوم ترین نوع آن ها در نظر بگیرید، این تیغه کرکره برقی در کنار برند های دیگری همچون تیغه کرکره آکفا، تیغه کرکره سوپر اسلت و تیغه کرکره وینکس توانسته است جایگاه خود را به عنوان با کیفیت ترین تیغه کرکره برقی حفظ نماید.

از جمله ویژگی ها و مزایای اصلی تیغه کرکره آلتک عبارت اند از:

  • طول عمر بالا ( به دلیل استفاده از فولاد خالص در آن)
  • عدم ایجاد صدا هنگام کار
  • قابلیت نصب آسان
  • قابلیت اتصال به سیستم های کنترل از راه دور
  • کیفیت رنگ بالا ( برخورداری از رنگ کوره ای الکترواستاتیک)

تیغه کرکره برقی پالارکو

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، تیغه های کرکره برقی در انواع مختلفی در بازار تولید و عرضه میشوند، شما به هنگام انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی برای خود ابتدا باید از جنس و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تیغه کرکره برقی خریداری شده خود اطمینان حاصل نمایید.

پالارکو به دلیل استفاده از متریال درجه یک و اورجینال برای محصولات خود، همواره در دسته پر فروش ترین تیغه های کرکره برقی و بهترین برند های تیغه کرکره برقی قرار گرفته است.

در رابطه با تیغه کرکره برقی پالارکو باید بگوییم  یکی دیگر از ویژگی های تیغه پلارکو طول عمر آن می باشد. به دلیل استفاده از آلومینیوم و پوسس الکترواستاتیک در این نوع تیغه کرکره برقی میتوان گفت با دوام ترین تیغه کرکره برقی موجود در بازارا ایران، تیغه پلارکو می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول نیز باعث شده است تا تیغه پلارکو در دسته محبوب ترین تیغه های کرکره برقی قرار بگیرید، گارانتی تیغه پلارکو 6 ماهه بوده و نصب و تعمیر اینم محصول تا 6 ماه بر عهده ی نمایندگی آن می باشد.

برند های ایرانی تیغه کرکره برقی

برند های ایرانی تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی آلوین

آلوین یکی دیگر از برند های تولید و عرضه کننده تیغه های کرکره برقی می باشد، آلوین به دلیل دارا بودن استحکام بالا و همچنین رنگ الکترواستاتیک در دسته پر فروش ترین برند های تولید کننده تیغه کرکره برقی در کشور ایران می باشد.

ما در فروشگاه همتا انواع تیغه کرکره برقی آلوین را با بالاترین کیفیت و بیشترین دوام به شما مشتریان عزیز و مخاطبین خود ارائه می دهیم.

تیغه کرکره برقی لومیکو

اگر به دنبال یک تیغه کرکره برقی سازگار با انواع موتور های کرکره برقی و انواع ریموت کرکره برقی هستید، تیغه کرکره لومیکو بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نوع تیغه های کرکره برقی در دو نوع تک پل و دو پل در بازار تولید و عرضه میشوند. برای استعلام دقیق قیمت روز تیغه کرکره برقی و سفارش تیغه لومیکو یا مشاوره در مورد این محصول با کارشناسان ما در فروشگاه کرکره برقی همتا در ارتباط باشید 2552119-0912 – 02155449212.

شما عزیزان در وبسایت فروشگاه همتا، همه مدل و نوع از تیغه های کرکره برقی را مشاهده و خریداری نمایید. از مزیت های خرید این محصول از فروشگاه تیغه کرکره برقی همتا می توان به مواردی چون: ضمانت اصل بودن کالا، تحویل سریع، قیمت مناسب نسبت به هرجای دیگر و دیگر موارد اشاره نمود.

تیغه کرکره هوکارت

هوکارت از جمله برند های ایرانی تولید کننده انواع تیغه های کرکره برقی می باشد که به صورت دو جداره بوده و مانع از ورود گرد و غبار به محیط داخل می شود. این نوع تیغه های کرکره برقی مناسب ترین گزینه برای استفاده در ویلا و ساختمان های مسکونی می باشد. این بلرند تولید کننده تیغه کرکره برقی عایق صدا بوده و مانع از ایجاد آلودگی صوتی می گردد.

تیغه کرکره برقی وینکس

از جمله مزایا و ویژگی های تیغه کرکره وینکس عبارت اند از:

  • تیغه وینکس یک تیغه ضد آب است و در برابر بارش باران  و تگرگ مقاوم می باشد.
  • تیغه کرکره وینکس زنگ نمیزند و تغییر رنگ نمی دهد.
  • در هنگام کارکرد هیچگونه صدایی ایجاد نمیکند.
  •  در برابر ضربه و برخورد جنس سخت مقاوم است.
  • کاملا ضد سرقت می باشد.
  • در تولید کرکره وینکس از ضایعات آلومینیوم استفاده نمی شود.
  • رنگ بدنه این نوع تیغه الکترو استاتیکی است.

شما عزیزان می توانید انواع برند های مختلف و بهترین مارک های تیغه کرکره برقی را با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت از فروشگاه همتا خریداری نمایید، برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

کدخبر: 897658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟