برای اطلاع از قیمت و خرید تتر به کجا مراجعه نماییم؟

 

اما سوال اینجاست که: چقدر انواع این رمزارزها را می‌شناسید؟ آیا شناختی از رمزارز تتر دارید؟ امروز در این مقاله، خرید تتر را به شما آموزش خواهیم داد.

همراه ما باشید.

آشنایی با ارز دیجیتال تتر

استیبل کوین‌ها در واقع ارز‌های دیجیتالی می باشند که نوسانات قیمتی بسیار کمی دارند و همواره قیمت خود را نسبت به دارایی که به آن ها متصل هستند حفظ می‌ نمایند. رمزارز تتر به عنوان یک استیبل کوین شبکه اختصاصی ندارد و در بلاک چین‌های مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم و ترون عرضه شده است. از استیبل کوین‌ها مانند تتر معمولاً برای پرداخت در معاملات، حفظ ارزش دارایی در برابر تورم، کاهش ارزش پول ملی و همچنین تبدیل سریع ارزش آن ها به فیات و برالعکس استفاده می‌شود. ایده‌ی اولیه‌ی تتر، طراحی یک رمزارز پایه بود که نوسان قیمت زیادی نداشته و معادل قیمت دلار باشد. ارزش این ارز رمزنگاری شده کاملاً به ارزش دلار وابسته است؛ در حالی که شما با خرید تتر می‌توانید از مزایای ارز‌های دیجیتال نیز استفاده نمایید.

تتر روی چه شبکه هایی قرار دارد؟

با ظهور شبکه های مختلف رمزارز، عرضه تتر با گذر زمان و تغییرات مختلف، خود را با شرایط جدید تطبیق داده و برروی شبکه های مختلف ارائه شده است که میتوان به شبکه های اصلی زیر اشاره نمود:

  • تتر اومنی OMNI
  • تتر بر روی شبکه اتریوم ERC-20
  • تتر بر روی شبکه ترون TRC-20
  • تتر بر روی شبکه بایننس اسمارت چین bep-20

خریداران تتر را می توان در یک نگاه کلی به دو دسته تقسیم  نمود:

1 – معامله گران بازار ارزهای دیجیتال که برای فرار از ریزش شدید قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها، دارایی دیجیتال خود را با استفاده از سامانه تبدیل به تتر تبدیل نموده و از آن به عنوان ابزاری برای مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌ نمایند.

2 – سرمایه گزارانی که برای فرار از تورم بالا به خصوص در ایران به فکر تبدیل سرمایه مازاد خود به دارایی هایی با ثبات بیشتر ماند تترهستند.

قیمت تتر (USDT)

قیمت تتر (USDT)

قیمت تتر در حال حاضر معادل یک دلار می باشد. این استیبل کوین طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ در رده سوم محبوب‌ترین ارزهای‌دیجیتال از نظر حجم بازار قرار دارد. افراد بسیاری هر واحد تتر را معادل ۱ دلار آمریکا می‌دانند. اما گاها قیمت تتر تغییر می‌ نماید. مثلاً هر تتر گاهی با قیمت ۰.۹۸ دلار یا  گاهی ۱.۰۱ دلار معامله می‌شود. برای اطلاع از ریشه این تغییرات، باید به‌صورت دقیق قیمت تتر را از ابتدای انتشار تاکنون تحلیل نمایید. برای مشاهده قیمت لحظه ای تتر به ریال می‌توانید به صفحه اول سایت پارس بیت مراجعه نمایید.

از کجا تتر را بخریم یا بفروشیم؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران با توجه به تحریم‌های موجود، برای ایرانیان سخت می باشد زیرا کاربران، دسترسی به بسیاری از صرافی‌های خارجی امن را ندارند . با یک جستجوی ساده متوجه این موضوع خواهید شد که در ایران هم صرافی‌های ارز دیجیتال بسیاری فعالیت دارند که متاسفانه به دلیل خلا قانونی تعدادی از آن‌ها فعالیت صادقانه و قیمت شفافی ندارند. در نتیجه اولین قدم برای خرید امن تتر استفاده از صرافی‌ معتبر در حوزه رمزارزها می باشد.

شما می‌توانید برای خرید و فروش USDT در صرافی ایرانی و معتبر پارس بیت عضو شوید و به‌صورت لحظه‌ای معاملات خرید یا فروش تتر را همراه با کارمزد صفر انجام بدهید. کاربران ایرانی می‌توانند تتر را در سه شبکه TRC-20، ERC-20 و BSC در سامانه تبادل پارس بیت خریداری و با یکدیگر معامله نمایند.

برای خرید و فروش تتر در سامانه تبدیل پارس بیت 4 مراحله زیر را باید دنبال نمایید.

  1. ثبت نام در سامانه تبادل پارس بیت به نشانی www.pars-bit.com
  2. تکمیل  مراحل احراز هویت و انتخاب گزینه خرید یا فروش رمزارز منتخب
  3. شارژ حساب کاربری خود
  4. ثبت سفارش خرید یا فروش و تکمیل مراحل گفته شده در پارس بیت

برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه خرید و فروش یا تبدیل تتر می‌توانید صفحات پشتیبانی در سایت پارس بیت را به دقت مطالعه نمایید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال پارس بیت

سامانه تبادل پارس بیت یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین سامانه تبادلات OTC ارزهای دیجیتال به صورت خاص و تخصصی در زمینه فناوری بلاکچین و رمزارز از سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود این مجموعه با شکل گیری ابتدایی به صورت استارتاپ و فعالیت موثر در این حوزه وبه رقم حضور قدرتمند کارشناسان پارس بیت، در سال 1398 به ثبت رسمی در سازمان ثبت شرکت ها با نام حقوقی فناوران زنجیره بلوک پارس بیت جاوید رسید و فعالیت خود را به صورت حقوقی و قانونی شکل داد.

همراهان گرامی لازم است بدانید، در نحوه انتخاب رمزارز در این مجموعه کارشناسان تبادل، هویت علمی رمزارزها، تیم های توسعه دهنده هر یک و اهدافی که برای آینده مطرح کرده اند را مورد بررسی قرار می دهند و مقایسه ای از هر رمز ارز و کاربرد آن صورت می گیرد. بنابراین با کارشناسی که بر روی رمزارزها صورت می گیرد مناسب ترین آنها و قابل اطمینان ترین از نظر علمی و تیم توسعه دهنده هر رمزارز، در اختیار کاربران قرار داده می شود. تمام تلاش تیم پارس بیت این است که بتواند پاسدار اعتماد، امانت دار اموال ارز دیجیتال شما و البته حافظ اعتبار شرکت باشد بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل، از طریق مشخصات ثبتی شرکت در دسترس، پاسخگو و قابل پیگیری می باشد.

 ویژگی های سامانه تبادل پارس بیت

  • پشتیبانی 24 ساعته و سرویس چت آنلاین با پیگیری فوری
  • احراز هویت سریع و ثبت نام آنی
  • تنوع بالای سبد خرید رمزارزی
  • تامین ارز دیجیتال بدون محدودیت ریالی و رمزارزی
  • خرید تتر با کارمزد صفر
  • دارای هویت حقوقی و ثبت شده

کلام اخر

به منظور خرید تتر با کارمزد صفر روش های گوناگونی پیش روی شماست که مطمئنا هر یک از آن ها ریسک های متفاوتی دارد، از این روی ما سعی کردیم در این مقاله شما را با امن ترین و متداول ترین روش ممکن یعنی خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال پارس بیت آشنا نماییم. با‌ توجه ‌به عوامل ذکرشده، با مراجعه به وب ‌سایت پارس بیت به نشانیWWW.PARS-BIT.COM، می‌توانید در کمال امنیت از قیمت و کارمزدی مناسب برای خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال بازار بدون محدودیت ریالی و رمزارزی استفاده نمایید. گفتنی می باشد که این مطالب بخش کوچکی از آموزش ارز دیجیتال در سامانه تبادلات پارس بیت می باشدکه تحت همایش ها و مقالات در سایت برگزار می گردد.

 

کدخبر: 894220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟