آموزش حسابداری در تبریز، شهر اولین‌ها

 

شغل حسابداری به‌دلیل بازارکار و درآمد عالی، بین جوانان محبوب است. البته برای استخدام به‌عنوان حسابدار، باید مانند هر رشته دیگری، دوره‌های آموزش حسابداری مورد نیاز را بگذرانید. معمولاً این آموزش‌ها یا ازطریق تحصیلات عالی دانشگاهی و یا با شرکت در دوره‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای انجام می‌شود. بدون گذراندن آموزش‌های لازم، شما آمادگی شرکت در مصاحبه شغلی شرکت‌ها را ندارید.

چه کسانی به آموزش حسابداری نیاز دارند؟

آموزش حسابداری برای همه افرادی که قصد دارند در حوزه مالی و حسابداری فعالیت می‌کنند، بسیارضروری است. هم‌چنین با آموزش حسابداری می‌توانید به‌صورت دقیق و منطقی درباره مسائل مالی و حسابداری تصمیم بگیرید. پس اگر قصد ورود به بازارکار و فعالیت در حسابداری دارید، یا صاحب بنگاه‌اقتصادی هستید و می‌خواهید نبض امورمالی را در دست بگیرید،  آموزش حسابداری شما را در رسیدن به اهداف یاری می‌نماید.

الزامات آموزش حسابداری

برای انجام کار حسابداری، باید به تمام مهارت‌ها و فعالیت‌های حسابداری آشنا باشید. تعیین سرفصل‌های کامل و جامع اولین قدم در احیای آموزش کاربردی حسابداری می‌باشد بدین منظور از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

مهم‌ترین عناوینی که باید در دوره آموزشی حسابداری تدریس گردند، عبارتند از:

1- مفاهیم اولیه، اصول و مفروضات حسابداری: در این بخش، چهارچوب و قواعد اولیه حسابداری که شامل: تعریف رویدادهای مالی و  حسابداری، تعریف و توضیح اصول و مفروضات، معادله حسابداری و ... می‌باشد، باید به‌صورت کاربردی تدریس گردد.

2- کدینگ حسابداری: به‌جرات می‌توان گفت، اگر به کدینگ حساب‌ها مسلط باشید، 60% راه حسابدار شدن را پیموده‌اید. آشنایی به حساب‌ها، کاربرد آن‌ها در رویدادهای مالی روزانه و نتیجه‌گیری از تحلیل این‌حساب‌ها، فرآیند حسابداری را تکمیل می‌نماید.

3- اکسل در حسابداری: اگر می‌خواهید در حوزه حسابداری فعالیت کنید، باید به اکسل مسلط باشید. اهمیت اکسل در حسابداری به‌حدی زیاد است که تمام نرم‌افزارهای حسابداری قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات به اکسل را دارند و اکثر گزارشات حسابداری در اکسل تهیه می‌شود.

4 -نرم‌افزارهای حسابداری: نقش کامپیوتر در دنیای امروزی بسیار پررنگ می‌باشد، با کامپیوتر تمام کارها سرعت یافته و با دقت بالایی انجام می‌گیرد. حسابداری نیز با سوار بر تکنولوژی از این قافله عقب نمانده و با استفاده از این امکانات، کمک بزرگی به مدیران در تصمیم‌گیری مناسب می‌نماید.

5- حسابداری خزانه‌داری: انجام مبادلات پولی و ارزی، بدون وجود بانک امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابراین آشنایی به قوانین بانکی، اسنادتجاری، کاربرد، ثبت و طبقه‌بندی آنان از وظایف اصلی یک حسابدار می‌باشد.

6- حسابداری اموال: در تمام بنگاه‌های اقتصادی، دارایی‌ ثابت وجود دارد. ثبت، طبقه‌بندی، استهلاک‌گیری و مدیریت انتقال این اموال نیز از سری وظایف حسابدار می‌باشد.

7- حسابداری انبار: مهم‌ترین مسئله شرکت‌های تولیدی: انبار، موجودی‌ها و حسابداری مواد و کالا می‌باشد، بدون انجام فرآیند انبار، امکان محاسبه دقیق بهای‌تمام‌شده مقدور نمی‌باشد.

8- حقوق‌ودست‌مزد: تسلط بر قوانین‌کار، محاسبه کارکرد و حقوق، قوانین مالیاتی و بیمه‌ای کارکنان، از الزامات انجام کار حسابداری می‌باشد.

9- حسابداری پیمانکاری: این صنعت، ازجمله فعالیت‌هایی است که باحسابداری خاص انجام می‌پذیرد، بنابراین آشنایی با این مبحث برای حسابداران ضروری می‌باشد.

10- آشنایی با بهای‌تمام‌شده: بدون محاسبه دقیق قیمت‌تمام‌شده کالا یا خدمات ارائه شده، محاسبه سودوزیان شرکت امکان‌پذیر نمی‌باشد.

11- آشنایی با صورت‌های مالی: تمام فعالیت‌های حسابداری و مالی، با ارائه گزارشات و صورت‌های مالی به سرانجام می‌رسد. بنابراین آشنایی با تهیه این گزارشات جزو الزامات حسابداری می‌باشد.

12- استانداردهای حسابداری: حسابداری مانند هر حرفه‌ای چهارچوب‌های خاصی برای انجام کار دارد؛ استانداردهای حسابداری، همان قوانین کاربردی و الگوی روش انجام کار حسابداران می‌باشد که آشنایی با آنان از ضرورت‌های ورود به این‌حرفه می‌باشد.

13- آشنایی به قوانین مالیاتی: بدون درک قوانین مالیاتی، شرکت ازسوی دستگاه‌های دولتی متحمل جریمه‌های سنگین می‌گردد. بنابراین باید به قوانین مالیاتی هر شرکت آشنا گردید.

علاوه‌بر آموزش حسابداری بازارکار جهت استخدام، با آموزش‌های تکمیلی و پیشرفته حسابداری می‌توانید درآمد خود را توسعه دهید. پس در جواب سوال: "آیا با آموزش حسابداری می توان به درآمد رسید؟"  باید اذعان داشت که ضمن کسب درآمد ، می‌توان استقلال مالی را با حسابداری تجربه نمود.

آموزش حسابداری در تبریز

تبریز به‌دلیل موقعیت صنعتی خود، موقعیت‌های شغلی بسیاری را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد نموده است، بنابراین بستر مناسبی برا بازارکار حسابداری می‌باشد. بنابراین آموزشگاه‌های زیادی در زمینه آموزش حسابداری در تبریز فعالیت می‌نمایند. شما می‌توانید با انتخاب بهترین آموزشگاه و آموزش کاربردی حسابداری، به هدف خود یعنی فعالیت به‌عنوان حسابدار دست یابید. از جمله مواردی که در انتخاب آموزشگاه باید دقت نمود، عبارتند از: سرفصل‌های متناسب با محیط‌کار، مدرک رسمی، معرفی‌ به‌کار، وجود تجهیزات به‌روز، کارآموزی، ثبت‌ اسناد واقعی، مشاوره رایگان و... می‌باشد.

آموزش- حسابداری

بازار کار حسابداری

بازار کار حسابداری بسیار گسترده و پویا است و شامل موارد زیر می‌باشد:

1- شرکت‌های خصوصی

2- شرکت‌های دولتی

3- حسابرسی

4 -مشاوره مالی

5- آموزش

6- بانک‌ها

7 -شرکت‌های بورسی

8- شرکت‌های بیمه

9- شرکت‌های مختلف

هم‌چنین با آموزش کامل حسابداری می‌توانید در منزل کسب درآمد نمایید. مشاغل حسابداری خانگی نیز مثل هر شغل دیگری، نیاز به تخصص دارند. هرچه مهارت بیش‌تر باشد، می‌تواند اعتماد کارفرما را بیش‌تر جذب کرده و قرارداد پروژه بعدی خود را تضمین نمایید. حسابداری در منزل ممکن است بسیار جذاب و کاریزماتیک به‌نظر برسد، اما برای کسب درآمدِ ثابت از این شغل به مهارت، نظم و تبحّر بسیاری نیاز است.

معرفی آموزشگاه حسابداری در تبریز

بهترین راه برای حسابدار شدن، حضور در دوره‌های ویژه بازارکار حسابداری در آپاداس می‌باشد که دانش‌جویان، فارغ‌التحصیلان و حتی علاقه‌مندان به رشته حسابداری می‌توانند با شرکت در این دوره، آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار حسابداری کسب نمایند. در آموزشگاه حسابداری آپاداس، علاوه بر آموزش کاربردی و تمرین‌محور حسابداری، تمامی سرفصل‌های مهم تدریس می‌گردد، به‌عبارت دیگر تمام مهارت‌هایی که برای حسابدارشدن نیاز است در دوره حسابداری آپاداس به‌صورت کاملا‌عملی در محیط شبیه‌سازی شده بازارکار فرا می‌گیرید. هم‌چنین در پایان می‌توانید با معرفی به سازمان فنی‌وحرفه‌ای، و قبولی در آزمون، مدرک حسابدار بین‌المللی و معتبر را، از این سازمان دریافت نمایید.

لازم به‌ذکر است اگر در رشته غیرمرتبط تحصیل نموده‌اید و می‌خواهید حسابدار شوید؛ یا حسابداری شرکتِ خود را انجام دهیدغ یا حتی اگر دانشجوی حسابداری بوده یا هستید اما در دانشگاه چیزی نیاموخته‌اید، دوره حسابداری بازار کار حسابداری آپاداس بهترین گزینه برای شماست.

آموزش حسابداری

مزایای آموزشگاه حسابداری ساختار‌دانش پاشا

  • ورود به بازارکار
  • ارائه جزوه‌ها در طول مدت‌دوره
  • انجام دوره کارآموزی
  • معرفی نفرات برتر دوره‌ها به شرکت‌ها
  • افزایش اعتمادبه‌نفس دانش‌جویان
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی به سوالات دانشجویان به‌صورت مادام‌العمر
  • منطبق‌بودن محتوای دوره حسابداری با بازارکار
  • اعطای گواهی‌نامه فنی‌وحرفه‌ای پس از اتمام هردوره
  • استفاده از استادان مجرب
  • شرکت در کلاس‌های دوره بعد بدون پرداخت هزینه درصورت عدم درک‌مطلب
  • انتقال تجربیّات اساتید حسابداری به دانش‌جویان
  • ارتباط دانش‌جویان با اساتید ازطریق گروه‌جامع تلگرام آپاداس

درآخر با استناد به مقاله فوق که توسط تیم محتوای آموزشگاه ساختاردانش‌پاشا با برند حسابداری آپاداس تهیه شده است؛ می‌توان نتیجه گرفت، که نیاز بازارکار به حسابداران مجرب، به‌دلیل سخت‌گیری‌های سازمان امورمالیاتی بیش از پیش می‌باشد، بنابراین بازارکار حسابداری همواره پررونق می‌باشد. بنابراین با یادگیری اصولی حسابداری شما نیز می‌توانید ازاین فرصت استفاده نموده و کسب درآمد نمایید. آموزشگاه حسابداری ساختاردانش‌پاشا براساس تجربه بالا در زمینه حسابداری و آموزش آن، تمام آیتم‌های لازم برای کسب مهارت این‌رشته را در محیطی شاد با تجهیزات به روز و مجهز و براساس آخرین متد تدریسی با استفاده از اساتید مجرب فراهم نموده است، هم‌چنین این شرکت با ارائه مشاوره رایگان قبل از ثبت‌نام، پاسخ‌گوی تمام سوالات و دغدغه‌های شما می‌باشد. کافیست ازطریق تماس با شرکت از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید.

04133870693

09907373093

پس همین امروز تصمیم بگیرید، و شروع کنید. چون بهترین لحظه برای انجام هرکاری، همین الان هست.

کدخبر: 892533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟