مصاحبه با آرمان ملک مدیر سایت بیتستان موسیقی

 

 در همین راستا تصمیم گرفته شد که مصاحبه ای مختصر و مفید با آرمان ملک محمودی یا همان آرمان ملک مدیر وبسایت بیتستان را انجام دهیم که با این تیم با انگیزه آشنا شوید. پس در ادامه سوالاتی را مطرح کردیم که به ترتیب هر کدام را از ایشان پرسیدیم و ایشان هم به آنها پاسخ داده اند.

مصاحبه اختصاصی با آرمان ملک مدیر وبسایت بیتستان موسیقی

1.لطفا توضیح مختصری در مورد خودتان بنویسید؟

آرمان ملک محمودی، متولد سال 1368 موسس و بنیانگذار وبسایت بیتستان موسیقی به آدرس https://beatestan.com هستم. تا سن 20 سالگی در شهر چالوس در استان مازندران زندگی می کردم و به دلیل اینکه همیشه دوست داشتم تجربه های جدیدی بدست آورم در حدود 20 سالگی به تهران آمدم و با وجود مشکلاتی که داشتم از فروردین سال 1396 این وبسایت را راه اندازی کردم. در حال حاضر به همراه همکارانم روی وبسایت بیتستان کار میکنم و اهداف اصلی من توسعه کسب و کار بیتستان و اشتغال آفرینی برای علاقه مندان به موسیقی می باشد.

2. مهم‌ترین ویژگی شخصیتی شما چیست؟

از مهمترین ویژگی های شخصیتی من، عملگرا بودن و قدم برداشتن مستمر در مسیر اهداف شخصی و تیمی است و اینکه بتوانم با افراد جدید، مثبت و با انگیزه آشنا شوم.

3. عادت‌های روزانه شما چیست؟

بگذارید از ساعتی که بیدار می شوم شروع کنم. بعد از بیدار شدن اولین کاری که سعی میکنم هر روز انجام دهم شکرگزاری است و این موضوع باعث افزایش انگیزه و حال خوب در من می شود و همیشه در یادم می ماند که خداوند بزرگ چه نعمت هایی به من داده و من می توانم از آنها در مسیر خواسته هایم استفاده کنم. در قدم بعدی دفتر برنامه ریزی روزانه خود را باز میکنم و برنامه هایی که باید انجام دهم یا از روز قبل جا مانده را میبینم و سعی می کنم که به ترتیب آنها را انجام می دهم و هر از چند گاهی در طول هفته ورزش می کنم. این ها بخشی از عادات روزانه من است که از آن لذت میبرم.

4. رمز موفقیت خودتان را چه چیزی می‌دانید؟

موفقیت یک مسیر است و به نظر من خط پایانی ندارد و من هنوز هم در مسیر رسیدن به موفقیت هستم و سعی می کنم هر روز روی رشد شخصیتی و افزایش تخصص خودم کار کنم. نکته ای که به نظرم باعث شد که من در مسیر موفقیت قرار بگیرم این است که سعی کردم، ایده ها و کارهای جدیدی که به ذهنم میرسد را انجام دهم و ریسک کنم از شکست خوردن نترسم و تحت هر شرایطی به مسیر خودم ادامه دهم. البته در این مسیر اشتباهاتی هم داشته ام و سعی میکنم اشتباهاتم را تکرار نکنم و از تجربه هایی که در مسیر بدست میارم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

5. بدون سرمایه اولیه می‌توان کارآفرین شد؟

بله، من بدون سرمایه اولیه شروع کردم ، به نظر من اولین قدم برای در مسیر موفقیت قرار گرفتن، انجام ایده هایی است که به ذهن تان می رسد. مهم نیست، اولین کاری که می کنید بهترین باشد و نیازی به ایده آل گرایی ندارید و فقط باید شروع کنید و عملگرا باشید.

6. بزرگ‌ترین اشتباهی که در کسب‌وکار خود مرتکب شده‌اید؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در کسب و کارم مرتکب شدم ، از این شاخه به اون شاخه پریدن بود. چون احساس میکردم که برای کسب درآمد بیشتر باید چند تا کار متفاوت را همزمان انجام دهم تا زودتر به اهدافم برسم. در صورتی که برای موفقیت باید روی یک هدف متمرکز شوید و هر روز یک قدم کوچک در مسیر اهدافتان بردارید.

7. داشتن یک تیم عالی در موفقیت شما چه نقشی داشته است؟

به نظر من اولین و مهمترین فردی که می تواند به شما کمک کند خودتان هستید. با این حال نمی توان نقش یک تیم عالی را برای رشد یک کسب و کار نادیده گرفت. شما بعد از اینکه کارتان را شروع کردید و قدم های اولیه را یکی پس از دیگری برداشتید، نیاز دارید که به دنبال افراد با تعهد و تخصص باشید. این کار باعث می شود که وقت شما در طول روز صرف کارهای مهمتری شود. البته برای رشد یک کسب و کار نقش شما به عنوان مدیر کسب و کار مهمترین نقش است.

8. برای ایده‌پردازی بیشتر در کسب‌وکار خود چه‌کاری انجام می‌دهید؟

مهمترین مسئله دوری از حواشی است که پیرامون ما رخ می دهد. هر چقدر تمرکز شما روی کسب و کارتان بیشتر باشد قطعا نتایج سریع تر و بهتری خواهید گرفت و هرچقدر به دنبال حواشی باشید و با به وجود آمدن هر مسئله ای به دنبال بهانه برای انجام ندادن کارهایتان باشید رسیدن به اهدافتان سخت تر و سخت تر خواهد شد و به نظر من دوری از حاشیه دقیقا همان چیزی است که برای رسیدن به موفقیت به آن احتیاج دارید.

9. یک توصیه کاربردی برای کاربران سایت رکنا که شاید کسب‌وکار دارند ارائه کنید.

من هیچوقت اهل نصیحت کردن نبودم و خودم را در جایگاهی نمیبینم که بخواهم کسی را نصیحت کنم ولی به نظر من مهمترین اصل برای اینکه در مسیر موفقیت قرار بگیرید این است که اول از همه ذهنیت کارآفرینی داشته باشید و بعد به دنبال رشد شخصیت و افزایش تخصص خود در مسیری که به آن علاقه دارید باشید. چون افراد زیادی را میشناختم که به شدت متخصص بودند ولی چون ذهنیت مثبتی نداشتند و انگیزه ادامه داشتن نداشتند، خیلی زود خسته شدند و دیگر به مسیر خود ادامه ندادند.

ولی اگر ذهنیت مثبت و با انگیزه داشته باشید هیچ مسئله ای نمی تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد و با هر مسئله ای به سادگی تسلیم نخواهید شد. بعضی وقت ها ممکن است که خسته شوید و این امری کاملا طبیعی است. من هم در ابتدای مسیر فکر میکردم که مهمترین مسئله تخصص یا چگونگی انجام کار است ولی در این مسیر متوجه شدم که تخصص به تنهایی نمی تواند ما را به موفقیت برساند و داشتن ذهنیت برنده در یک فرد یکی از مهمترین توصیه هایی است که می توانم به کاربران سایت رکنا ارائه دهم.

10. هر نکته دیگری که فکر می‌کنید باید گفته شود را بفرمایید.

نکته آخری که می توانم بگویم و شاید برایتان جالب باشد و باعث روشن شدن خیلی از مسائل برای شروع هر کسب و کاری خواهد شد این است که هر هفته چند صفحه مطالعه داشته باشید و برای  رشد شخصیتی، افزایش تخصص و ارتباطات کاری خود قدم بردارید. خیلی از افراد فکر می کنند که برای رسیدن به موفقیت باید کارهای عجیب و غریبی انجام داد ولی با اطمینان به شما می گویم که شاید در شروع کار بهترین نباشید ولی اگر شما هر روز یک قدم برای پیشرفت خودتان بردارید در آخر همان سال 365 قدم موثر برداشته اید که این موضوع باعث می شود که به اهداف خود برسید. 

در آخر امیدوارم موفق باشید، هر روز در مسیر علایق و خواسته هایتان قدم بردارید و نتیجه را به خدا بسپارید، قطعا خدا بیش از آنچه که فکر می کنید به شما پاداش می دهد. 

در پناه حق باشید.

کدخبر: 891964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟