فروش انواع تستر و اسانس در تسترمن

 

تسترهای عطر در فروشگاه تسترمن به دلیل کیفیت و بویی مشابه عطرهای اورجینال با قیمت مناسب به فروش می رسند و طرفداران زیادی دارند. با توجه به افزایش سریع قیمت ها در سال های اخیر، خرید تستر و خرید اسانس باکیفیت برای مصرف کنندگان ضروری است. فروشگاه اینترنتی تسترمن یک مرکز معتبر و با سابقه در زمینه فروش انواع عطر و ادکلن ساواج دیور با قیمت عالی است.

تستر یا اسانس چیست؟

اسانس ها به موادی گفته می شوند که در حقیقت بوی خاصی دارند. استخراج اسانس ها از طریق گیاهان، مواد معدنی و حیوانات است. اسانس ها اغلب روغن های بسیار غلیظ و قوی هستند که در صنایع مختلف از جمله عطرسازی، غذا، داروسازی و طب سنتی استفاده می شوند. در صنعت عطرسازی استفاده از انواع اسانس بسیار پرکاربرد است و افراد زیاد اسانس عطر را جایگزین ادکلن های مردانه و زنانه می کنند.

تسترهای تقلبی موجود در بازار

بسیاری از تسترهای تقلبی عطر از مواد بی کیفیت و ارزان ساخته شده اند و در بسیاری از فروشگاه ‌ها این اسانس ها و تسترها به فروش می رسند. امارات متحده عربی و کشور ترکیه مدل ‌های زیادی از تسترهای ادکلن تقلبی را در بازار عرضه کرده اند که تشخیص آنها از تسترهای اصلی برای مصرف کنندگان دشوار است. پس هنگام خرید تستر و خرید اسانس به عبارت Not For Sale و Tester که روی شیشه عطر حک شده است باید دقت کنید.

در بسیاری از موارد فروشندگان و افراد سودجو اسانس بی کیفیت را داخل بطری های اصلی یا بطری های مشابه اصلی می ریزند و به نام تستر اورجینال می فروشند. پس اگر شما به فکر خرید تستر اورجینال و عطر کاپتان بلک  هستید حتما باید از یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید.

تستر اورجینال و عطر کاپتان بلک

تستر و اسانس ها چقدر ماندگاری دارند؟

باید به شما مشتریان عزیز بگوییم که تسترها مانند انواع دیگر عطر و ادکلن دارای ماندگاری طولانی مدت هستند. حتی می توان به این موضوع به طور قاطع اشاره کرد که اثرگذاری تسترهای اورجینال از عطر و ادکلن بیشتر است. تنها تفاوت موجود بین ادکلن و تستر در بسته بندی و جعبه آن ها است. نداشتن جعبه دلیلی نمی شود که بعد از خرید تستر و خرید اسانس از این عطرها مراقبت نکنیم. در ادامه همراه فروشگاه تسترمن معتبر ترین مرکز خرید اسانس و ادکلن ساواج دیور باشید تا نحوه مراقبت از تسترها را به شما توضیح دهیم.

چگونه از تستر خود مراقبت کنیم؟

اگر شما یک تستر یا اسانسی را برای خود تهیه کرده اید و می خواهید ماندگاری آن ها طولانی شود باید از این تسترها مثل لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت اصولی مراقبت شود. اولین نکته این است که تسترها در معرض نور خورشید قرار نگیرند برای این کار بهتر است بعد از خرید تستر و خرید اسانس برای آن ها یک جعبه مناسب تهیه کنید تا درون جعبه از آن ها نگهداری کنید. دومین نکته این است که تستر باید در یک فضا خشک و خنک نگهداری شوند. در ادامه این موضوع باید گفت که هروقت از تستر استفاده می کنید باید در شیشه را به طور محکم ببندید.

چرا خرید تستر و اسانس گزینه بهتری است؟

علت های زیادی وجود دارد که خرید تستر و خرید اسانس گزینه بهتری برای شما خواهد بودو ما در زیر به چند نمونه از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

  • خرید تستر و خرید اسانس باعث می شود شما هزینه کمتری نسبت به خرید ادکلن داشته باشید

  • قبل از خرید ادکلن اصلی از تستر استفاده کرده اید و کاملا با آن آشنا هستید و در نهایت می ‌توانید از انتخاب خود مطمئن شوید

  • حمل آن ها بسیار آسان است و به راحتی می توان آن ها را در جیب یا کیف خود قرار داد تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید

  • شما می توانید از تسترها برای مدت طولانی استفاده کنید زیرا آنها پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارند

چرا خرید تستر و اسانس

آشنایی با انواع اسانس عطر

انواع مختلفی از اسانس ها برای مردان و زنان وجود دارد که می توانید آنها را از بازار خریداری کنید. پس برای خرید اسانس و خرید تستر ساواج دیور باید به طور کامل ویژگی های آن ها را بشناسید تا بتوانید موقع خرید تستر بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه همراه فروشگاه تسترمن باشید تا انواع اسانس زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم.

  • اسانس تلخ

اسانس تلخ یکی از منحصر به فرد ترین اسانس های موجود در دنیای گسترده عطر است. عموماً این نوع اسانس یا تستر، بیشتر مورد استفاده جوانان قرار می گیرد و بهترین زمان استفاده از آن در فصول پاییز و زمستان است. البته اسانس تلخ نیز مورد استفاده خانم های زیاد است که باید به آن توجه ویژه ای کرد.

  • اسانس شیرین

از میوه های مختلفی برای ایجاد بوی شیرین عطر استفاده می شود و به همین دلیل بسیار طبع آن گرم است. این موضوع آن را به انتخابی مناسب برای جذب افراد مختلف تبدیل می کند. بنابراین، بهترین مکان برای استفاده از آن زمانی است که قرار عاشقانه ای داشته باشید. برای خرید اسانس شیرین و خرید تستر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی تسترمن مراجعه کنید.

  • اسانس ترش

نوع دیگری از اسانس که می توانید در فروشگاه تسترمن پیدا کنید اسانس ترش است. این محصول در بین افراد مختلف طرفداران زیادی دارد و فروش بالایی دارد.

  • اسانس خنک

اسانس خنک کاملا مناسب فصل تابستان است. پس اگر شما به دنبال خرید اسانس مناسب با این فصل هستید حتما باید به سراغ اسانس های خنک بروید. خرید اسانس خنک با بهترین قیمت و خرید تستر ساواج دیور با کیفیت عالی را از تسترمن بخواهید.

خرید از فروشگاه آنلاین تسترمن دارای چه مزیت هایی است؟

خرید از یک مرکز معتبر و با سابقه مثل فروشگاه تسترمن دارای مزایای خاصی است که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. در واقع افراد هنگام مراجعه به این فروشگاه می توانند با محصولات متنوعی روبرو شوند و این تنوع محصولات افراد سخت پسند را مجاب به خرید تستر و خرید اسانس از این مجموعه می کند. همچنین قیمت هایی که این فروشگاه برای محصولات خود در نظر می گیرد بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و افراد می توانند با خیال راحت عطر و ادکلن های مورد علاقه خود را مثل ساواج دیور خریداری کنند.

تمامی تسترهای قرار گرفته شده در اختیار مشتریان در این فروشگاه اورجینال بود و از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند. همین موضوع باعث شده تا مشتریان هنگام خرید تستر و خرید اسانس از این مجموعه همیشه لبخند رضایت داشته باشند.

 

کدخبر: 884818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟