بزرگترین خطرات برای برندگان لاتاری (شانسی که تبدیل به عذاب می‌شود)

 

در این مقاله، از بزرگترین اشتباهات برندگان لاتاری صحبت می‌کنیم که تهدیدهای جدی برای برندگان لاتاری به دنبال دارد و می‌تواند شانس بزرگ آن‌ها را به عذاب و کابوس تبدیل کند. این مطلب برای ترساندن برندگان لاتاری نیست، بلکه هشداری است تا بیشتر مراقب باشند و در مسیر خود برای رسیدن به آمریکا دچار اشتباهات بزرگ نشوند.

بزرگترین اشتباهات برندگان لاتاری

برای نگارش این مقاله، سراغ کارشناسان موسسه حامی مهاجر رفتیم. حامی مهاجر (hamimohajer.com) یک موسسه مهاجرتی باسابقه در زمینه اخذ ویزا و اقامت آمریکا است. از آنجا که کارشناسان حامی مهاجر تجربه زیادی در خصوص اجرای پرونده برندگان لاتاری و اخذ ویزای آمریکا دارند، تصمیم گرفتیم که با آن‌ها صحبتی داشته باشیم و مهم‌ترین اشتباهات برندگان لاتاری را از زبان آن‌ها بشنویم.

بعد از صحبت با کارشناسان و استفاده از تجربه آن‌ها، متوجه شدیم که رایج‌ترین و بزرگترین اشتباهات برنده های لاتاری شامل موارد زیر می‌شود:

گروه تلگرامی برندگان لاتاری

عضویت در گروه های تلگرامی و خطرات آن برای برندگان لاتاری

گسترش فضای مجازی و دسترسی عموم افراد به آن، یک ابزار بسیار ایده آل برای انتقال اطلاعات به وجود آورده است، اما متاسفانه تمام اطلاعات ارائه شده در این فضا درست نیست و در ضمن هویت افرادی که این اطلاعات را به وجود می‌آورند نیز مشخص نیست.

گروه های تلگرام برندگان لاتاری از جمله منابعی هستند که برنده های لاتاری برای جمع آوری اطلاعات و دریافت مشاوره از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این گروه ها معمولا عده‌ای از افراد دور هم جمع می‌شوند و تقریبا همه آن‌ها ادعا می‌کنند که برنده لاتاری هستند.

هر سوالی که شما در این گروه بپرسید، از طرف یک برنده لاتاری دیگر جواب داده می‌شود و هر کس نظر شخصی خود را درباره وضعیت شما اعلام می‌کند. اما چگونه به حرف این اشخاص و ادعای آن‌ها اعتماد می‌کنید؟

همانطور که می‌دانید، تعداد ویزای لاتاری از تعداد برندگان کمتر است. همه برندگان نمی‌توانند ویزا دریافت کنند. بنابراین بین برندگان لاتاری یک رقابت در جریان است. از کجا مشخص است که اعضای دیگر قصد راهنمایی شما را دارند؟ شاید افراد دیگر بخواهند با راهنمایی‌های اشتباه شانس شما را از بین ببرند و به این شکل شانس خود را افزایش دهند.

چطور به هر گروه و اشخاص مجازی اعتماد می‌کنید؟ مسلما اطلاعات ارائه شده در گروه های تلگرامی برندگان لاتاری، راه مناسبی برای پیش بردن پرونده مهاجرتی نیست. چرا که نمی‌توان به درستی آن‌ها اعتماد کرد و حتی امکان دارد که شما را به دردسر بیندازند.

اعتماد به ایرانیان خارج از کشور

شخصی که قبلا از طریق لاتاری به آمریکا مهاجرت کرده است، مشاور مناسبی برای برندگان لاتاری نیست. درست است که این شخص تجربه انجام مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را دارد، اما توجه کنید که شرایط هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و شرایط برندگان لاتاری سال قبل کاملا با شرایط برندگان امسال تفاوت دارد.

برندگان هر سال شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارند، گاهی اوقات قوانین تغییر می‌کند، روال کار سفارت ها عوض می‌شود و این نکته را همیشه به یاد داشته باشید، کارهایی که در یک زمان برای شخص دیگر جواب داده است، امکان دارد در وضعیت فعلی به ضررتان باشد و باعث از بین رفتن شانس طلایی شما شود.

گوش کردن به تجربیات یک شخص دیگر خوب است، ولی هیچوقت به ایرانیان خارج از کشور اعتماد نکنید و پرونده خود را برای اجرا به آن‌ها نسپارید. چرا که در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل امکان پیگیری قضایی وجود ندارد و اگر هزینه‌ای پرداخت کنید، امکان عودت وجه را نخواهید داشت.

استعفا از شغل به دلیل مهاجرت

استعفا از شغل بعد از برنده شدن در لاتاری

آگاهی داشته باشید که برنده شدن در لاتاری به معنای دریافت ویزا و رفتن به آمریکا نیست. همانطور که گفتیم تعداد ویزا کمتر از تعداد برندگان لاتاری است، بنابراین برخی از برندگان ویزا دریافت نمی‌کنند و شانس ورود به آمریکا را نخواهند داشت.

در نتیجه قبل از گرفتن ویزای لاتاری، روال عادی زندگی خود را طی کنید و از کار خود استعفا ندهید. بعد از دریافت ویزا، وقت کافی برای خارج شدن از کار خود و انجام مقدمات سفر را خواهید داشت.

مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا

https://hamimohajer.com/immigration/usa/dv-lottery/selectees

فروش دارایی ها به دلیل مهاجرت

فروختن دارایی ها قبل از گرفتن ویزای لاتاری

یکی دیگر از اشتباهات بزرگ برنده لاتاری، این است که قبل از دریافت ویزا، تمام دارایی‌ها یا بخشی از آن را می‌فروشند و به دلار تبدیل می‌‌کنند. همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، تا زمانی که مهاجرت شما به آمریکا قطعی نشده است و ویزا دریافت نکرده‌اید، مانند سابق زندگی کنید و دارایی‌ های خود را نفروشید.

اشتباهات جبران ناپذیر در هنگام ثبت نام لاتاری

همیشه به تمام افرادی که قصد ثبت نام لاتاری را دارند، توصیه می‌شود که فرم ثبت نام لاتاری را جدی بگیرند و آن را با دقت تکمیل کنند. بر خلاف تصور عموم، فرم ثبت نام یک فرم حقوقی و مهاجرتی است و در مقابل اطلاعاتی که در آن وارد می‌کنید، مسئولیت خواهید داشت.

برخی از اشتباهات در زمان ثبت نام لاتاری جبران ناپذیر هستند و اگر برنده لاتاری شوید، به دلیل همین اشتباهات نمی‌توانید ویزا دریافت کنید و شانس خود را از دست می‌دهید. به طور مثال اگر در هنگام ثبت نام متاهل باشید و به صورت مجرد در لاتاری ثبت نام کنید، دچار اشتباه جبران ناپذیر شده‌اید و بعد از برنده شدن در لاتاری نمی‌توانید ویزا دریافت کنید.

در نتیجه چنانچه تجربه کافی برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری را ندارید، توصیه می‌کنیم که ثبت نام لاتاری را به وسیله موسسات مهاجرتی انجام دهید. حامی مهاجر یک موسسه مهاجرتی معتبر است که فرم اختصاصی ثبت نام لاتاری به زبان فارسی ارائه می‌دهد و تمام مراحل ثبت نام شما تحت نظر کارشناس مهاجرتی انجام می‌شود. با ثبت نام لاتاری از طریق حامی مهاجر، خیال شما از همه چیز راحت خواهد بود و نگران اشتباه در هنگام ثبت نام نخواهید بود.

صرفه جویی بیش از حد در هزینه ها

در این مقاله به برندگان لاتاری هشدار دادیم که مراقب افراد سودجو باشید و از انجام هزینه های اضافی خودداری کنید، اما باید این هشدار را هم بدهیم که از صرفه جویی بیش از حد در هزینه های بعد از برنده شدن در لاتاری، خودداری کنید.

برنده شدن در لاتاری شانس بسیار بزرگی است و شاید دوباره برای شما اتفاق نیافتد. بنابراین منطقی نیست که تمام تلاش خود را برای استفاده از آن انجام ندهید. یک برنده لاتاری زمان کافی برای تجربه و تحقیق در مورد همه چیز را ندارد و فقط مدت محدودی برای دریافت ویزا مهلت دارد.

در نتیجه توصیه می‌کنیم که در مسیر دریافت ویزای لاتاری، از تجربیات کارشناسان معتبر مهاجرتی استفاده کنید و برای دریافت مشاوره از افراد مجرب هزینه کنید. انجام برخی هزینه ها برای درست انجام شدن کارها و آسودگی خیال شما ضروری است. بنابراین شانس خود را به خاطر مقداری هزینه بیشتر، به خطر نیندازید.

منبع حامی مهاجر

کدخبر: 883622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟