جدیدترین دستگاه های سانترال در سال 2023

 

اگر شما هم یکی از همین مشتری‌ها هستید و ترجیح می‌دهید ارتباطات تلفنی خود با مشتریان را از طریق یک سانترال پاناسونیک مدیریت کنید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. زیرا امروز قصد داریم به معرفی جدیدترین دستگاه های سانترال در سال 2023 بپردازیم.

سانترال پاناسونیک KX-TES824

بهترین و محبوب‌ترین انتخاب برای تجارت‌های کوچک و متوسط برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن، بدون شک دستگاه سانترال KX-TES824 است. این باکس در بهترین ظرفیت خود، می‌تواند تا 8 خط شهری را پوشش داده و 24 داخلی هم برای شما تعریف کند. بنابراین واضح است که می‌تواند تمام نیازهای دفاتر کاری با سقف 20 کارمند را به خوبی پوشش دهد. قیمت سانترال پاناسونیک kx-tes824 با توجه به ظرفیت آن از سطح قابل قبولی برای سازمان ها برخوردار است.

 

سانترال پاناسونیک KX-TES824

سانترال 824 پاناسونیک می‌تواند داخلی‌های آنالوگ و هیبرید را در اختیار مجموعه‌های کاری قرار دهد. این یک خبر خوب است؛ چون می‌توانید به جای خرید تلفن‌های سانترال گران قیمت، از تلفن‌های آنالوگ معمولی استفاده کنید! البته به حداقل یک تلفن اپراتوری KX-AT7730 برای مدیریت و برنامه‌ریزی این سانترال نیاز خواهید داشت.

باکس سانترال 824 قابلیت نصب روی دیوار را دارد و از باتری پشتیبان (برای مواقع قطعی برق) هم پشتیبانی می‌کند. این سانترال امکان راه‌اندازی اپراتور گویا با پشتیبانی از 2 تماس همزمان را به صورت پیش‌فرض در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر قصد افزایش تماس‌ها را داشته باشید، باید از کارت‌های سانترال جانبی استفاده کنید.

از دیگر امکانات و قابلیت‌های KX-TES824 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی از موزیک جانبی

پشتیبانی از 3 خط شهری و 8 داخلی به صورت پیش‌فرض

دارای قابلیت نصب درب باز کن

امکان فعالسازی کالر آیدی

دارای پیغام‌گیر داخلی

برنامه‌ریزی هوشمند

...

همان‌طور که اشاره شد این سانترال به صورت پیش‌فرض و بدون نیاز به خرید هیچ کارت اضافه‌ای، از 3 خط شهری و 8 داخلی پشتیبانی می‌کند. اما با افزایش ظرفیت، به 8 خط شهری و 24 داخلی هم می‌رسد.

سانترال پاناسونیک KX-NS500

شرکت پاناسونیک از تکنولوژی ویپ عقب نمانده است و سانترال‌های سری NS خود را برای پیاده‌سازی در بستر شبکه، بهینه‌سازی کرده است. دستگاه سانترال KX-NS500 یک انتخاب عالی برای مجموعه‌های کاری متوسط است که می‌تواند خدمات آنالوگ و ویپ را به صورت همزمان به کاربران خود عرضه کند. ناگفته نماند که این محصول به صورت کامل از پروتکل SIP هم پشتیبانی می‌کند.

این سانترال به صورت پیش‌فرض از 6 خط شهری پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند در ظرفیت اولیه خود، 16 پورت داخلی آنالوگ و 2 پورت دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد. البته در بهترین حالت و با نصب کارت‌های ارتقا، می‌توانید تا سقف 48 خط شهری و 128 داخلی، روی آن حساب کنید.

برای ارتقای سانترال NS500 پاناسونیک باید از شلف توسعه KX-NS520 استفاده کنید. همچنین با خرید لایسنس و کارت DSP، می‌توانید 128 داخلی VoIP را هم به این مرکز تلفن اضافه کنید. بنابراین مشخص است که تمام نیازهای یک مجموعه کاری، با خرید و نصب سانترال KX-NS500 برطرف خواهند شد.

از سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سانترال تحت شبکه پاناسونیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای دو کانال دیزا به صورت پیش‌فرض

امکان لینک شدن با سایر سانترال‌های تحت شبکه

پشتیبانی از ضبط مکالمات

یکپارچه‌سازی با تلفن همراه

پشتیبانی از سیستم DECT چند سلولی

پشتیبانی از تماس تصویری

...

سانترال KX-NS500 در مقایسه با مدل 824 پاناسونیک قیمت بالاتری دارد. اما در عوض، می‌تواند امکانات فوق‌العاده بهتری را در اختیار مدیران کسب و کار قرار دهد.

سانترال پاناسونیک KX-TDE200

مدیران کسب و کارهای بزرگ، ادارات و سازمان‌ها برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن، انتخابی بهتر از سری TDE پاناسونیک نخواهند داشت. در این میان، مدل KX-TDE200 با پشتیبانی از پروتکل‌های VoIP و SIP، می‌تواند خیال شما را برای یک عمر از داشتن یک سیستم مخابراتی پایدار، راحت کند. این محصول می‌تواند از حداکثر 128 پورت خط شهری، 128 پورت داخلی و 128 داخلی VoIP پشتیبانی نماید.

 

سانترال پاناسونیک KX-TDE200

به طور کلی می‌توان ادعا کرد که مدل TDE200 پاناسونیک برای مراکزی که بین 50 الی 100 کارمند دارند، یک انتخاب عالی و ایده آل خواهد بود. ناگفته نماند که این محصول دارای 11 اسلات کارت است که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن استفاده کنید. همچنین بد نیست بدانید که این سانترال به شما اجازه می‌دهد در شرکت خود، از تلفن‌های آنالوگ هم استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های سانترال پاناسونیک KX-TDE200 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان راه‌اندازی اپراتور گویا

پشتیبانی از صندوق صوتی پستی

ارتباط یک‌پارچه میان شعبه‌های مختلف

قابلیت نصب کالر آیدی

برنامه‌ریزی هوشمند

...

توصیه می‌کنیم برای خرید، نصب و راه‌اندازی سانترال KX-TDE200 تنها به مراکز معتبر پاناسونیک از قبیل شرکت ایده آل گستر اعتماد کنید. همچنین بد نیست که قبل از خرید، با کارشناسان و مشاورین این مراکز، مشورت نموده و اطلاعات لازم و تخصصی را دریافت نمایید.

سانترال پاناسونیک KX-NS1000

آخرین دستگاه سانترال پاناسونیک که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت، مدل حرفه‌ای و پیشرفته KX-NS1000 خواهد بود. اگر قصد عبور کامل از سیستم‌های آنالوگ و ورود به دروازه‌های ویپ را دارید، باید به سراغ این سانترال پرظرفیت پاناسونیک بروید. NS1000 قابلیت پشتیبانی از حداکثر 1000 خط شهری یا داخلی را دارد و همین موضوع، خود گواه حرفه‌ای بودن آن است.

با استفاده از یک سانترال KX-NS1000 می‌توان چندین شعبه از یک شرکت (حتی در صورتی که در دو کشور مختلف باشند!) را با همدیگر یک‌پارچه کرد. به طور کلی می‌توان گفت که این سانترال برای سازمان‌های بزرگ با تعداد کارمند بالا، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های سانترال NS1000 پاناسونیک باید به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت گسترش و حفظ تجهیزات قبلی

مناسب برای نیازهای تجاری منحصر به فرد

امکان پشتیبان‌گیری

راه‌اندازی داخلی از راه دور

سیستم دکت چندگانه

ویژگی تماس کنفرانسی و پیجینگ

....

با هر متر و معیاری که قضاوت کنیم، سانترال KX-NS1000 در میان بهترین راه‌حل‌های مدیریت تماس و مرکز تلفن جهان، قرار می‌گیرد.

 

کدخبر: 882572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟