بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب یکی از مشکلات رایج هر ساختمانی است که می تواند باعث بروز مشکلات جدی در سیستم لوله کشی شود. برای رفع این مشکل، روش های مختلفی وجود دارد که استفاده از آنها بستگی به شدت و نوع گرفتگی دارد. یکی از روش های پرکاربرد و ساده، باز کردن لوله فاضلاب با اسید است. در بازار، بسیاری از برندهای مختلف قوی ترین محلول لوله بازکنی وجود دارد که هر کدام خصوصیات و قابلیت های خود را دارند. در این مقاله، قصد داریم به شما 8 تا از بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب را معرفی کنیم.

معرفی بهترین محلول های لوله بازکن

یک اسید لوله بازکن قوی به راحتی میتواند بسیاری از گرفتگی های لوله فاضلاب ساختمان را باز کند. جهت انتخاب بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب در ادامه با ما همراه باشید. هنگام گرفتگی لوله فاضلاب قبل از تماس با لوله بازکنی سیار می توانید یکی از این محلول ها را امتحان کنید.

1. مایع لوله بازکن صاف ۱۲۵۰ گرمی

لوله بازکن صاف یک محصول شیمیایی است که برای رفع گرفتگی های لوله های آشپزخانه مناسب است اما شما میتوانید برای حمام و توالت هم از آن استفاده کنید. این محصول از ترکیبات اسیدی ساخته شده و قادر است رسوب و چربی های را از لوله ها جدا کند. لوله بازکن صاف در بسته بندی 1250 گرمی عرضه میشود. برای باز کردن لوله فاضلاب با اسید باید دقت کرد که لوله گرفتگی شدید نداشته باشد، چون این محصول برای گرفتگی های سطحی مناسب است.

2. لوله بازکن چینه

لوله بازکنی چینه بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب

لوله بازکن چینه یک محصول پودری است که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب کاربرد دارد و از آن میتوانید به عنوان چاه بازکن قوی توالت هم استفاده کنید. این محصول با واکنش شیمیایی با آب، حرارت و گاز تولید می کند و موجب از بین رفتن رسوبات و چربی ها می شود. لوله بازکن چینه با بسته های 90 گرمی در بازار عرضه می شود و قیمت مناسبی هم دارد. برای استفاده از لوله بازکن چینه باید دقت کرد که آب راکد در لوله جمع نشده باشد و سپس پودر را درون لوله خالی کرد. بعد از آن آب جوش را به آرامی در لوله ریخت و 15 دقیقه صبر کرد. در صورت عدم رفع گرفتگی، باید این عمل را تکرار کرد.

3. لوله بازکن هگزان

لوله بازکن هگزان یک محصول مایع است که با تاثیر بر روی گرفتگی داخل لوله ها، جریان آب را بهبود می بخشد و بوی نامطبوع را از بین می برد. این محصول مناسب برای رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه، حمام و توالت است. لوله بازکن هگزان در بازار به صورت بطری های 1250 یا 1350 میلی لیتری عرضه می شود و قیمت مناسبی دارد. برای رفع گرفتگی توالت با اسید هگزان باید ابتدا اگر آب در لوله جمع شده آن را تا جای ممکن تخلیه کرد و سپس مقدار مناسب از محصول را در لوله ریخت. بعد از آن 15 تا 30 دقیقه صبر کرد و سپس آب را با فشار قوی در لوله ریخت.

4. لوله بازکن راپیدو

 

لوله بازکن راپیدو بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب

گاهی اوقات برای باز کردن لوله گرفته شده نیاز به داشتن مایع قوی و غلیظ میباشد تا راحت از شر فضولات راحت شوید برای این کار پیشنهاد ما محلول بسیار غلیظ راپیدو میباشد. محلول راپیدو با قدرت بالا در باز کردن انواع گرفتگی لوله فاضلاب با مو و چربی میتواند برای لوله های آشپزخانه، توالت و حمام بسیار مناسب باشد. این کالا با بسته بندی 1000 گرمی قیمت مناسبی دارد. غلظت بالای راپیدو سبب شده تا هنگام ریختن آن داخل لوله، مایع به اطراف پاشیده نشود. این محصول دارای فرمولاسیون جدید است و حاوی مواد ضد خوردندگی است که باعث میشود آسیبی به لوله ها وارد نشود. در نتیجه میتواند زمان بیشتری در لوله بماند و جرم و چربی های اشباع شده را به خوبی از بین ببرد. قدرت محلول لوله بازکن راپیدو در تخریب چربی و باقت موهای جمع شده در لوله بسیار عالی است.

5. لوله بازکن رخشا

لوله بازکن رخشا یک انتخاب هوشمندانه برای رفع مشکل گرفتگی لوله‌های خانه شماست. محلول چاه بازکن توالت ایرانی با فرمولاسیون قوی و متفاوت خود می‌تواند هر نوع گرفتگی را در کمترین زمان برطرف کند و لوله‌های شما را تمیز و بدون بو نگه دارد. لوله بازکن رخشا در بطری‌های 1500 گرمی به بازار عرضه شده است و با هر نوع لوله‌ای سازگار است. برای استفاده از لوله بازکن رخشا کافی است مقدار مورد نظر از این مایع را در لوله گرفته شده بریزید و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. سپس با آب جوش لوله را شستشو دهید.

6. لوله بازکن اکتیو

لوله بازکن اکتیو یک محصول پرکاربرد و باکیفیت است که می‌تواند گرفتگی‌ لوله‌های خانه شما را به سرعت و اثربخشی بالا رفع کند. این محصول از مواد شیمیایی قوی و ضدعفونی کننده تشکیل شده که می‌تواند برای رفع گرفتگی توالت با اسید اکتیو مناسب باشد، لوله‌های شما را تمیز نگه دارد و بوی فاضلاب را هم از بین میبرد. لوله بازکن اکتیو در بطری‌های 1250 میلی لیتری عرضه می‌شود و با هر نوع لوله‌ای سازگار است. نحوه استفاده از این محلول به این صورت است که باید مقدار مورد نظر از آن را در لوله ریخته و تقریبا 10 دقیقه زمان دهید تا محلول کار خود را انجام دهد. سپس با آب گرم لوله را شستشو دهید.

7. لوله بازکن راه گشا

لوله بازکن راه گشا یک محلول قوی و فوری برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است. این محلول دارای ترکیبات قلیایی است که با رسوبات و جامدات در لوله واکنش داده و آنها را حل می کند. محلول راه گشا همچنین دارای خاصیت ضدعفونی کننده، تمیز کننده و از بین برنده بوی نامطبوع فاضلاب است. لوله بازکن راه گشا قابل استفاده در انواع لوله های دستشویی، حمام، ظرفشویی و آشپزخانه است.

8. لوله بازکن اتک

لوله بازکن اتک محصولی شناخته شده و قدیمی است که با قدرت چربی زدایی بالا میتواند رسوبات انباشته شده در لوله‌های فاضلاب را از بین ببرد. علاوه بر این رکیبات این محصول قدرتمند میتواند برای از بین بردن بوی فاضلاب هم کاربرد داشته باشد. با توجه به قدرت پاکسازی این محلول، میتوانید آن را برای از بین بردن گرفتگی توالت، آشپزخانه و حمام استفاده کنید. لوله بازکن اتک معمولا در بطری های 1 لیتری عرضه میشود.

نتیجه گیری

با توجه به معرفی 8 تا از بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب، می توان به این نتیجه رسید که هر کدام از این محصولات دارای مزایا و معایب خود هستند. بسته به نوع و شدت گرفتگی، جنس لوله، قیمت و کارایی، محصول مناسب را می توانید انتخاب کنید. اما به طور کلی، ما پیشنهاد می کنیم که در صورت امکان، از استفاده مکرر از محلول های شیمیایی لوله بازکن خودداری کنید. چون اسید یک ماده خورنده است و میتواند به لوله ها آسیب برساند. به جای استفاده از بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب، بهتر است از روش های خانگی چون آب جوش، جوش شیرین و سرکه، تلمبه و ... استفاده کنید. همچنین میتوانید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران شرکت هایی مثل مجموعه آقای لوله بازکن استفاده نمایید. این شرکت سال هاست در زمینه باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب تجربه دارد و بدون تخریب و آسیب رساندن به لوله ها میتواند به وسیله دستگاه های حرفه ای مشکل شما را رفع کند.

کدخبر: 881391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟