انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا؛ کدام روش بهتر است ؟

 

ما در این مقاله سعی داریم با موضوع مهم انواع سرمایه گذاری در کانادا آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.          

از روش راه اندازی استارتاپ چه می دانید؟

در اولین مورد قصد داریم شما را با استارتاپ ویزا به عنوان روشی که هم موجب کارافرینی و هم سرمایه گذاری و از همه مهم تر اخذ ویزای کانادا  می شود آشنا کنیم. در قدیم استارتاپ به کسب و کاری اطلاق می شد که محصول جدید در آن ارائه می شد. این روزها استارتاپ معنای ویزه ای به خود اختصاص داده است و باید در حیطه اینترنت فعالیت خود را اعلام نماید. به یاد داشته باشید دیگر دوره های کسب و کار سنتی تمام شده است و فعالیت ها باید رنگ و بوی دیجیتال مارکتینگ به خود بگیرند. قبل از اینکه به راه اندازی استارتاپ بپردازید باید حتما به ایده خود توجه نمایید و به دنبال هدف خود بروید. به پیش زمینه ورود به استارتاپ مرحله صفر می گویند. در این مرحله مهم شما باید ایده خود را مشخص نمایید. به این فکر کنید که آیا ایده شما می تواند به یک کسب و کار مفید تبدیل شود. آیا شما می توانید از ایده خود درآمد کسب نمایید.

در راه اندازی استارتاپ باید به چه مواردی توجه شود؟

در روش راه اندازی استارتاپ باید به سنجش ایده توجه لازم را داشته باشید. در نخستین مرحله کسب و کار شما باید روی کاغذ نوشته شود. شما باید نقشه استارتاپ خود را روی کاغذ ایجاد نمایید. از اصلی ترین مرحله در راه اندازی استارتاپ می توان به  طراحی بیزینس پلن اشاره نمود. کسب و کار شما با طراحی بیزینس می تواند رونق بگیرد. در بیزینس های پلن اطلاعات متنوعی باید ثبت گردد. از مهم ترین فاکتورهایی که در این برنامه ثبت می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به سرمایه گذاران باید توجه نمایید.
  • بازار هدف خود را مشخص کنید.
  • خدماتی که به مشتریان ارائه می شود را به طور دقیق مشخص کنید.
  • کانال های بازاریابی و توزیع را به عنوان هدف مشخص نمایید.
  • ارزش افزوده ای که استارتاپ شما ایجاد می نماید را باید جز موارد اصلی در نظر بگیرید.
  • باید به فعالیت های مهم و اصلی خود توجه کنید.
  • هزینه ها و منابع مورد نیاز را به طور دقیق بسنجید و به آن توجه نمایید.

نکته دیگری که در این بین وجود دارد استفاده از سازمان هایی است که از آن ها به عنوان انکوباتور استارتاپ یاد می شود، با استفاده از این سازمان ها و در عین حال کسب رضایت آنها می توانید از حمایت های مالی و عیر مالی آنها استفاده کنید.

از انواع سرمایه گذاری در کانادا کدام روش های دیگر را می توان انتخاب کرد؟

به یاد داشته باشید از انواع سرمایه گذاری در کانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرمایه گذاری فدرال: در حال حاضر از این شیوه سرمایه گذاری نمی توان استفاده نمود و بسته می باشد.
  • سرمایه گذاری از راه ثبت شرکت: یکی از شیوه های سرمایه گذاری در کشور کانادا ثبت شرکت و خرید بیزینس می باشد مالکان می توانند با این شیوه، بیزینس فعال خود را در کشور کانادا بخرند و آن را گسترش دهند. علاوه بر این با ثبت شرکت می توانند بیزینس مورد نظر خود را توسعه دهند. بهتر است بدانید افراد متقاضی می توانند ویزای Owner Operator را دریافت نمایند. علاوه بر این از راه انتقال درون شرکتی می توانند ویزای کار خود را دریافت نمایند. شما می توانید با دریافت این برنامه ها اقامت همیشگی در کانادا را نیز دریافت نمایید.
  • سرمایه گذاری به وسیله برنامه استارتاپ: ما در بخش های نخست این شیوه را به طور کامل بررسی کردیم. بهتر است بدانید این روش برای افراد کار آفرین می باشد که قصد دارند شغل مورد علاقه خود را راه اندازی نمایند. علاوه بر این می توانند در بازار جهانی به رقابت بپردازند.
  • سرمایه گذاری از راه خود اشتغالی: بهتر است بدانید دولت استانی کبک و دولت فدرال برای کسانی که در حوزه ورزش، هنر و صنعت مشغول به کار هستند برنامه های خود اشتغالی ارائه نموده است. 
  • سرمایه گذاری از راه کارآفرینی: به یاد داشته باشید استان های کانادا در برنامه های مربوط به مهاجرت استانی انواع مشخصی از گروه های کارآفرینی را ارائه می نماید. افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند می توانند با این روش در استان های مورد نظر کسب و کار خود را راه اندازی نمایند.

 

سرمایه گذاری در کشور کانادا

سرمایه گذاری در کشور کانادا چه مزایایی دارد؟

ما در بخش قبل به طور کامل به انواع سرمایه گذاری در کانادا پرداختیم، در این بخش قصد داریم با مزیت های سرمایه گذاری در کانادا آشنا شویم. یکی از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری  در کانادا نرخ مالیتی بسیار کم می باشد. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند می توانند به ثبت شرکت بپردازند. علاوه بر این می توانند ملک مورد نظر خود را خریداری نمایند. دیگر افراد متقاضی مجبور نیستند قسمت اعظم سرمایه خود را صرف مالیات های سنگین کنند. میزان مالیات کم و پایین موجب شده تا شرکت های کانادایی بتوانند بیشتر سود ببرند.

ما در بخش های قبل به سرمایه تا حد زیادی اشاره نمودیم. بهتر است بدانید ارزش سرمایه در کشور کانادا حفظ می شود. سیستم بانکی این کشور توانسته یک بستر بسیار درست برای این کشور فراهم نماید. امنیت مالی به کشور کانادا این امکان را داده است تا افراد متقاضی بتوانند کیفیت زندگی مطلوبی داشته باشند. بهتر است بدانید این کشور در زمینه استاندارد کیفی زندگی توانسته است رتبه دوم را از آن خود کند. سیاست دولت کانادا نیز از لحاظ کیفی بسیار پایدار می باشد. 

چگونه در کانادا به سودآوری مناسبی دست پیدا کنیم؟

ما در بخش های قبل به طور کامل به موضوع سرمایه گذاری در کانادا پرداختیم. از مزیت های سرمایه گذاری در کانادا می توان به سودآوری مناسب اشاره نمود. این کشور در طول سال های اخیر از لحاظ اقتصادی رشد مطلوبی داشته است. معیارها و شاخص های جهانی نشان داده است این رشد بسیار سرعت بالایی داشته است. این کشور از لحاظ شاخص جهانی به رتبه چهارم دست پیدا کرده است. به یاد داشته باشید این کشور از لحاظ رشد صنعتی و اقتصادی رتبه دوم را از آن خود کرده است. افرادی که در این کشور سرمایه گذاری کرده اند می توانند درآمد بالایی داشته باشند. به یاد داشته باشید درآمد بالای افراد متقاضی با  سرمایه گذاری آنها رابطه مستقیم دارد. به طور معمول افرادی که درآمد بالایی در این کشور دارد می توانند سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند.    

 

کدخبر: 878721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟