واریا شاپ خرید یوسی پابجی موبایل ارزان ارسال فوری

 

یوسی پابجی موبایل

یوسی ارز رایج بازی است و می‌توانید با آن هر چیزی که در فروشگاه وجود دارد را برای خود تهیه کنید، به همین دلیل خرید یوسی پابجی موبایل بسیار اهمیت دارد. هم‌چنین باید توجه داشت که Uc پابجی ارزان هم موجود است که می‌توانید آن را از واریا شاپ تهیه کنید. دلار پابجی یا همان پول داخل بازی را می‌توانید از قسمت فروشگاه پابجی تهیه کنید. شما با خرید این واحد پول درون بازی، می‌توانید آن را برای باز کردن صندوق‌ها، خرید اسلحه، خرید لباس‌ها، آیتم‌ها و دیگر امکانات بازی خرج کنید.

روش‌های دیگری هم برای به‌دست آوردن ارز بازی وجود دارد که می‌توانید بدون هزینه کردن، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، اما توجه داشته باشید که این روش‌های کسب UC، بسیار زمان‌بر هستند. اگر قصد دارید به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بازی پابجی را انجام دهید، بهتر است که خرید دلار بازی را فراموش نکنید. ارزان‌ترین فروشگاه برای دریافت UC پابجی، واریا شاپ است که از طریق آن می‌توانید تعداد ارزهای موردنظر خود را تهیه کنید.

برای خرید پول پابجی می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۲۶۵۱۰۰۸ با واریا شاپ در ارتباط باشید. کارشناسان فروش در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارزهای بازی را به حساب شما واریز می‌کنند، بنابراین از این بابت هیچ‌گونه نگرانی‌ای نخواهید داشت. با ارز تهیه‌شده، به اجرای بازی بپردازید و از رقابت با دوستان خود لذت ببرید.

یوسی پابجی موبایل

مزایای خرید یوسی پابجی موبایل

با تهیهٔ UC می‌توانید امکانات جالبی را به بازی اضافه کنید و با تهیهٔ تجهیزات فوق‌العاده، از رقابت با دوستان خود لذت ببرید:

  • شرکت در رقابت‌ها

با استفاده از UC پابجی، قادر به شرکت در رقابت‌های رویال پس و هم‌چنین الیت رویال پس خواهید بود تا به کامل کردن ماموریت‌های بازی بپردازید. با شرکت در این رقابت‌ها و کامل کردن ماموریت، پول بازی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید. اگر در رقابت برنده باشید، به دو برابر پولی که برای ورود به بازی پرداخت کرده‌اید، دریافت خواهید کرد. با این‌که این ویژگی بسیارعالی به‌نظر می‌رسد، اما روش خوبی برای دریافت ارز پابجی نیست، چراکه ممکن است برنده رقابت نباشید و همان میزان Uc هم که دارید از دست بدهید.

  • خرید امکانات بازی

با استفاده از UC، امکان انجام انواع شخصی‌سازی‌ها را خواهید داشت و می‌توانید ماشین، خانه و یا اسلحهٔ دلخواه خود را تهیه کنید. شایان ذکر است که برای برنده شدن در بازی و ماموریت‌ها، احتیاج به خرید تجهیزات نظامی و ارتقای کاراکتر بازی خواهید داشت که از این طریق ممکن خواهد بود. به‌علاوه قوی‌تر بودن سلاح، شانستان را برای زنده ماندن بیشتر می‌کند و همهٔ این‌ها با وجود Uc یا همان اعتبار درون برنامه‌ای ممکن خواهد شد. درواقع UC پابجی، لباس و اسلحه‌ای برایتان مهیا می‌کند که در حالت عادی نمی‌توانستید آن را داشته باشید. برای خرید یوسی در تعداد موردنظر خود، می‌توانید به سایت اینترنتی واریا شاپ مراجعه کنید و با ارزان‌‌ترین قیمت، UC موردنظر خود را خریداری کنید.

  • افزایش سطح بازی

مهم‌ترین عامل برای پیشرفت در پابجی، عدم محدودیت در ارتقای سطح بازی است. درواقع هر بازیکنی که می‌خواهد مراحل بازی را به‌راحتی طی کند، باید تجهیزات خوبی را برای بازی خریداری کند. با خرید ارز بازی و تجهیزات، به‌آسانی می‌توان مراحل بازی را یکی بعد از دیگری پشت سر گذاشت.

بازی پابجی موبایل

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه‌ای شویم؟

  • مراقب آیتم‌هایی که حمل می‌کنید باشید

محدودیت زیادی در بازی پابجی وجود دارد که می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، برای مثال محدودیت اجزای کوله‌پشتی یکی از مواردی است که می‌تواند مشکل‌ساز باشد، بنابراین بهتر است که اگر وسیله یا آیتمی را نیاز ندارید، آن را از کوله‌پشتی خود خارج کنید. با انجام این کار، کوله‌پشتی شما پرنمی‌شود و هر بار می‌توانید آیتم جدیدی را اضافه کنید و در مواقع نیاز از آن استفاده نمایید.

  • وارد دایرهٔ امینت (red zone) نشوید

در بازی پابجی علاوه‌بر این‌که بهتر است مراقب دشمنان خود باشید، باید بتوانید با رد زون‌ها نیز کنار بیایید. رد زون‌ها با دایره‌های قرمز رنگی مشخص شده‌اند که برای شما به معنای زمین مرگ است، بنابراین باید سعی کنید وارد آن‌ها نشوید. در غیر این صورت، باشدت زیادی با توپ‌های جنگی برخورد خواهید کرد. در صورتی که مجبور شدید از دایره‌های امن عبور کنید، سعی نمایید به یکی از ساختمان‌های بازی پناه برده و منتظر بمانید تا همه‌چیز به روال قبل برگردد.

  • با کمک Painkillers و Enegry Drink در زون‌های بازی زنده بمانید

گاهی ممکن است در طی بازی در مراحلی گیر کنید و امکان جا‌به‌جایی نداشته باشید. در چنین شرایطی با به همراه داشتن سرنگ آدرنالین، Painkillers و Enegry Drink می‌توانید در دایره امن یا رد زون‌ها زنده بمانید. با خرید یوسی و دریافت این تجهیزات، علاوه‌بر این‌که می‌توانید سریع‌تر راه بروید، میزان سلامتی شما هم افزایش پیدا می‌کند.

  • از وسایل نقلیه در زمان حرکت پیاده نشوید

رانندگی با وسایل نقلیه در بازی پابجی قوانین خاص خودش را دارد، بنابراین باید به‌صورت صحیح و اصولی رانندگی کنید تا دچار خسارت نشوید. باید سعی  کنید که در زمان حرکت با هر وسیله نقلیه، از برخورد به مانع جلوگیری کنید. همچنین دقت داشته باشید که در زمان حرکت وسیله نقلیه، به‌هیچ‌عنوان از آن پیاده نشوید.

سخن پایانی

UC ارز رایج بازی پابجی موبایل است که از طریق آن می‌توانید امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای را برای شخصیت بازی تهیه کنید. اگر قصد خرید یوسی ارزان قیمت دارید، به سایت اینترنتی واریا شاپ مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۲۶۵۱۰۰۸ با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید. به نظر شما خرید UC برای کدام مرحله از بازی واجب‌تر است؟

 

کدخبر: 878715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟