چگونه تتر با کمترین قیمت خریداری کنیم ؟

 

تتر چیست؟

این ارز در سال 2014 توسط شرکت Realcoin که بعدها نام خود را به تتر لیمیتد تغییر داد طراحی شده است. دفتر مرکزی شرکت در هنگ‌کنگ واقع شده و اکثر اعضا، جز تیم مدیریتی صرافی بیت فینکس هستند. تتر نوعی ارز دیجیتال است و به‌عنوان یکی از پرکاربردترین استیل کوین‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. استیل کوین به توکن‌هایی گفته می‌شود که به پشتوانه یک ارز فیات ایجاد می‌شوند. ارز پشتیبان تتر، دلار آمریکاست.

به گفته توسعه‌دهندگان به‌ازای هر تتر، یک دلار در صندوق پشتیبان این ارز ذخیره شده است. آن‌ها برای ثابت نگه‌داشتن ارزش تتر از ربات‌های معاملاتی استفاده می‌کنند که به‌محض ایجاد نوسان شدید نسبت به دلار به‌عنوان بازارساز در روند معاملات دخالت کرده تا ثبات قیمت را تضمین کنند. به همین دلیل است که خرید تتر برای افراد ریسک‌گریز، سرمایه‌گذاری مناسبی به‌حساب می‌آید. شرکت Tether Inc به‌عنوان پشتیبان این ارز به‌محض واریز یک دلار آمریکا از سوی کاربر، اقدام به تولید یک واحد تتر می‌کند. جالب است بدانید تتر برای ارزهایی مثل یورو و ین ژاپن نیز وجود دارد.

کاربردهای تتر

نکته مهم در مورد این ارز پذیرش آن در اکثر صرافی‌هاست. به همین دلیل خریدوفروش آن بسیار آسان است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای آن اشاره می‌کنیم.

  • سرمایه‌گذاران و معامله‌گران زیادی برای حفظ ارزش دلاری دارایی‌های خود از این ارز استفاده می‌کنند. به شما توصیه می‌کنیم اگر برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف دچار تردید هستید، خرید تتر می‌تواند بهترین گزینه تا رسیدن به قطعیت باشد.

  • بسیاری از صرافی‌ها به معامله‌گران اجازه نمی‌دهند از ارزهای فیات استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند با واریز تتر و تبدیل آن به سایر ارزها دارایی مدنظر خود را تهیه کنند.

  • یکی دیگر از کاربردهای این ارز، ارزش‌گذاری سایر کوین‌ها بر اساس آن است. با استفاده از این روش، درک قیمت برای بسیاری از کاربران راحت‌تر شده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌شود.

تتر

مزیت‌های خرید تتر

تتر را می‌توان یکی از محبوب‌ترین ارزهای موجود در بازار کریپتو دانست که به دلیل مزایای متعددی که دارد، محبوبیت آن روزبه‌روز بیشتر از قبل می‌شود. در ادامه قصد داریم به برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این دارایی اشاره کنیم.

شفافیت عملکرد

شاید اصلی‌ترین دلیلی که بسیاری از سرمایه‌گذاران به بازار رمزارزها ورود نمی‌کنند، نبود شفافیت در بسیاری از توکن‌هاست. ازآنجایی‌که پشتوانه تتر، دلار آمریکاست تا حدود زیادی موفق به حل این مشکل شده است. نکته دیگری که موجب شفافیت عملکرد این کوین می‌شود، مشخص‌بودن تیم توسعه‌دهنده و پشتیبانی آن است که بسیاری از نگرانی‌های سرمایه‌گذاران را برطرف کرده است.

ارزش ثابت

بسیاری از سرمایه‌گذاران از نوسانات ایجاد شده در بازارهای مالی به‌ویژه ارز دیجیتال به‌شدت می‌ترسند؛ زیرا بارها پس از خرید یک دارایی شاهد تغییرات قیمتی شدید آن بوده‌اند؛ اما با خرید تتر از کلیه نوسانات گفته شده در امان خواهید بود. این گزینه برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند یک انتخاب مناسب برای حفظ ارزش دارایی‌ها در شرایط تورمی و تحریم است.

خرید تتر و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری

ریسک سرمایه‌گذاری در این ارز به دلیل ثبات قیمت و پشتوانه دلاری بسیار اندک است. حتی بسیاری از افراد آن را جایگزین مناسب ارزهای فیات، برای خریدوفروش در بازار ارزهای دیجیتال می‌دانند. بسیاری از سرمایه‌گذاران هنگام نوسانات شدید بازار، ارزهایی مثل بیت‌کوین و اتریوم را به تتر تبدیل می‌کنند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

پشتیبانی قوی

خدمات قوی ارائه شده به مشتریان دلیل دیگری است که می‌توان خرید تتر را به‌عنوان راه مناسب برای سرمایه‌گذاری دانست. کارشناسانی مجرب در تیم پشتیبان و توسعه‌دهنده تتر فعالیت می‌کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن به سؤالات مشتریان پاسخ داده و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنند.

اگر با مشکلی مواجه شدید، در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید درخواست خود را برای آن‌ها ارسال کنید؛ زیرا تیم پشتیبانی آن‌ها در 7 روز هفته و به‌صورت 24 در دسترس هستند. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که برای استفاده از خدمات باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و هزینه ناچیزی را نیز پرداخت کنید.

کاهش چشمگیر هزینه معاملات

یکی دیگر از مزیت‌های خرید تتر و استفاده از آن به‌عنوان روشی برای پرداخت هزینه خدمات، کاهش هزینه تراکنش‌هاست. اگر شما قصد داشته باشید ارز فیاتی را به یک ارز دیجیتال تبدیل کنید باید مبلغی را به‌عنوان کارمزد پرداخت کنید؛ اما با استفاده از USDT نگرانی از این بابت نخواهید داشت؛ چون ارزش آن معادل دلار آمریکاست.

خرید تتر

امنیت بالا

شبکه‌ای که این توکن روی آن فعال است امنیت بسیار بالایی دارد. برای بهبود امنیت از دستورالعمل‌هایی نظیر KYC و AML استفاده می‌شود که احتمال وقوع مشکلات امنیتی را به صفر می‌رساند.

معرفی برترین صرافی‌ها برای خرید تتر

بسیاری از صرافی‌ها به شما اجازه خرید این ارز را می‌دهند. ما در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین صرافی خرید تتر را به شما معرفی کنیم تا دغدغه کمتری برای انجام معاملات خود داشته باشید.

صرافی کوکوین

صرافی که در سال 2017 توسط مایکل گن و اریک دون راه‌اندازی شد و مقر اصلی آن در سی شل است. کوکوین در حال حاضر از بیش از 200 ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. برخی از مزایای این صرافی عبارت است از:

  • کارمزد کم

  • امکان استیک کردن برخی از ارزها

  • پشتیبانی مناسب به کاربران

  • امنیت بالا

  • اپلیکیشن موبایل برای اندروید و IOS

بایننس

در ادامه بررسی بهترین صرافی خرید تتر نوبت به بایننس می‌رسد که در سال 2017 توسط چنگ ژائو تأسیس شد و در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی متمرکز ارز دیجیتال در جهان است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد بالای کاربران

  • امکان خرید تتر و بیش از 500 ارز دیگر

  • حجم تراکنش بالا

  • دریافت کارمزد کم

  • ارائه اپ موبایلی برای IOS و اندروید

  • رایگان بودن عضویت

خریدوفروش ارز دیجیتال1

بیتمینو

یک وب‌سایت تخصصی ایرانی در حوزه بلاک‌چین که امکان خرید ارز دیجیتال در بستری امن را برای کاربران فراهم کرده است. بیتمینو وب‌سایتی ا‌ست که کاربران در آن می‌توانند بهترین قیمت خریدوفروش ارز دیجیتال از صرافی‌های ایرانی را مشاهده کنند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امنیت، سرعت انجام تراکنش‌ها، امکان انجام معاملات با ارز ریال و پشتیبانی بسیار قوی اشاره کرد.

کوین بیس

صرافی که در سال 2012 توسط برایان آرمسترانگ را اندازی شد و در همان سال توانست بیش از 1 میلیون کاربر را جذب کند. هدف اصلی این صرافی، تسهیل انجام تبادلات است. به همین دلیل امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی به شرح زیر است:

  • رابط کاربری ساده

  • امنیت بالا

  • شیوه‌های مختلف پرداخت

  • سرعت بالا تراکنش‌ها

کیف پول‌های مناسب این ارز

اگر قصد خرید تتر را دارید، انتخاب یک کیف پول مناسب اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. در حال حاضر کیف‌های بسیاری وجود دارد که از این ارز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

Tether Walet

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کیف پول‌های ساخته شده برای تتر که کاربران می‌توانند روی گوشی‌های اندروید و IOS از آن استفاده کنند. استفاده از این کیف رایگان است و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که کار را برای معامله‌گران راحت می‌کند.

Trust Wallet

Trust Wallet

کیف پولی که توسط صرافی بایننس برای استفاده در گوشی‌های هوشمند طراحی شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق آن، ارز موردنظر خود را خریدوفروش کنند. این کیف از ارزهای متعددی نظیر تتر، بیت‌کوین، دوج و ریپل پشتیبانی می‌کند. مزیت‌های این کیف پول:

  • قابلیت تبدیل ارز

  • امینت بسیار بالا

  • پشتیبانی از ارزهای مختلف

Guarda

اگر قصد خرید تتر را دارید، این کیف پول می‌تواند گزینه مناسبی برای نگهداری از این دارایی باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به رابط کاربری ساده، امنیت بالا، امکان استیکینگ و پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف نظیر IOS، اندروید و مرورگرهای اینترنتی اشاره کرد.

Ledger Nano x

کیف پول سخت‌افزاری از توکن‌های متعددی پشتیبانی می‌کند و جزو امن‌ترین ولت‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آید که تأییدیه‌های ارگان‌های سایبری کشور فرانسه را دریافت کرده است. مزیت‌های این کیف:

  • امنیت بالا

  • پشتیبانی از ارزهای مختلف

  • امکان اتصال با استفاده از بلوتوث

  • پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف

  • صفحه‌نمایش جهت بررسی دارایی‌های موجود در کیف پول

SafePal

کیف پولی که از صرافی‌ها و شبکه‌های بلاک‌چینی مختلف پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند پس از خرید تتر، دارایی خود را با خیالی آسوده در آن نگهداری کند. یکی از ویژگی‌های این کیف، متن‌باز بودن آن است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کدهای آن را بررسی کنند. رابط کاربری این کیف بسیار ساده است و افراد مبتدی نیز می‌توانند به‌راحتی از امکانات آن استفاده کنند.

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم خرید تتر یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در بازار کریپتوکارنسی‌ها به‌حساب می‌آید؛ زیرا پشتوانه آن دلار است و از وجود ربات‌های معامله‌گر استفاده می‌کند تا از ایجاد نوسانات شدید در بازار جلوگیری کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین صرافی‌ها و کیف پول‌ها را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید با مشکل مواجه نشوید.

منبع: پلتفرم نمایش قیمت ارز دیجیتال و خرید و فروش بیتمینو

 

کدخبر: 878048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟