اخذ شهروندی دومینیکا در سال 1402 (با بهترین روش های ایساتیس)

 

دومینیکا یکی از جزایری است که به دلیل آب و هوای عالی و موقعیت قرارگیری آن باعث شده افراد زیادی به دنبال اخذ شهروندی دومینیکا باشند. کوهستان‌ های بسیار زیبا و طبیعت بکر جزیره دومینیکا، زمین ‌های حاصلخیز و آب و هوای مناسب آن برای کشاورزی این جزیره را به یکی از بزرگ ترین صادر کننده های محصولات کشاورزی تبدیل کرده است. اخذ شهروندی این کشور با تدابیری که دولتمردان آن اندیشیده‌ اند خارج از تحقق نبوده بلکه علاقه مندان می‌ توانند با داشتن شرایط لازم به دنبال اخذ شهروندی این کشور زیبا باشند.

شهروندی دومینیکا سرزمین فرصت ها

یکی از بزرگ ترین قطب‌ های گردشگری و توریسم در حوزه دریای کارائیب دومینیکا است. این جزیره دارای فرهنگ و قدمت بسیار قدیمی، غنی و بسیار طولانی همراه با معماری های سنتی با شکوه در کنار آب و هوای بسیار عالی و مطبوع، طبیعت های با شکوه و بکر، جزیره رنگ ها، موسیقی و آهنگ است. 

دومینیکا از جزایر استوایی بوده که در مجمع الجزایر آنتیل و  دریای کارائیب قرار دارد و مناظر و طبیعت باورنکردنی آن باعث بیشترین شهرت این جزیره شده است. در کنار تمام این ویژگی ها و شرایط باید گفت دومینیکا یکی از  امن ترین کشورهای جهان به شمار می رود، پایین بودن جرم و جنایت، بالا بودن امنیت اجتماعی در این سرزمین باعث شهرت روز افزون آن برای زندگی امن شده است.

مزایای دریافت شهروندی دومینیکا

 از دیگر مزایای عالی و دلایل اینکه بیشتر افراد به دنبال کسب شهروندی در این کشور هستند شامل:

  • هزینه ‌های بسیار کم زندگی
  • امکانات آموزشی عالی
  • محصولات کشاورزی و مواد غذایی ارگانیک

 اخذ شهروندی دومینیکا باید تحت شرایط خاص و دلایل قانونی و موجه باشد و لازم است تمام مراحل قانونی توسط یک دفتر مهاجرتی معتبر انجام شود. در ادامه مطلب به طور کامل به بیان این شرایط خواهیم پرداخت‌. 

راه های مختلف اخذ شهروندی دومینیکا

دولتمردان این جزیره رویایی برای اخذ شهروندی  متقاضیان بین‌المللی به این سرزمین شرایط و برنامه‌ های مهاجرتی مختلفی را معرفی کرده اند. متقاضیان از طریق آن‌ ها قادر خواهند بود به آرزوی خود که زندگی در یک سرزمین سر سبز و امن است جامه عمل بپوشانند. برنامه‌ های مهاجرت و اخذ شهروندی این سرزمین عبارتند از:

  1. مهاجرت به دومینیکا از طریق اخذ ویزای تحصیلی این کشور 
  2. اخذ ویزای کاری و کار در دومینیکا
  3. اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور
  4. ازدواج با یکی از شهروندان دومینیکایی
  5. داشتن اصل و نصب در این جزیره

مهاجرت به دومینیکا و اخذ شهروندی دومینیکا از طریق تحصیل

یکی از شیوه‌ های دریافت ویزا و اخذ شهروندی دومینیکا برای متقاضیان، اخذ ویزای تحصیلی این کشور است. بعد از پایان دوره تحصیل می توانید به دنبال کار باشید و در دومینیکا مشغول به فعالیت شوید. سپس با مدتی اشتغال در این کشور رویایی مقدمات اخذ مجوز اقامت دائم را فراهم نمایند.

دانشگاه های دومینیکا دارای سطح علمی بالایی هستند و در رتبه بندی بین المللی ۵ پله صعود داشته است. رشته‌ های بسیاری در دانشگاه های این کشور تدریس می شوند که از جمله محبوب ترین این رشته به شرح زیر هستند:

  • مدیریت
  • پرستاری
  • روانشناسی
  • جامعه شناسی
  • مدیریت بازرگانی
  • جرم شناسی و ....

برای گرفتن ویزای تحصیلی دومینیکا نیاز است که فرد متقاضی دارای شرایطی باشد. برای تحصیل متقاضیان در دانشگاه های دومینیکا شرایط لازم و مدارک مورد نیاز متعددی هستند که باید برای پذیرش در دانشگاه های این سرزمین ویزای یک ساله دریافت گردد. متقاضی ویزای خود را بعد از گذشت یک سال می تواند مجددا تمدید نماید. مدارک مورد نیاز جهت ویزای تحصیلی برای اخذ شهروندی دومینیکا عبارتند از:

دریافت شهروندی دومینیکا با ایساتیس

  • دریافت نامه پذیرش از دانشگاه دومینیکا
  • تکمیل و ارسال فرم اخذ ویزای تحصیلی دومینیکا
  • داشتن پاسپورت با اعتبار کافی
  • گواهی پزشکی مبنی بر سلامت جسمی دانشجوی متقاضی اخذ ویزای تحصیلی مورد نیاز است. این گواهی باید به زبان اسپانیایی ترجمه و تاییدیه محضری داشته باشد.
  • گواهی مبنی بر تمکن مالی کافی جهت ادامه تحصیل
  • داشتن یک عکس در اندازه پاسپورت
  • گواهی عدم بدهی مالیاتی فرد

مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

دومینیکا جهت توسعه رونق اقتصادی خود تصمیم گرفته‌ برنامه های مهاجرتی همچون سرمایه گذاری را انجام دهد. افراد سرمایه گذار به راحتی تابعیت این کشور را خواهند گرفت. افراد با اخذ تابعیت و شهروندی این کشور از مزایای بسیاری استفاده می کنند که هر کدام از این مزایا آرزوی بسیاری از افراد در سراسر جهان است. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • با تابعیت این کشور به بیش از ۱۴۵ کشور می توان بدون ویزا مهاجرت کرد
  • دریافت پاسپورت دومینیکا
  • امکان تحصیل و زندگی در آن وجود دارد.
  • اخذ اقامت برای افراد مختلف خانواده نظیر پدر، مادر و فرزندان و همچنین همسر، پدربزرگ و مادربزرگ

روش های سرمایه گذاری و اخذ شهروندی دومینیکا

روش‌ های سرمایه گذاری در این کشور بسیار متنوع بوده و نکته جالب در مورد آن این است که سرمایه گذاری در این کشور نیازی به حضور و اقامت فیزیکی ندارد. این کشور اقامت از طریق سرمایه گذاری را تنها به فرد سرمایه گذار و خانواده او نمی‌ دهد بلکه نسل‌ های بعد او هم نیز می‌ توانند از این اقامت استفاده نماید. شیوه‌ های سرمایه گذاری در سرزمین فرصت‌ ها جهت اخذ شهروندی دومینیکا و اقامت دائم این سرزمین عبارتند از:

سرمایه گذاری در دومینیکا از طریق خرید خانه و ملک

حداقل سرمایه برای خرید ملک و خانه در این کشور جهت اخذ اقامت دائم ۲۰۰۰۰۰ دلار است که نیاز بوده در این زمینه گواهی مالی رسمی و تایید شده ارائه گردد. فرد سرمایه گذار بعد از گذشت ۴ تا ۶ ماه از خرید خانه می‌ تواند شهروندی و تابعیت این کشور را به همراه پاسپورت معتبر دومینیکا دریافت نمایید. در این موضوع  متقاضی باید همه هزینه‌ های مربوط به پرونده مهاجرتی خود را پرداخت کند. 

سرمایه گذاری از طریق خرید پاسپورت دومینیکا

خرید پاسپورت این کشور از شیوه‌ های دیگر سرمایه گذاری در این سرزمین است. سرمایه مورد نیاز برای فرد متقاضی از این طریق ۱۷۵۰۰۰ دلار برای خود فرد و برای همسر و خانواده ۲۲۵۰۰۰ دلار است. این مبلغ قابل استرداد نبوده و تحت عنوان سرمایه گذاری در این کشور شناخته می‌ شود.

اخذ شهروندی دومینیکا با ویزای کاری

شرایط تابعیت دومینیکا - گروه سرمایه گذاری ایساتیس

دومینیکا، کشور فرصت‌ های شغلی است و در این کشور به دلیل تاسیس کارخانه‌ های فراوان در زمینه‌ های مختلف و توسعه و رونق اقتصادی نیاز به نیروی کار بسیار زیاد است. به همین علت این کشور برای بر طرف کردن نیاز خود به نیروی کار و متخصص تصمیم گرفته است که ویزای کاری برای متقاضیان اخذ شهروندی دومینیکا صادر نماید. در این کشور اعتبار ویزای کار یک ساله است که متقاضیان در صورت ادامه اشتغال می توانند آن را مجدد تمدید نمایند. این افراد بعد از ۵ سال اشتغال مداوم در این کشور می‌ توانند مجوز اقامت دائم دریافت نمایند. افراد در هر حرفه و تخصصی می‌ توانند به این کشور مهاجرت کنند. 

اخذ شهروندی دومینیکا با گروه سرمایه گذاری ایساتیس

گروه سرمایه گذاری ایساتیس با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه اخذ ویزاهای گوناگون در این زمینه به مهارت بسیار بالایی دست پیدا کرده‌ و به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ ای به مراجعین خود این اطمینان را می‌ دهد که بتوانند رویای زندگی در سرزمین پر آوازه دومینیکا را به حقیقت تبدیل نماید. اگر به دنبال اخذ شهروندی دومینیکا و اخذ ویزای این کشور هستید و یا طی این مسیر به مشکلی برخورد نموده‌ اید به راحتی و با اطمینان کامل می‌ توانید به کارشناسان و وکلای گروه سرمایه گذاری ایساتیس اعتماد کنید.

 

کدخبر: 877798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟