مهاجرت آسان به قبرس با خرید ملک

 

ارزان بودن قیمت ملک و تحصیل رایگان

در قبرس شمالی خرید و اجاره ملک بسیار ارزا‌ن‌تر از هر جای دیگری در مدیترانه است.

در این کشور شما هزینه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس دولتی رایگان است.

قبرس شمالی تعداد قابل‌توجهی از دانشگاه‌های بین‌المللی را در خود جای داده است که طی چند سال گذشته شاهد افزایش متقاضیان بین‌المللی بوده‌اند. برای تحصیل در دانشگاه‌های قبرس نیازی به مدرک زبان و اخذ اقامت تحصیلی ندارد.

سواحل قبرس

 

امنیت بالای قبرس

قبرس یکی از امن‌ترین نقاط اروپاست. میزان جرم و جنایت در دو طرف شمالی و جنوبی بسیار پایین است. این کشور سال‌هاست که به عنوان امن‌ترین مکان جهان معرفی شده است. در قبرس می‌توانید با خیال راحت در خانه خود را باز بگذارید و به خرید در این کشور بروید. همچنین در قبرس ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی وجود ندارد.

با خرید ملک چطور به قبرس مهاجرت کنیم؟

با توجه به مزایای قبرس شمالی برای یک زندگی آرام رفته‌رفته این کشور با افزایش درخواست برای مهاجرت مواجه شده است.

بسیاری از اروپا‌یی‌ها در سال‌های اخیر تصمیم به خرید ملک در این کشور گرفته‌اند و همین موضوع باعث شده تا بحث اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و خرید ملک در این کشور رونق بگیرد.

با خرید ملک در قبرس شمالی می‌توانید برای خودتان و خانواده‌تان اقامت دریافت کنید.

قیمت آپارتمان در قبرس شمالی

املاک در قبرس شمالی به پوند انگلستان معامله می‌شود و شما با حداقل55000 پوند می‌توانید یک آپارتمان با دید اقیانوس و با دسترسی مستقیم به ساحل داشته باشید. یکی از مزیت‌های خرید ملک در قبرس همین انجام معامله با پوند انگلستان است که یکی از قدرتمند‌ترین ارز‌های دنیاست.

اما بعد از خرید ملک و ثبت آن شما می‌توانید برای دریافت اقامت در این کشور اقدام کنید.

در برخی از پروژه‌های قبرس شمالی شما می‌توانید با پرداخت تنها 30 درصد از قیمت یک ملک، خرید خود را انجام داده و مبلغ باقی مانده را در اقساط بلندمدت چند ساله پرداخت کنید.

بعد از خرید ملک، آپارتمان و یا ویلای شما با مشخصات کامل در سازمان ثبت اسناد این کشور ثبت می‌شود تا امنیت معامله‌ای که انجام داده‌اید تضمین شود.

قبرس

خرید مطمئن با شاه‌سرای

شرکت شاه‌سرای (که زیرمجموعه کمپانی بزرگ بلوریف محسوب می شود) در قبرس شمالی تاسیس شده و در زمینه املاک و مستغلات فعالیت می کند. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید ویلای لوکس آماده و زندگی در کنار دریای زیبا را دارید، ما شریک قابل اعتماد شما در قبرس هستیم.

چگونگی خرید ملک

برای خرید ملک در قبرس شمالی شما می توانید از طریق واتس آپ تلگرام ویا مکالمه تلفنی با همکاران ما تماس بگیرید و بعد از ارزیابی شرایط خود در این کشور خرید خود را نهایی کنید.

به همین منظور شرکت شاه‌سرای برای شما بلیت هواپیما، هتل و اقامت رایگاه در قبرس شمالی در نظر خواهد گرفت.

تمامی مراحل عقد قرارداد و پرداخت وجه در حضور نماینده قانونی شرکت سازنده و در محل دفتر این شرکت انجام می شود و شرکت شاه سرای هیچ گونه دخل و تصرفی در پرداخت وجه میان خریدار و شرکت سازنده نخواهد داشت. به این ترتیب تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب شرکت سازنده واریز خواهد شد.

از اینجا می توانید برخی از پروژه های لوکس و زیبا در قبرس شمالی را مشاهده کنید.

برای خرید ملک و اخذ اقامت با شماره های زیر تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شماره تهران: 44000216

شماره همراه: 09224866120

 

کدخبر: 877599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟