بشتابید... بشتابید... ارسال اس ام اس تبلیغاتی این‌بار در ارومیه

 

فرقی هم نمی‌کند،کسب‌وکار شما چقدر کوچک یا بزرگ و معروف باشد. مهم این است که ارسال اس ام اس در آزمون‌های تبلیغاتی رتبه اول را کسب کرده است. بازاریابی پیامکی می‌تواند برای کسب‌وکار شما معجزه کند و مهم‌تر از آن، این روش بارها توسط مشاغل مختلف در سراسر دنیا مورد آزمایش قرار گرفته است. بازاریابی پیامکی، نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشته است، برای هر کسب‌وکاری چه چیزی مهم‌تر از فروش بیشتر، حفظ مشتریان و تعامل بیشتر مهم‌تر است. پس اگر صاحب کسب‌وکاری در شهر ارومیه هستید با کمک  فرهنگ و توسعه کندو که یکی از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدماتی پیامکی در کشور است می‌توانید، محصولات و خدمات خود را به مشتریان شهر خود معرفی کنید.

چه کنم چی‌کار کنم....

خرید یک پنل ارسال اس ام اس انبوه و شارژ آن با توجه به تعرفه‌های شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی و شارژ آن با توجه به بودجه خود قدم اول راه‌اندازی بازاریابی پیامکی است. قدم دوم  باید نظر داشته باشید که پیامک‌های خود را مدیریت شده و طبق جدول‌های زمان‌بندی محتوایی ارسال کنید. این امر موجب می‌شود مشترکین شوق بیشتری در خصوص دریافت پیامک از سوی کسب‌وکار شما داشته باشند، موارد دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند چگونه برای مشتریان خود اس ام اس ارسال کنید:

ارسال پیامک‌های یادآوری

هنگامی که مشتریان محصولی را خریداری می‌کنند، بسیاری از کسب‌وکارها فکر می‌کنند به هدف اصلی خود که فروش محصول است رسیده‌اند، اما کسب‌وکاری موفق است که ارتباط خود را با آن مشتری قطع نکرده و به طور مثال، گارانتی یا خدمات پس از خرید را برای مشتریان خود ارسال و یادآوری کنند.

ارسال پیامک‌های مکمل

شناخت مشتریان و داشتن پایگاه داده‌ کامل از اینکه کدام مشتری چه محصول یا خدماتی را درچه زمانی خریداری کرده است، کمک می‌کند تا بتوانید پیامک‌های مکمل و همچنین مرتبط را برای مشتریان خود ارسال کنید. این امر باعث رضایت خاطر بیشتر در مشتریان می‌شود و شانس اینکه مجدد از شما خرید کنند را افزایش می‌دهد.

ارسال پیامک‌های ویژه همسایگان

ارسال پیامک برای مشتریانی که از نظر مکانی فاصله زیادی با فروشگاه شما دارند، شانس مراجعه حضوری مشتریان را کاهش می‌دهد. اما برای آنکه کسب‌وکار و خدمات خود را گسترش دهید، ابتدا از محله و شهر خود آغاز کنید. برای هم‌شهری‌های خود اس ام اس ارسال کنید. این امر باعث می‌شود مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند. در واقع شما به آن‌ها اطمینان می‌دهید که در همسایگی‌شان هستید. و این خود نوعی تضمین محصولات و خدمات شماست.

ارسال پیامک برای مشتریان خاص

هنگامی که پیامک‌های ویژه‌ای را برای مشتریان خاص خود ارسال می‌کنید، باعث افزایش حس وفاداری در آنان می‌گردد برای مشتریان وفادار خود خبر محصولات و خدمات جدید را زودتر از پیامک‌های تبلیغاتی عمومی ارسال کنید. وقتی مشتریان متوجه شوند که برای شما و کسب‌وکارتان متمایز هستند و وقتی به صورت تشریفاتی در زمان‌های خاص وارد فروشگاه شما شوند حس بهتری خواهند داشت و برند شما را به دوستان خود معرفی می‌کنند.

ارسال پیامک‌های امتیازدهی

ارسال پیامک‌های ترغیب کننده بسیار می‌تواند کمک کننده باشد، حالا که شما قصد افزایش درآمد با پیامک در ارومیه را دارید پس بهتر است، برای مشتریان خود امتیازهای خاصی را در نظر بگیرید که مجدد از شما خرید کنند. این امتیازها می‌تواند ارسال کد تخفیف و یا خدمات متمایز باشگاه مشتریان باشد.

ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی شده

هنگامی که مشتریان با اس ام اس تبلیغاتی مواجه می‌شوند که با نام آن‌ها آغاز شده و شامل پیامی‌ است که مختص ایشان است، به طور مثال ارسال پیامک تبریک روز تولد، این حس را در آنان به وجود خواهد آمد که کسب‌وکار شما از زیر ساخت درستی برخوردار است و هیچ چیز از نگاه شما دور نمی‌ماند.

ارسال پیامک‌های ارزشمند

ارسال محتوای ارزشمند به مشتریان که مرتبط با خدمات و محصولاتی است که ارائه می‌کنید، باعث می‌شود مشتریان حاضر شوند با شما تعامل بیشتری برقرار کنند.

ارسال پیامک‌های ارزشمند

لازمه به چند نکته دقت کنید...

درست است که با خریداری پنل‌های ارسال اس ام اس، می‌توانید به شماره مشترکین دسترسی داشته باشید اما در نظر داشته باشید که پیامک‌های تعاملی، ارزشمند و ... را برای افرادی ارسال کنید که با رضایت، شماره‌ خود را در اختیار شما گذاشته‌اند. ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی شده که نام مشترکین در آن‌ها درج شده است بسیار کار خلاقانه‌ایست، اما مراقب لحن پیام و محتوا خود باشید. همچنین زمان ارسال اس ام اس بسیار حائز اهمیت است. به این نکته توجه داشته باشید که پیام‌ها را صبح خیلی زود یا دیروقت ارسال نکنید. حتما این امکان را برای مخاطبان خود ایجاد کنید که در صورت تمایل می‌توانند از سایت شما دیدن کنند، برای این کار به راحتی می‌توانید لینک سایت خود را در پیام قرار دهید و یک CTA ایجاد کنید.

ارسال پیامک‌های یادآوری قرارهای ملاقات، اعلانات و هشدارها نیز باعث می‌شود مخاطبان حس کنند خدمات شما بسیار قانون‌مند و منظم است.

امکان لغو دریافت پیامک را برای همه مشتریان خود فراهم آورید.

مطالب آموزشی پیامک

تمام آنچه که در مورد ارسال پیامک‌های تبلیغاتی گفته شد، باعث می‌شود که استراتژی بازاریابی پیامکی شما با کیفیتی بهتر بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند، اما این موارد باعث نمی‌شود که فکر کنید استفاده از این روش بسیار سخت است، چرا که ارسال اس ام اس چه در شهر ارومیه و چه در سایر کلان‌شهرهای کشور، یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است که برای راه‌اندازی آن نیازی به نصب نرم‌افزار خاص، خریداری سخت‌افزاری گران‌قیمت و استخدام نیروی متخصص ندارد. همچنین تعرفه‌های پیامک‌ها را نیز می‌توانید با توجه به بودجه خود خریداری کنید و نکته قابل توجه دیگر این است که در صورت نیاز به راهنمایی، مطالب آموزشی پیامک را می‌توانید هم از سایت ارائه کننده خدمات پیامکی که پنل خود را از آن خریداری کرده‌اید و هم با کمک تیم پیشتیبانی آنان در میان گذاشته و یک بازاریابی پیامکی پربازده‌ای را راه‌اندازی کنید.

 

کدخبر: 877362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟