لوله پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد؟

 

لوله‌های پلی اتیلن دارای مزایای بسیاری می‌باشند؛ کیفیت بالا، قابل اطمینان بودن لوله و اتصالات پلی اتیلن، سهولت بارگیری و حمل و نقل لوله از جمله این مزایا هستند. اتصالات پلی اتیلن به دلیل وزن نسبتا پایین، نصب سریع و آسان، انواع پلی اتیلن را به بهترین انتخاب در پروژه‌های گوناگون تبدیل کرده است. همچنین لوله پلی اتیلن دارای شعاع خمش مناسب بوده و در دمای بسیار پایین دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه و فشار دارد.

محیط‌های اسیدی و بازی و همچنین بسیاری از محلولها و مواد شیمیایی تاثیری بر لوله های پلی اتیلن نمی گذارند. همین امر یکی از مهمترین مزیت‌های لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن می‌باشد.

مواد پلی اتیلنی که جهت تولید لوله‌های پلی اتیلن مورد استفاده قرار می‌گیرد با نوع مواد پلی اتیلنی که برای تولید سایر محصولات پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت می‌باشد. پلی اتیلن در گرید‌های مختلفی موجود می‌باشد و هر کدام از این انواع مواد پلی اتیلن جهت کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند

پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله ها در صنایع مختلف به شمار می آید که دارای انواع و اقسامی در بازار می باشد که کارفرمایان با توجه به نیاز خود از انواع لوله های پلی اتیلن استفاده می کنند. لوله پلی اتیلن PE100 یکی از جدیدترین نوع لوله های پلی اتیلن موجود در بازار می باشد که از دانسیته بیشتر و وزن کمتری نسبت به سایر لوله ها برخوردار است و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.

اگر به لوله هایی برای لوله کشی سیالات، خطوط گازرسانی و عایق کابل برق نیاز دارید، توصیه می کنیم از لوله های پلی اتیلن PE100 بدین منظور استفاده کنید.

بیوگرافی بنیان گذار دریان پلاست

جعفر هادی پور

جعفر هادی پور

جناب اقای مهندس هادیپور با شعار «کیفیت ضامن امنیت شغلی ماست» و  "هر کاری را از همان اول درست انجام دهیم» کار کیفیت محوری را از شعار به یقین تبدیل می نمایند.

در این راستا استفاده از کارکنان با تجربه با جمع آوری داده های تولید و تحلیل آنها می توان مشکلات و کمبود ها را جستجو و رفع اشکال نمود پس اقدام اصلاحی و پیشگیرانه همیشه در سر لوحه ی امور واحد تولید می باشد.

در عرصه ی کنترل کیفیت شرکت پلی اتیلن دریان با هدف تامین برترین کیفیت در استان، تجهیزات مورد نیاز برای تست انواع لوله های پلی اتیلنی با هدف درون سازمانی و برون سازمانی خریداری و واحد آزمایشگاه شرکت پلی اتیلن دریان با بروزترین تجهیزات، تجهیز گردید در این راستا استفاده از کادر مجرب و متعهد و دانشمند می توانست شکوفایی این واحد را رقم زند که با تدبیر مدیریت این امر تحقق یافت و با الگوی خود مدیریتی پرسنل آزمایشکاه توانستیم یکی از افتخارات کشوری را در این واحد رقم زده و با اخذ گواهینامه ISO 17025 آزمایشگاه این شرکت را جز آزمایشگاه های برتر کشور و استان قرار دهیم.

نحوه سفارش مستقیم لوله های پلی اتیلن از شرکت در یان پلاست

نحوه سفارش مستقیم لوله های پلی اتیلن از شرکت در یان پلاست

با خرید مستقیم از کارخانه و حذف واسطه قیمت کالا بسیار مناسب درآمده و از نظر اقتصادی صرفه زیادی دارد برای خرید از کارخانه می توان به روش های زیر اقدام کرد :

مراجعه حضوری :

آذربایجان شرقی شبستر استان: آذربایجان شرقی، شهرستان : شبستر، شهرک صنعتی شبستر،خیابان میشو2غربی،قطعه 134 الی 137

سفارش تلفنی:

شماره شرکت:04142485516

موبایل شرکت:09143713486

موبایل مدیر عامل:09144712149

سفارش اینترنتی:

برای سفارش اینترنتی و محاسبه قیمت لوله ها هم میتوانید به آدر رسمی شرکت دریان پلاست به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://daryanpl.com/

 

کدخبر: 877356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟