رتبه صرافی bingx بهترین بروکر ۲۰۲۳

در صرافی Bingx انواع مختلف قابلیت‌ها مثل انجام معاملات فیوچرز، کارمزد بسیار پایین، کپی تریدینگ و دمو تریدینگ به صورت پیشرفته در دسترس ایرانیان قرار دارد.

ثبت نام در بروکر بینگ ایکس

 

کاربری ساده Bingx

پلتفرم معاملاتی این صرافی موردپسند کاربران است و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. همچنین سرمایه‌گذاران می‌توانند از روش‌های مختلف معاملاتی در آن استفاده کنند. علاوه ­بر این Bingx از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و از این طریق امکانات آن برای ایرانیان بسیار ویژه است.

رتبه صرافی Bingx به ­دلیل داشتن امکانات ویژه در سال‌های اخیر نسبت به رقبای دیگر آن پیشرفت چشمگیری داشته و در سطح فوق‌العاده مطلوب جهانی قرار دارد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر رتبه این صرافی در سطح دنیا از نظر امکانات مختلف موجود در آن می‌پردازیم.

معرفی صرافی  Bingx

دنیای ارز‌های دیجیتال بسیار گسترده است و انواع استراتژی­ها برای معاملات در آن وجود دارد که انتخاب را مقداری دشوار می‌کند. یکی از مهم­ترین فعالیت‌های کاربران برای انجام معاملات در بازار ارز‌های دیجیتال انتخاب صرافی معتبر است.

 Bingx  در سال ۲۰۱۸ و در کشور سنگاپور ساخته شد و امروز توانسته در چندین کشور دنیا نمایندگی داشته باشد. پوشش ­دهی پلتفرم این صرافی گسترده است و تمام سرویس‌های معاملاتی را در برمی‌گیرد. رتبه صرافی Bingx  نیز به­ دلیل داشتن این قابلیت‌ها توانسته پیشرفت کند.

علاوه‌ بر این امکان انجام انواع معاملات مثل فیوچرز، کپی تریدینگ، اسپات و مشتقات در این صرافی وجود دارد و کاربران می‌توانند در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا از این امکانات بهره‌مند شوند. البته بینگ ایکس توانسته مقام بهترین بروکر ۲۰۲۳ را کسب کند.

در قابلیت معاملات فیوچرز این مجموعه شما می‌توانید تا ۱۲۵ برابر سرمایه‌ای که دارید، به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

بررسی رتبه صرافی Bingx از نظر کوین مارکت کپ

در حال حاضر به­ دلیل تعداد زیاد صرافی‌های فعال در بازار ارز‌های دیجیتال می‌توان گفت این پلتفرم‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند و با گذشت زمان به امکانات خود می‌افزایند. با به روزرسانی‌های انجام شده در هر کدام از این صرافی‌ها و اضافه­ شدن امکانات نوین رتبه‌ی آن‌ها نیز مدام تغییر می‌کند و بالا و پایین می‌شود.

با این حال بینگ ایکس توانسته در برخی از این معاملات جایگاه خوبی نسبت به سایر صرافی‌ها به خود اختصاص دهد. رتبه صرافی bingx  در حوزه معاملات فیوچرز بسیار مطلوب است و میان سه تا ۱۵ تغییر می‌کند. در واقع بهترین موقعیتی که بینگ ایکس توانسته در معاملات فیوچرز به دست آورد، رتبه سه است و به­ طور معمول در رتبه ۱۵ برترین صرافی‌های دنیا قرار دارد.

همچنین رتبه کوین مارکت کپ Bingx در معاملات اسپات مابین رتبه ۳۰ و ۴۰ جهانی قرار دارد. این موقعیت برای یک صرافی نوپا در مقایسه با سایر پلتفرم‌های موجود در سراسر دنیا بسیار مناسب است. البته شما در کوین مارکت کپ می‌توانید رتبه صرافی بینگ ایکس و سایر پلتفرم‌های جهانی را در بازار اسپات و فیوچرز به ­صورت لحظه‌ای بررسی کنید.

 

رتبه صرافی bingx بهترین بروکر 2023

 

بینگ ایکس چه قابلیت‌هایی دارد؟

این پلتفرم معاملاتی توانسته در حوزه ترید ارز دیجیتال فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهد و شرایط ‌ایده‌آلی برای کاربران در سراسر دنیا فراهم کند. کیفیت این پلتفرم معاملاتی به ­نحوی طراحی شده که پاسخگوی استراتژی‌های هر تریدر باشد.

از مهم­ترین ویژگی‌های این پلتفرم که باعث ارتقاء رتبه صرافی Bingx در سطح جهانی شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این پلتفرم امکان انجام سرمایه‌گذاری در بازار اسپات و فیوچرز فراهم شده و بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شود.
  • همچنین حجم معاملات روزانه در این صرافی بیش از 3.7 میلیارد دلار است.
  • یک نوع از پلتفرم Bingx دمو تریدینگ است و امکان آموزش و تمرین برای کاربران تازه‌کار در آن وجود دارد‌.
  • در این اپلیکیشن تریدر‌ها می‌توانند معاملات اسپات و فیوچرز را به­ صورت رایگان انجام دهند.
  • به­ دلیل میزان زیاد رقابت میان بینگ ایکس با سایر صرافی‌ها کارمزد معاملاتی آن پایین است.
  • از طریق بینگ ایکس می‌توان به تریدینگ ویو متصل شد و از سایت آن برای معامله استفاده کرد.
  • در حال حاضر بیش از پنج میلیون کاربر در این صرافی فعالیت دارند.
  • امکان استفاده از این پلتفرم در ios و اندروید وجود دارد.

 

عوامل مؤثر بر انتخاب صرافی Bingx برای سرمایه‌گذاری

صرافی بینگ ایکس بهترین بروکر 2023، ویژگی‌های بسیار خاصی دارد که باعث شده تریدر‌های بیشتری آن را برای انجام معاملات مختلف انتخاب کنند. برخی از این ویژگی‌ها مختص پلتفرم Bingx است که شامل موارد زیر هستند:

  • بینگ ایکس به ­عنوان اولین و بهترین بروکر ۲۰۲۳ است و در حال حاضر در 100 کشور دنیا فعالیت دارد.
  • این صرافی توانسته در سایت تریدینگ ویوو عنوان بهترین صرافی سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را کسب کند.
  • سرعت و حجم معاملات فیوچرز در این صرافی بسیار بالا است؛ درحالی­که سایر صرافی‌های ایرانی این قابلیت را ندارند.
  • صرافی Bingx  از اولین صرافی‌های جهانی است که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند.
  • در این پلتفرم بدون واریز پول واقعی و از طریق ارز مجازی vst می‌توان معامله کرد.
  • همچنین با استفاده از کارت ملی یا پاسپورت ایرانی می‌توانید فرایند احراز هویت این پلتفرم را انجام دهید.

بینگ ایکس

 

مزایا و معایب پلتفرم بینگ ایکس

رتبه صرافی Bingx به ­دلیل داشتن برخی از مزایا نیز توانسته در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها در جایگاه بهتری قرار بگیرد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اتصال به سایت تریدینگ ویوو و انجام معاملات از طریق آن
  • دریافت کارمزد بسیار کم برای انجام معاملات در حجم‌های زیاد
  • شرایط مطلوب برای انجام معاملات دمو در لایو مارکت
  • امکان انجام کپی در معاملات اسپات و فیوچرز
  • فرایند احراز هویت بسیار سریع و آسان
  • امکان انجام معامله بر روی جفت ارز‌های فارکس
  • پشتیبانی فوق‌العاده قوی از زبان فارسی و امکان ترجمه تمام منو‌های داخلی پلتفرم به فارسی

از معایب این اپلیکیشن صرافی Bingx می‌توان به عدم امکان برداشت یا واریز ریالی آن اشاره کرد.

ویژگی‌های اپلکیشن  Bingx

به­ دلیل قابلیت‌های طراحی شده در اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس، به عنوان بهترین بروکر 2023، این برنامه می‌تواند تمام خدمات سایت این پلتفرم را به­طور کامل در دسترس تریدر‌ها قرار دهد. همچنین در این پلتفرم از معاملات طلا و جفت ارز‌ها نیز پشتیبانی می‌شود.

در این اپلیکیشن کاربران ایرانی برای فعالیت هیچ مشکل خاصی ندارند و می‌توانند از طریق آی پی داخل کشور در آن حضور داشته باشند. تمام به­روز‌رسانی‌ها و هر نوع تغییر در قوانین مجموعه در برنامه با زبان فارسی به اطلاع کاربران می‌رسد.

 همچنین کاربرانی که به تازگی وارد دنیای رمز ارز‌ها شده‌اند، می‌توانند از طریق دلار مجازی vst موجود در بینگ ایکس مهارت خود را افزایش دهند و تمرین کنند. تریدینگ ویو با بررسی تمام این ویژگی‌ها در سایت و اپلیکیشن پلتفرم بینگ ایکس را جزء برترین صرافی‌های جهانی انتخاب کرده است و رتبه صرافی Bingx را نسبت به رقبا بالا برده است.

bingx بهترین بروکر 2023

 

نتیجه‌گیری

با افزایش جذابیت بازار رمز ارز‌ها و تعداد طرفداران آن، تعداد صرافی‌های بیشتری برای انجام سرمایه‌گذاری در این ارز‌های مجازی موردنیاز است. البته کاربران ایرانی به­ دلیل وجود تحریم‌ها امکان استفاده از سرویس‌های صرافی‌های برتر دنیا را ندارند و به همین دلیل دست آن‌ها برای انجام برخی از معاملات کوتاه است.

صرافی بینگ ایکس از برترین و جدیدترین پلتفرم‌های موجود در این حوزه است که شرایط مناسبی برای فعالیت تریدر‌های ایرانی فراهم کرده و امکان انجام معاملات فیوچرز یا اسپات در آن برای ایرانیان وجود دارد. همچنین به­ دلیل پشتیبانی این پلتفرم از زبان فارسی هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری کاربران وجود ندارد.

به­ دلیل ویژگی‌های خاص این اپلیکیشن رتبه صرافی Bingx در سطح جهانی بالا رفته و جایگاه مطلوبی دارد. همانگونه که اشاره شد، رتبه کوین مارکت کپ Bingx در معاملات اسپات میان ۳۰ و ۴۰ جهانی است. برای آشنایی بیشتر با  Bingx  و قابلیت‌های آن برای انجام سرمایه‌گذاری به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

کدخبر: 874775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟