برای خرید کاغذ دیواری کجا برم ؟

 

امپراطوران چین باستان، شیفته هنر و زیبایی بودند و همین شیفتگی باعث شد که کاغذ دیواری در این امپراطوری اختراع شود. در ابتدا این صنعت، مختص چینی‌ها بود ولی یک زندانی چینی، در یکی از روزهای قرن هشتم میلادی، راز این نوع کاغذ را با چند عرب در میان گذاشت و آن عرب‌ها هم این راز را دودستی به اروپاییان منتقل کنند. از آن زمان تاکنون صنعت کاغذ دیواری خیلی رشد و پیشرفت کرده و بسیاری از منازل و محیط‌های کاری از این پدیده نهایت بهره را می‌برند. سوالی که امروزه خیلی از خانواده‌ها و مدیران با آن روبرو هستند این است که برای خرید کاغذ دیواری کجا برم ؟ مشتریان برای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری دنبال برندی مطمئن و منحصر به فرد هستند.

کیفیت، قیمت، خرید آسان، تنوع طرح‌ها، نصب حرفه‌ای و ارسال سریع، دغدغه‌هایی هستند که اکثر علاقمندان به خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری با آن روبرو هستند. در ادامه تصمیم داریم به این سوال که « برای خرید کاغذ دیواری کجا برم ؟» پاسخ دهیم و دو فروشگاه تخصصی در زمینه فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری یعنی فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل (manzel.ir) و فروشگاه والینو (wallino.com) را معرفی کنیم. در صورتی که شما دوست دارید کاغذ دیواری و پوستر دیواری باکیفیت، زیبا و حرفه‌ای برای منزل یا محیط کار خود خریداری کنید، تا پایان با ما همراه شوید.

معرفی دو برند حرفه‌ای در صنعت دکوراسیون داخلی

در حال حاضر سهولت نصب و زیبایی بالای کاغذ دیواری و پوستر دیواری باعث شده است که خیلی از خانواده‌ها و مدیران، استفاده از کاغذ دیواری را به نقاشی ساختمان ترجیح دهند. البته در صورتی که کاغذ دیواری به درستی نصب شود و طرح آن با سایر اجزای دکوراسیون داخلی، هماهنگ باشد، قطعاً می‌توان آن را به نقاشی ترجیح داد.

خرید کاغذ دیواری

در صورتی که انتخاب طرح، هوشمندانه نباشید و عملیات نصب، توسط نصاب کاردان و کاربلد انجام نشود، بهتر است هزینه خود را هدر ندهید و به پیدا کردن یک نقاش حرفه‌ای فکر کنید. از این رو است که خیلی از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که برای خرید کاغذ دیواری کجا برم ؟ بعد از خرید، نصاب حرفه‌ای از کجا پیدا کنم؟ در ادامه، دو برند حرفه‌ای فعال در حوزه کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند خیال شما را از هر جهت راحت و آسوده کنند.

1. فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل ؛ آمیزه زیبایی، تنوع، کیفیت و قیمت مناسب

فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل

فروشگاه اینترنتی منزل همواره در پی آن بوده است که تمام دغدغه‌های مشتریان خود را برطرف کند و کاری کند که خریدآسان کاغذ دیواری، باکیفیت و مقرون به صرفه داشته باشند. این مجموعه برای اینکه بتواند بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد، چند سیاست کلی در پیش گرفته است که در ادامه، پیرامون این سیاست‌ها صحبت خواهیم کرد:

فروشگاه منزل، بالاترین تنوع طرح کاغذ دیواری را در اختیار شما می‌گذارد

تنوع طرحی که فروشگاه اینترنتی منزل در اختیار مشتریان خود می‌گذارد، واقعاً کم‌نظیر است. این مجموعه دوست ندارد که مشتریان در هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیواری، با محدودیت روبرو شوند. فروشگاه منزل به واسطه همکاری با بهترین تولیدکنندگان، توانسته تنوعی شگفت‌انگیز از طرح‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری به مشتریان خود ارائه دهد.

فروش آنلاین کاغذ دیواری با ابعاد دلخواه و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن

پس از انتخاب طرح دلخواه خود می‌توانید ابعاد دیوار مورد نظر خود را به سایت بدهید تا متخصصان بتوانند این ابعاد را برای شما آماده و در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق پست ارسال کنند.

فراهم شدن امکان فروش حضوری در تهران و فروش آنلاین در همه جای ایران

فروشگاه اینترنتی منزل، امکان فروش کاغذ دیواری در تهران، اصفهان، شیراز و سایر شهرها را به صورت آنلاین فراهم کرده است. در صورتی که ساکن تهران هستید، امکان فروش حضوری هم برای شما وجود دارد.

معرفی نصاب حرفه‌ای کاغذ دیواری و پوستر دیواری

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که علاقمندان به خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری دارند این است که نصب کاغذ دیواری را به چه کسی بسپارم؟ نصاب حرفه‌ای کاغذ دیواری از کجا پیدا کنم؟ برای خرید کاغذ دیواری کجا برم که نصاب هم داشته باشد؟

فروشگاه اینترنتی منزل، در تهران و سایر شهرها با حرفه‌ای‌ترین نصاب‌ها همکاری دارد و پس از اتمام خرید محصول دیگر هیچ نگرانی از بابت نصب محصول روی دیوار نخواهید داشت. کافی است از متخصصان فروشگاه اینترنتی منزل بخواهید که نصاب حرفه‌ای به شما معرفی کنند.

2. فروشگاه اینترنتی والینو ؛ شاهکاری در صنعت پوستر دیواری کشور

فروشگاه کاغذ دیواری و پوستر دیواری والینو

فروشگاه آنلاین پوستر دیواری والینو مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکننده پوستر دیواری در ایران است و کلکسیونی از متنوع‌ترین طرح‌های پوستر دیواری را در اختیار دارد. با خرید از این مجموعه، به صورت همزمان از کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند خواهید شد. در ادامه به چند مورد از مزایای این فروشگاه اینترنتی برای مشتریان اشاره خواهیم کرد:

دسته‌بندی پوستر دیواری بر اساس نیاز و خواست مشتری

یکی از پرسش‌های متداول علاقمندان به کاغذ دیواری و پوستر دیواری این است که برای خرید کاغذ دیواری کجا برم که بتواند محصولات را بر اساس نیاز و کاربرد به من ارائه دهد؟ فروشگاه اینترنتی والینو و منزل، دسته‌بندی محصولات خود را بر اساس اتاق، طرح، شغل، رنگ، سبک و کسب و کار انجام داده‌اند تا مشتریان در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند و بتوانند بهترین، هوشمندانه‌ترین و مناسب‌ترین خرید ممکن را انجام دهند.

فروش حضوری در تهران و فروش آنلاین در سراسر ایران

در صورتی که تمایل به خرید حضوری پوستر دارید، می‌توانید به دفتر فروشگاه اینترنتی والینو در تهران مراجعه و خرید خود را انجام دهید. همچنین والینو امکان فروش آنلاین کاغذ دیواری در شهرهای کوچک و بزرگ ایران را فراهم کرده است تا مردم سراسر ایران بتوانند از باکیفیت‌ترین و مقرون‌ به صرفه‌ترین کاغذ دیواری بهره‌مند شوند.

امکان چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

می‌توانید طرح دلخواه خود را به کارشناسان والینو بدهید تا با ابعاد مورد نظر، روی پوستر دیواری چاپ و برای شما ارسال کنند. با توجه به خصوصیاتی که بیان شد، در صورت تمایل به خرید پوستر دیواری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی والینو مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. متخصصان والینو سفارش شما را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و ارسال خواهند کرد. می‌توانید از متخصصان این مجموعه بخواهید تا یک نصاب حرفه‌ای به شما معرفی کنند. امکان معرفی نصاب در تهران و سایر شهرهای ایران وجود دارد.

برای فروشگاه‌های منزل و والینو، هیچ چیز مهم‌تر از رضایت مشتری نیست

فروشگاه‌های اینترنتی منزل و والینو با این رسالت، به دنیا آمدند که بتوانند تحولی نوین در صنعت کاغذ دیواری و پوستر دیواری کشورمان به وجود بیاورند و کاری کنند که علاقمندان به این محصولات، دیگر دغدغه‌ای از بابت کیفیت و قیمت نداشته باشند. خوشبختانه این رسالت تا امروز محقق شده و مدیران این دو مجموعه، آرزو دارند که بتوانند همواره به این رسالت مهم پایبند بمانند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

در این مقاله تلاش کردیم به این سوال برخی از مشتریان که می‌پرسند: « برای خرید کاغذ دیواری کجا برم؟» پاسخ دهیم. در صورتی که شما هم به خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری فکر می‌کنید و دوست دارید خریدی مطمئن، آسان، سریع، باکیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید، فروشگاه‌های منزل Manzel.ir و والینو Wallino.com آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

 

کدخبر: 873843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟