انواع میز ناهار خوری خاص برای دکوراسیون مدرن

 

از این جهت قصد داریم تا در این مقاله انواع میز ناهار خوری خاص برای دکوراسیون مدرن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع میزهای ناهار خوری و آشنایی با ویژگی‌های آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع میز ناهار خوری خاص برای دکوراسیون مدرن

سبک دکوراسیون داخلی مدرن یکی از محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی منازل است که اصول و قوانین خاصی دارد. مهم‌ترین ویژگی و قانون آن رعایت اصل سادگی و اولویت کیفیت بر کمیت است. این جمله به این معنی است که شما در یک خانه با دکوراسیون مدرن لوازم زیاد و پر زرق و برقی را مشاهده نمی‌کنید. بلکه در عوض تنها لوازم کاربردی و اصلی با ظاهری ساده و اراسته را می‌بینید.

این قانون را باید در تمام فضاهای منزل از جمله بخش پذیرایی که پر رفت و آمدترین بخش است، رعایت کنید. به همین دلیل ما بهترین مدل های میز ناهار خوری خاص و میز ناهار خوری مدرن برای دکوراسیون داخلی مدرن را در ادامه بر اساس جنس خدمتتان معرفی و بررسی می‌کنیم.

میز ناهار خوری شیشه‌ ای

میزهای ناهار خوری شیشه‌ای  از رایج ترین انواع میز ناهار خوری جدید است که گزینه عالی برای دکوراسیون مدرن منازل محسوب می‌شود. این مدل میزها ویژگی‌های کاربردی و جذاب زیادی دارند برای مثال، میز ناهار خوری شیشه‌ای برای خانه‌هایی با متراژ کم مناسب است زیرا فضا را کوچک نشان نمی‌دهد.

همچنین این میزها قابل استفاده برای داخل آشپزخانه و اتاق پذیرایی هستند. اگر نکات محافظتی را رعایت کنید، این میزها از طول عمر قابل توجهی نیز برخوردار هستند. حمل و نقل آنها به دلیل وزن کمی که دارند راحت است اما احتمال آسیب آن‌ها زیاد است. درنهایت اینکه از ظاهر فوق العاده‌ای برخوردار هستند و نمای دکوراسیون شما را شیک و لوکس می‌کنند.

میز ناهار خوری فلزی

میز ناهار خوری فلزی نیز جز آن دسته از میزهایی که می‌توانید برای تکمیل دکوراسیون مدرن منزلتان از آنها استفاده کنید. این میزها از لحاظ رنگ بندی، کمی محدود هستند و تنوع زیادی برای شما نخواهند داشت. اما اگر به دنبال یک میز ناهار خوری ساده، جذاب و کاربردی هستید که طول عمر بالایی داشته باشد، این میز می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ممکن است به دلیل فلزی بودن سطح آن احتمال ایجاد خط و خش بر روی آن وجود داشته باشد. اما می‌توانید از محافظ‌های بی رنگ برای جلوگیری از این موضوع استفاده کنید و سطح آن را کاور کنید. میز ناهار خوری فلزی نسبت به میزهای شیشه‌ای از وزن بالاتری برخودار هستند بنابراین قبل از خرید، محل قرارگیری آن را تعیین کنید تا مجبور به جابه‌جایی مجدد آن نباشید.

میز ناهار خوری سنگی

میز ناهار خوری سنگی ظاهر فوق العاده لوکس و خیره کننده‌ای دارد و یکی از محبوب‌ترین میزهای ناهار خوری خاص برای دکوراسیون مدرن است. اما نکته‌ای که باید در مورد خرید این میزها بدانید این است که این میزها در ابعاد بزرگ 10 نفره و بیشتر از آن تولید می‌شود.

با توجه به چنین ابعادی این میزها را نمی‌توانید برای خانه‌های با متراژ کم استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که باید در دکوراسیون منزلتان در صورت تمایل به خرید میز ناهار خوری سنگی رعایت کنید این است که از گل و گیاه تا حد زیادی بهره ببرید.

تلفیق این دو عنصر فضای منزلتان را لوکس‌تر و دلچسب‌تر می‌کند. این میزها از طول عمر بالایی برخوردار هستند و به دلیل وزن زیادی که دارند، معمولا به صورت تکه‌ای جابه‌جا و در منازل نصب و سرهم می‌شوند.

میز ناهار خوری چوبی

محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل میزهای ناهار خوری، میزهای چوبی هستند که بسیار متنوع و جذاب هستند. میزهای چوبی اولین و مناسب‌ترین انتخاب برای دیزاین منازل شما هستند. این میزها از قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به چند گزینه قبلی برخوردار هستند. همچنین به دلیل تنوع بالایی که در شکل، ابعاد، مدل و غیره دارند، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. این میزها قابل استفاده برای فضای آشپزخانه، اتاق پذیرایی و فضای سبز منزلتان هستند.

برای دیدن نمونه‌های میزهای ناهار خوری چوبی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 میز ناهار خوری چوبی مبلمان زیست

محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل میزهای ناهار خوری، میزهای چوبی هستند که بسیار متنوع و جذاب هستند

 

 

همچنین این میزها را می‌توانید در ابعاد مختلف 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و غیره تهیه کنید. میز ناهار خوری چوبی بهترین گزینه برای تکمیل دکوراسیون مدرن منزل شما است. این میزها طول عمر بالایی دارند و از این جهت یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شوند.

انواع میز ناهار خوری چوبی برای دکوراسیون مدرن

همانطور که در بالا گفته شد، میزهای ناهار خوری چوبی از تنوع بالایی برخوردار هستند. ترتیب معرفی این میزها از محبوب‌ترین مدل سال 2023 شروع می‌شود.

میز ناهار خوری روستیک

میز ناهار خوری روستیک یک میز فوق العاده جذاب، شیک و لاکچری است که ظاهر لوکسی به منزل شما می‌بخشد. این مدل از میزهای چوبی را از اسلب‌های تنه درختان می‌سازند که بدونه هیچ گونه دخالت انسانی تهیه شده‌اند. به این معنی که تمامی نقش و نگارها و منحنی‌های حاضر در آن طبیعی و متعلق به درخت است.

این میزها طول عمر بالایی دارند و تا سالیان سال برایتان باقی می‌مانند. میز ناهار خوری مدرن روستیک که نمونه‌ای از آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از چوب گردو ساخته شده است که یکی از مرغوب‌ترین چوب‌های موجود در دنیا است.

میز ناهار خوری روستیک یک میز فوق العاده جذاب، شیک و لاکچری است که ظاهر لوکسی به منزل شما می‌بخشد.

میز ناهار خوری چوب و فلز

میز ناهار خوری مدرن چوب و فلز از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به میزهای روستیک دارند. این مدل از میزهای چوبی، در دسته بندی میزهای ترکیبی قرار می‌گیرند زیرا از ترکیب دو عنصر چوب و فلز ساخته شده‌اند. یکی ویژگی‌های جذاب این میزها پایه‌های آهنی آنها است که مقاومت و طول عمر میز را چندین برابر می‌کند.

برای خرید میز ناهار خوری مدرن چوب و فلز می‌توانید به فروشگاه‌های آف دکور، روستیک ایران و مبلمان زیست سر بزنید. این فروشگاه‌ها محصولات و نمونه‌های جذابی از میز ناهار خوری مدرن چوب و فلز در سبد کالایی خود دارند.

میز ناهار خوری چوب و رزین

یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری خاص برای دکوراسیون مدرن، میزهای چوب و رزین هستند که در دسته بندی میزهای ناهار خوری ترکیبی قرار می‌گیرند. این میزها از ترکیب دو عنصر چوب (اسلب تنه درخت) و ماده زینتی رزین اپوکسی ساخته شده است.

یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری خاص برای دکوراسیون مدرن، میزهای چوب و رزین هستند

قیمت انواع میز ناهار خوری چوبی

قیمت میزهای ناهار خوری چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارند که عبارت‌اند از:

  • مدل میز ناهار خوری چوبی
  • ابعاد و سایز میز ناهار خوری
  • نوع و نژاد چوب بکار رفته در میز ناهار خوری
  • متریال ترکیبی میز

هر چه ابعاد و سایز یک میز ناهار خوری بزرگ‌تر باشد، به دلیل مصرف مقدار متریال بیشتر، از قیمت بالاتری برخوردار است. همچنین هر نژاد درخت با توجه به ویژگی‌هایی که دارد از قیمت‌های مختلفی بهره‌ مند است.

برای خرید میز ناهار خوری چوبی مرغوب باید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که معتبر هستند و در این زمینه سالها تجربه دارند. چندتا از این فروشگاه‌های معتبر عبارت‌اند از، آف دکور، روستیک ایران و مبلمان زیست که دارای نمونه‌ها و محصولات منحصر به فردی هستند

 

کدخبر: 873666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟