کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون ترید!

در ادامه پنج راه ساده برای قرار گرفتن در معرض ارز‌های دیجیتال و ایجاد سرمایه با استفاده از روش‌های کارآمد اما بدون ترید ارائه خواهیم کرد. همراه ما باشید!

      • سرمایه‌گذاری مستقیم

اختلاط مالی سنتی و مدرن هیچ اشکالی ندارد. سرمایه‌گذاری در مجموعه‌ای متنوع از دارایی‌های کریپتو و ورود به بازار ارز دیجیتال راهی عالی برای کسب درآمد به‌شمار می‌رود. به خصوص اگر تجربه و ترجیحی برای بازار با درآمد ثابت داشته باشید.

علی‌رغم فراز و نشیب‌های موجود در بازار ارز‌های دیجیتال، ارز‌های دیجیتال و بازار‌های مالی غیرمتمرکزتر، از نرخ رشد ترکیبی سالانهٔ بهتری نسبت به بازار‌های سنتی برخوردارند. با توجه به این توضیحات، اگر بخواهید در افق‌های زمانی سه تا پنج‌ساله کار کنید، بازدهٔ سبد ارز‌های دیجیتال برای شما می‌تواند بسیار سودآور باشد.

همچنین می‌توانید روی ترکیبی از ارز‌های دیجیتال امن‌تر و توکن‌های با ریسک کمتر سرمایه‌گذاری کنید. فضای زیادی برای نوآوری در ارز‌های دیجیتال وجود دارد. بهتر است بدانید سرمایه‌گذاری در این بازار، به دلیل ماهیت متلاطم ارز دیجیتال، به‌عنوان HOLD کردن شناخته می‌شود. برای سرمایه‌گذاری مستقیم می‌توانید به صرافی آنلاین یوبیتکس مراجعه کنید. روش‌های مستقیم سرمایه‌گذاری در این وب‌سایت به کاربران ارائه می‌شود.

      • ایجاد کسب‌وکار

در ظهور هر صنعت جدید، اغلب این صنایع جانبی هستند که بیشترین سود را دارند. قرن نوزدهم زمانی که در کالیفرنیا طلا یافت شد، تجار در صنایع جانبی درگیر می‌شدند و بدین ترتیب بیشترین درآمد را به‌دست می‌آوردند. بازار ارز دیجیتال هم دقیقاً شرایط مشابه دارد و مانند ظهور یک اینترنت جدید است. این صنعت تازه‌به‌دوران‌رسیده به کمک حقوقی، روابط عمومی، بازاریابی، منابع آموزشی، مهندسین بلاک‌چین، متخصصان شبکه، نویسندگان محتوا، کارشناسان رسانه‌های اجتماعی، متخصصان سرمایه‌گذاری، مدیران پورتفولیو، منابع انسانی، استعدادیابی، بازاریابی وابسته و غیره نیاز دارد.

شما می‌توانید یک کسب‌وکار پرسود با هر یک از موارد فوق و موارد دیگر راه‌اندازی کنید. شاید از خود بپرسید که چگونه تخصص موجود شما می‌تواند به‌راحتی به بازار‌های Web3  منتقل شود؟ پاسخ این سؤال کاملاً واضح و روشن است، چراکه بسیاری از آن‌ها در زیرساخت‌های مختلف یکسان هستند.

سرمایه‌گذاری اولیه در کسب‌وکار

      • سرمایه‌گذاری اولیه در کسب‌وکار

کارآفرینان برتر جهان معمولاً راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید را انتخاب نمی‌کنند. آن‌ها صرفاً در مشاغلی سرمایه‌گذاری می‌کنند که پتانسیل ایجاد بازدهٔ قابل توجه با سطوح ریسک قابل قبول را دارند. کارآفرینانی که سرمایهٔ مازاد دارند می‌توانند به‌سمت استارت‌آپ‌های جدیدی که احتمالاً موفق هستند بروند.

در مسأله ارز‌های دیجیتال بیشترین بازدهی از ارز‌های رمزنگاری‌شده مربوط به کسانی است که در مراحل اولیهٔ پروژه‌های خاص خرید کرده‌اند. برای مثال، MATIC یک توکن Polygon است که بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، از 0.015 دلار به 2.45 دلار رسید. برای کسانی که زود وارد چنین پروژه‌هایی می‌شوند، این دسته از معاملات می‌تواند بسیار پرسود باشد. هرچند که معمولاً این اتفاقات بسیار نادر هستند، اما این‌ها فرصت‌هایی طلایی برای کارآفرینانی به‌شمار می‌رود که می‌خواهند به بازار ارز دیجیتال وارد شوند.

      • Staking

استکینگ کریپتو برای اکثر ارز‌های دیجیتال ازجمله اتریوم، کاردانو، باینس و سولانا در دسترس است. استکینگ کریپتو به دریافت سود از حساب سپرده در بانک شباهت دارد. البته با این تفاوت که شما مالکیت دارایی‌های خود را حفظ می‌کنید و بهره‌ای که دریافت خواهید کرد، چیزی حدود ۴ تا ۵ درصد است.

این یک راه کاملاً آسان و ساده برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. با این حال این مسأله زمانی می‌تواند برای شما سودآور باشد که ارزش ارز‌های شما ثابت باشد یا افزایش پیدا کند، در صورتی که ارزش ارز دیجیتال شما کاهش یابد، امکان این‌که شما هم ضرر کنید بسیار زیاد است. با این حال ارز‌های دیجیتالی مانند تتر که پشتیبان پول فیات دارند، از خطر کمتری برای این نوع سرمایه‌گذاری، برخوردارند. شما می‌توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس، درمورد ارز‌های استیبل کوین یا ارز‌هایی که پشتیبان فیزیکی دارند، اطلاعات بیشتری به‌دست‌ آورید.

بازار ارز دیجیتال

سخن آخر

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال وجود دارد، بسیاری از آن‌ها به مهارت‌ها و ترجیحات شما بستگی دارد. مشکل بزرگ کریپتو این است که فرصت‌های زیادی وجود داشته که آن‌ها تمرکز و پایبندی به یک برنامهٔ سرمایه‌گذاری معین را دشوار می‌کنند. با این حال بهتر است به برنامه‌های خود پایبند باشید و تا زمانی که به موفقیت دست یابید، از همان‌ها استفاده کنید. ضمن این‌که باید دارایی‌های خود را با دقت انتخاب کنید.

 

کدخبر: 866246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟