معرفی انواع شیرالات اذراعم ازشیرپیسواراذرشیرگازی اذروشیرلباسشویی اذر

شیرالات از مهمترین ابزارهای پرکاربرد در تاسیسات محسوب می شوند، که در تنوع زیادی موجود هستند. یکی از برندهای تولید کننده تولید شیرآلات می توان به کارخانه آذر اشاره کرد که دارای سال ها تجربه در زمینه تولید این تجهیزات می باشد. از دسته محصولات تولیدی این برند، می توان شیر گازی، شیر پیسواراذر و شیر لباسشویی را نام برد که هر یک دارای مشخصات ویژه ای هستند.

درباره برند آذر

شرکت آذران از برندهای خوش نامی است که در سال 1365 در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود. این برند با تلاش و پشتکار فراوان توانست کامل ترین انواع تجهیزات را برای تاسیسات ساختمانی طراحی و تولید کند. گروه صنعتی آذران به روزترین انواع شیرآلات را به کمک ماشین آلات صنعتی تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. در واقع این برند در تلاش است تا بتواند به نیاز تمامی افراد در این زمینه پاسخ دهد.

از جمله مهمترین مواردی که باعث شده این برند مورد توجه قرار بگیرد و به شهرت برسد، تولید انواع این تجهیزات از آلیاژ مرغوب برنجی می باشد؛ که از طول عمر بسیار بالایی بهره مند هستند و با خیال آسوده بدون نیاز به تعویض زود هنگام، می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید. این شرکت انواع محصولات خود را در طیف گسترده طراحی و تولید کرده است که باعث برطرف کردن نیاز همه تاسیسات و صنایع شده است. در ابتدا برای آشنایی با برخی از محصولات این شرکت تولید کننده با ما همراه باشید.

محصولات گروه صنعتی آذر

این برند با اتکا به نیروهای متخصص و مجرب و به کمک ماشین آلات پیشرفته تنوع زیادی از محصولات را تولید و روانه بازار کرد. از جمله مهم ترین این محصولات می توان به شیرآلات گازی، شیر پیسوار اذرو شیر لباسشویی اشاره کرد که کاربرد گسترده ای دارند. مشخصات هر یک در این برند به شرح زیر هستند:

شیرپیسواراذر

شیر گازی آذر

از جمله تولیدات با کیفیت صنعتی می توان به شیر گازی آذر اشاره کرد، که در این برند در آلیاژ مرغوب برنجی ساخته شده است. شیر گازی آذر برای قطع و وصل کردن جریانات گازی به کار برده می شود، و نقش مهمی را در تاسیسات صنعتی به عهده دارد. از جمله مهمترین کاربردهای این شیرآلات می توان به کاربردها صنعتی و مسکونی اشاره کرد که کاربرد بسیار ساده ای دارند.

شیرآلات گازی صنعتی به راحتی باز و بسته شده و این قابلیت در آن ها تنها با یک علامت ONو OFF اجرا می شود. در واقع در بازار به این شیرآلات، شیرآلات توپی نیز گفته می شود که توپی تعبیه شده در آن باعث باز و بسته شدن شیر می شود. انواع شیرآلات گازی آذر در سایزبندی های متنوع طراحی و ساخته شده اند که می توانید از آن ها به صورت گسترده در صنایع استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی های برند آذر می توانید شیرآلات گازی صنعتی را در تضمین کیفیت و گارانتی تهیه و خریداری کنید.

شاید فکر کنید که این شیر تنها مختص به جریانات گازی می باشد، ولی اینطور نیست و از این دسته از شیرآلات برای جریانات آب نیز می توان استفاده کرد. به دلیل استانداردها و ضوابطی که در ساخت این محصول به کار برده شده است، شیر گازی آذر دارای مشخصات ویژه مربوط به خود می باشد که مورد تایید استاندارد ایران و سازمان نظام مهندسی قرار گرفته است. این برند دارای متنوع ترین محصولات در زمینه شیرهای آبی و گازی می باشد، که می توانید همه آن ها را با بهره مندی از مهر استاندارد تهیه کنید.

شیرگازی اذر

شیر پیسوار آذر

همه شما در تاسیسات ساختمانی خود از شیر پیسوار استفاده می کنید، با این وجود که از کارایی دقیق آن با خبر نیستید. شیر پیسوار به آن دسته از شیرآلات گفته می شود که برای شیرهای روشویی و ظرفشویی به کار برده می شود. شیر پیسوار آذر در این برند از آلیاژ مرغوب برنجی اکستروژن ساخته شده است که از یک اهرم کوچک برای کنترل کردن جریان آب برخوردار می باشد. به صورت کلی شیر پیسوار در انواع سایزبندی های 8/3 و 2/1 طراحی شده است که از کارایی گسترده ای برخوردار است.

کارخانه آذر به تولید شیر رادیاتوراذر در انواع فیلتر دار و بدون فیلتر پرداخته است، که بهتر است در زمان خرید نوع فیلتردار آن را تهیه کنید. فیلتر به کار برده شده در این شیر از یک طراحی مخصوص برخوردار است، که از ورود شن و ماسه و ذرات به داخل کارتریج شیر جلوگیری می کند. از آنجایی که رسوبات در شیرآلات باعث کاهش فشار آب می شوند، پس انتخاب یک شیر پیسوار فیلتردار یک انتخاب هوشمندانه است.

شیرآلات پیسوار با توجه به کیفیت درجه یکی که دارند، در یک قیمت مقرون به صرفه عرضه شده اند، و کاملا اقتصادی هستند. این محصول برنجی به صورتی ساخته شده است که احتمال نشتی و پوسیدگی در آن ها وجود ندارد. برند آذر بهترین انواع شیر پیسوار را روانه بازار کرده است که به آن شیر ظرفشویی نیز گفته می شود. اگر در زمان خرید این شیر با رنگ های آبی و قرمز شیر پیسوار مواجه شدید، تعجب نکنید؛ چرا که این شیر با توجه به رنگ های ذکر شده، به ترتیب برای آب سرد و گرم طراحی شده است.

شیر لباسشویی آذر

در زمان نصب شیرلباسشویی اذر برای آن که بتوانید به راحتی به تفکیک آب های سرد و گرم بپردازید، به یک شیر به نام شیر لباسشویی نیاز دارید. شیر لباسشویی آذر از محصولات پر فروش این برند محسوب می شود که از کارایی به خصوصی برخوردار است. این شیر توسط این تولید کننده از متریال برنجی مرغوب ساخته شده است و دارای یک کیفیت درجه یک می باشد. شیر لباسشویی به کمک شیلنگ یکسر رزوه به شیر متصل شده و به کار برده می شود.

مکان نصب این شیر در واقع در ورودی های ماشین لباسشویی و در برخی مواقع ماشین ظرف شویی می باشد. برای انتقال جریان آب از این شیر در تاسیسات زیادی استفاده می کنند و دلیل اصلی محبوبیت شیر لباسشویی آذر کیفیت برنجی است که در آن به کار برده شده است. نحوه کارایی این شیر به صورتی است که از آن در سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز می توان استفاده کرد و از کارایی آن بهره برد.

آذر در تولید این محصولات دانش فنی و پیشرفته ای را به کار برده است، تا توانسته بهترین نوع این محصول را روانه بازار کند. این محصول در انواع سایزبندی ها با ضمانت و تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش روانه بازار شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. می توانید این شیر را بدون نگرانی از نشتی آب نصب کرده و از آن استفاده کنید. شیر پیسوار با توجه به اهمیت زیادی که دارد، از نصب راحتی برخوردار است. در انواع سرویس های بهداشتی و فلاش تانک نیز می توان از این محصول استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

 

کدخبر: 865792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟