سرمایه گذاری با حداکثر میزان سوددهی! همین حالا اقدام کنید...

فرانچایز یک راه محبوب برای هر کارآفرین برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار است، به‌خصوص زمانی که وارد یک صنعت بسیار رقابتی مانند فست‌فود می‌شوند. یک مزیت بزرگ برای خرید حق امتیاز این است که به نام تجاری یک برند معتبر دسترسی دارید. شما نیازی به صرف منابع برای ارائه نام و محصول خود به مشتریان ندارید. در واقع ایده فرنچایز جزء ایده‌های پولساز است.

فرانچایز یا استارتاپ؟؟

اگر نمی‌خواهید کسب‌وکاری را بر اساس ایده دیگران راه‌اندازی کنید، می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. اما راه‌اندازی شرکت خودتان پرمخاطره است. وقتی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنید، تنها هستید. باید بیزنس پلن قوی داشته باشید. آیا محصول من به فروش خواهد رسید؟ مشتریان آنچه را که ارائه می‌دهم دوست خواهند داشت؟ آیا برای دوام آوردن پول کافی به دست خواهم آورد؟

نرخ شکست برای کسب‌وکارهای جدید بالاست. تقریباً ۲۰ درصد استارت‌آپ‌ها در سال اول دوام نمی‌آورند. حدود ۵۰٪ تا سال پنجم ادامه می‌یابد، در حالی‌ که فقط ۳۰٪ هنوز پس از ۱۰ سال در تجارت هستند. برای تبدیل رویای خود به واقعیت، انتظار داشته باشید که ساعت‌های طولانی و سخت بدون پشتیبانی یا آموزش تخصصی کار کنید. اگر با تجربه اندک یا بدون تجربه به صورت انفرادی بیرون می‌روید، عرشه در مقابل شما انباشته شده است. اگر استارت‌آپ برای شما بار خیلی بزرگی به نظر می‌رسد، مسیر حق رأی ممکن است انتخاب عاقلانه‌تری باشد.

نام برند فرانچایز یکی از ارزشمندترین دارایی صاحبان آن فرانچایز محسوب می شود. چرا که مشتریان یا مصرف کنندگان براساس آن تصمیم می گیرند که کدام کسب و کار و بیزنس را برای بازاریابی خود انتخاب کنند و این نوع برند است که تعیین کننده نحوه تصمیم گیری خریدار در رابطه با استفاده از فرانچایز است.

بالواقع اغلب مشتریان به صاحبان کسب و کار و میزان برآورده شدن انتظارات تجاری آنان اهمیتی نمی دهند. اما اینکه به عنوان فرانچایزدهنده، قطعا به توسعه و بهبود روابط با مشتریان خود(منظور همان فرانچایزگیرندگان است) حفظ آنها اهمیت خواهید داد و مشتریانی را انتخاب می کنید که به خرید از شما به خاطر کیفیت خدمات و حفظ روابط حسنه معتقد هستند. این نکته را به خاطر داشته باشید که در درجه اول، اعتماد مشتریان به نام برند در جهت برآورده شدن انتظارات خودشان است و فرانچایز دهنده و گیرنده برای تحقق این امر بایستی در یک راستا فعالیت کنند.

پیتزا سیب

 اگر تحمل چنین ریسکی فراتر از توانایی شماست، مسیر دریافت حق امتیاز از رستوران‌های زنجیره‌ای پیتزا سیب 360، می‌تواند جایگزینی هوشمندانه‌ در نظر گرفته شود. پیتزا سیب 360 با 50 شعبه فعال و بیش از یک دهه حضور مستمر در صنعت فست فود به شما این امکان را می دهد تا با آسودگی خاطر هرچه بیشتر، کسب و کار خود را در حوزه فست فود راه اندازی کنید. برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان پیتزا سیب 360 روی این لینک کلیک کنید.

 

کدخبر: 864241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟