صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس بهترین صرافی از نظر تنوع رمز ارزها

برای این که بتوانید در بازار ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی معامله کنید نیاز دارید تا از طریق یک صرافی این کار را انجام دهید. سایت‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آنها این معاملات را انجام دهید. حتماً دقت داشته باشید برای انجام معامله در بازار ارز دیجیتال سایتی را انتخاب کنید که مزایای بیشتری داشته باشد. یک صرافی معتبر تنوع زیادی از لحاظ تعداد رمز ارزها دارد. در این مقاله به بررسی اهمیت تنوع رمزارزها و بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال می‌پردازیم.

بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید قابلیت معامله ارزهای مختلف که از دسته‌بندی‌های متنوع هستند را داشته باشد. در زیر به این دسته‌بندی‌ها اشاره می‌کنیم.

GameFi

امروزه بازی‌های مختلفی در بستر بلاک‌چین ایجاد شده‌اند که کاربران می‌توانند هم‌زمان با استفاده از آن‌ها سرگرم شوند و کسب درآمد هم داشته باشند. این بازی‌ها به شما اجازه می‌دهند آیتم‌های گیم را به خارج از دنیای مجازی ببرید و پاداش‌های خود را از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال معامله کنید.

DeFi

دیفای اشاره به فناوری بلاک‌چینی دارد که با استفاده از آن می‌توان معاملات را به‌صورت غیرمتمرکز انجام داد. دیفای زیرمجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که بر اساس قرارداد هوشمند عمل می‌کنند. با استفاده از این تکنولوژی، واسطه‌ها در بازار ارز دیجیتال حذف شده‌اند.

میم‌کوین‌ها

میم‌کوین‌ها شکل دیگری از ارزها هستند. میم‌ کوین ها عموماً برگرفته از یک شوخی هستند و دارایی‌هایی هستند که همانند سهام و اوراق بهادار و دیگر سرمایه‌گذاری‌ها در بازار کریپتو حضور دارند.

NFT

بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال باید قابلیت معامله توکن‌های NFT را هم داشته باشد. NFT به توکن‌های غیرقابل‌تعویض گفته می‌شود که در بلاک‌چین وجود دارند. این توکن‌ها مانند ارزهای دیجیتال قابلیت تعویض ندارند و با نمونه‌های مشابه خود فرق دارند.

وب 3

Web 3.0 در واقع همان اینترنت نسل سوم است. این فناوری می‌تواند به کمک بلاک‌چین به‌صورت غیرمتمرکز پیاده‌سازی شود. در اینجا سروری وجود ندارد؛ بلکه برخی از کاربران به‌عنوان سرور در نظر گرفته می‌شوند و برخی دیگر از کاربران می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال باید قابلیت پشتیبانی از این دسته‌بندی‌ها و تعداد زیادی ارز دیجیتال را داشته باشد.

ارائه خدمات بهترین صرافی ارز دیجیتال

یک صرافی حرفه‌ای باید تمام سعی خود را به کار بگیرد تا خدمات متنوعی که در ادامه بیان می‌کنیم را به مشتریان خود ارائه دهد.

صرافی باید معاملات را به‌صورت بی‌واسطه انجام دهد. در واقع یک صرافی معتبر باید معاملات را به‌گونه‌ای طراحی کند تا خریدار به طور مستقیم با فروشنده معامله کند. بیشتر صرافی‌های موجود در بازار خود، معامله را با فروشنده انجام می‌دهند و آن را با‌واسطه به خریدار می‌دهند.

بهترین صرافی باید رمز ارزها و درآمدهای ریالی شما را در کیف پول‌ها و حساب‌های بانکی امن نگهداری کند. در صورت نیاز به برداشت و یا واریز باید این کار به‌صورت آنی انجام شود تا کاربر انتظار زیادی برای انجام معامله نکشد.

 متأسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی از صرافی‌ها برای احراز هویت مدارک زیادی از کاربران می‌خواهند. یک صرافی خوب باید روند احراز هویت را برای کاربران سهل کند تا از این لحاظ دچار مشکل نشوند.

داشتن پشتیبانی قوی از دیگر خدماتی است که یک صرافی می‌تواند به مشتریان ارائه دهد. شما باید بتوانید از راه‌های مختلف برای پیگیری احراز هویت، مشکل در معامله و یا هر درخواست دیگری به‌راحتی با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشکلات را رفع نمایند.

صرافی ارز دیجیتال

قابلیت‌های صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس

کار با بسیار از صرافی‌های ارز دیجیتال خیلی سخت است. یوبیتکس از جمله بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال و رابط کاربری است. بعد از چند وقت کارکردن با آن درمی‌یابید که کارکردن با یویتکس چقدر راحت و جذاب است و به راحتی می توانید معاملات ارز دیجیتال خود را از این طریق انجام دهید.

یوبیتکس قابلیت پشتیبانی از بیش از 200 ارز دیجیتال و توکن را دارد که این قابلیت منحصربه‌فرد است و کمتر صرافی از این تعداد ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. تیم پشتیبانی آن از کاربران خواسته است در صورت نیاز به معامله ارز و یا توکنی که در یوبیتکس موجود نیست آن را به اطلاع آن‌ها برسانند تا در صورت امکان به لیست ارزها اضافه شود. همین عامل باعث شده است تا جز بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال باشد. در این صرافی امکان معامله توکن‌های لویج دار هم وجود دارد.

شما قادر خواهید بود تا کد معرف خود را در اختیار کاربران جدیدی که قصد ثبت‌نام دارند قرار دهید. با این کار تا 30 درصد از کمیسیون دریافتی آنان در هر ساعت به‌حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

یوبیتکس دارای بخش‌های مشاوره و تحلیل بازار کریپتو هم است. شما می‌توانید با مراجعه به این بخش‌ها از روند بازار اطلاع پیدا کنید.

درصورتی‌که قصد دارید در بازار ارزهای دیجیتال معامله کنید از کدام صرافی استفاده خواهید کرد؟ آیا شما بهترین صرافی از نظر تعداد ارز دیجیتال را انتخاب خواهید کرد یا صرافی‌هایی که تعداد کمی ارز برای معامله در لیست خود دارند؟ دلیل شما برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال چیست؟

 

کدخبر: 862595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟