سرمایه گذاری هایی که تضمین سلامت آب را به همراه دارد

مسئله مهم برای خرید فیلترها، مواد شیمیایی و دستگاه های تصفیه آب این است که، برای خرید آنها باید به فروشگاه ها یا وب سایت های معتبر مراجعه کنید. این تنها راهکار اطمینان از خرید محصول اصل و با کیفیت است.

در ادامه به معرفی بهترین شرکت های فعال در حوزه آب و تصفیه آب در ایران می پردازیم.

برترین شرکت های فعال در حوزه آب

شرکت های فعال در حوزه آب شامل شرکت هایی است که، به صورت فیزیکی در زمینه فروش تجهیزات تصفیه آب و کلیه تجهیزات آبی فعالیت دارند؛ یا شامل شرکت هایی است که هم امکان خرید حضوری و هم آنلاین را دارند. برخی از شرکت های فعال در حوزه تجهیزات آبی نیز تنها به صورت آنلاین به فروش محصولات و ارائه خدمات در این زمینه می پردازند.

یکی از بهترین شرکت های تجهیزات آبی در ایران که محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد، وب سایت آبین با آدرس abin.ir است. کلیه خدمات و محصولات این شرکت بر مبنای تکنولوژی روز دنیا و با تکیه بر دانش تخصصی کارشناسان آن به مشتریان ارائه می شود.

برترین-شرکت-های-فعال-در-حوزه-آب

از جمله مهم ترین محصولات سایت تصفیه آب آبین می توان به دستگاه تصفیه آب صنعتی اشاره کرد که در ادامه ویژگی های آن را با هم بررسی می کنیم. هم چنین دیگر تجهیزات تصفیه آب شامل فیلتر آب آبین را نیز می توانید از این بازار آنلاین تجهیزات آبی تهیه کنید.

تصفیه کننده های صنعتی

تصفیه کننده های صنعتی یا دستگاه های تصفیه آب صنعتی که بر اساس نیاز مشتری و مشخصات دقیق آب ورودی طراحی و تولید می شوند، یکی از مهم ترین محصولات آبین هستند. این دستگاه ها در بسیاری از کاربردها شامل تصفیه آب آشامیدنی، تامین آب سالم برای کشاورزی و باغبانی، صنایع غذایی و دارویی، صنایع نوشیدنی و بسیاری از موارد دیگر برای تامین آب با خلوص بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

تصفیه آب صنعتی با استفاده از آب شیرین کن صنعتی یکی از بهترین و پر بازده ترین روش های تصفیه آب است. روشی که هم دقت بالایی معادل برای حذف آلاینده های آب دارد و هم قیمت آن در اغلب کاربردها مقرون به صرفه است.

تولید و واردات مواد تصفیه کننده

مواد تصفیه کننده آب شامل کربن فعال، سیلیس، آنتراسیت، رزین سختی گیر، پلی آلومینیوم کلراید و ... هم از نوع تولید داخلی و هم وارداتی در بازار ایران موجود هستند. در ادامه در مورد کاربرد هر یک از این مواد در تصفیه آب مواردی با بررسی می کنیم:

کربن فعال

کربن فعال از مهم ترین مواد تصفیه آب است. این ماده به دلیل مساحت سطحی زیادی که فراهم می کند، قابلیت جذب آلاینده هایی شامل بو، رنگ، طعم نامطلوب، برخی فلزات سنگین و کلر آب را دارد. کربن اکتیو در شکل فیلترهای کربنی مختلف با سایزهای متفاوت برای استفاده در کاربردها و مقیاس های مختلف تولید می شود.

سیلیس و آنتراسیت

سیلیس یا شن برای حذف ذرات معلق و کدورت آب کاربرد دارد. سیلیس دارای دانه بندی های مختلفی است که، برای حذف ذرات معلق درشت از آب مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید-و-واردات-مواد- تصفیه-کننده

آنتراسیت نیز حد واسط میان سیلیس و کربن فعال است. آنتراسیت زغالی طبیعی است که برای از بین بردن کدورت، آهن، منگنز، کلر آزاد، کروم و فزلات سنگین، مواد آلی و چربی از آب مورد استفاده قرار می گیرد.

رزین سختی گیر

رزین سختی گیر برای از بین بردن عوامل یونی سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند تبادل یونی که از طریق دانه های رزین سختی گیر انجام می شود، باعث تبادل یون های عامل سختی آب با یون های فرم یونی رزین و نرم شدن آب می شود.

پلی آلومینیوم کلراید

پلی آلومینیوم کلراید یا PAC دارای دو نوع پک آشامیدنی یا بهداشتی و پک صنعتی می باشد. پلی آلومینیوم کلراید از منعقد کننده هایی است که، در صنعت تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

 PAC برای لخته سازی، رفع کدورت و کاهش TDS آب یا پساب کاربرد دارد. پلی آلومینیوم کلراید صنعتی بیش ترین کاربرد را در تصفیه فاضلاب دارد. برای خرید پلی آلومینیوم کلراید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آبین و دریافت مشاوره رایگان با اطمینان خاطر از اصالت محصول خرید خود را انجام دهید.

پلی الکترولیت

پلی الکترولیت شامل پلیمرهایی به شکل جامد یا مایع است که، برای لخته سازی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی الکترولیت یک کمک منعقد کننده است که، باعث تسریع فرایند جداسازی جامدات از مایعات و تصفیه مایعات می شود.پلی الکترولیت برای زلال سازی آب خام در تولید آب آشامیدنی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین با توضیحاتی که تا کنون داده شد با سرمایه گذاری های حساب شده برای خرید مواد شیمیایی و فیلترهای تصفیه آب و طراحی سیستم مطابق با نظر طراح و بر اساس اصول از پیش تعریف شده، می توان سلامت آب را تضمین کرد.

 

کدخبر: 859995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟