مزایای پنل پیامکی در سازمان های دولتی و خصوصی

اطلاع‌رسانی تصمیم‌های مهم به اعضای شرکت با پنل ارسال پیامک

تصور کنید که شرکتی بزرگ دارید که حدوداً 300 نفر کارمند در آن مشغول به کارند. اگر برای اطلاع‌رسانی موضوعی مهم مانند تعطیل بودن یا نبودن شرکت در یک روز خاص مجبور به اطلاع‌رسانی شوید، کار بسیار سخت می‌شود. باید شماره تک‌تک اعضای شرکت را پیدا کنید و برایشان پیام بفرستید. در این مواقع، پنل پیامک کمکتان می‌کند در عرض چند ثانیه، برای همه کارکنانتان به‌صورت یکجا پیام بفرستید. در ضمن، با ارسال پیامک سازمانی حرفه‌ای‌تر نیز دیده خواهید شد.

خوشامدگویی به نیروهای جدید؛ یکی از مزایای پنل پیامکی سازمانی

برای اینکه کارمندان وفادارتری داشته باشید، باید نشان دهید که وجود کارکنان برای شرکت ارزشمند است. یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن توجه شرکت، ارسال پیامک انبوه و خوشامدگویی به کارکنان جدید است. علاوه بر این، می‌توانید قوانین کلی شرکت مانند ساعات کاری، سرویس رفت‌وبرگشت و تایم ناهار را برای نیروی جدیدتان توضیح دهید تا کمتر احساس غریبی کند.

اعلام زمان و نتیجه مصاحبه‌های شغلی به وسیله بهترین پنل پیامکی

فرایند استخدام و جذب نیرو، به خودی خود زمان‌بر است. اگر بخش هماهنگی با افراد جویای شغل، به صورت خودکار انجام شود، در وقت خود بسیار صرفه‌جویی کرده‌اید. به کمک پنل اس ام اس، می‌توانید به هر فرد، زمان مصاحبه آنلاین یا حضوری را اعلام کنید و در نهایت نتیجه را به اطلاع او برسانید. قیمت خرید پنل اس ام اس در مقایسه با زمانی که برای این کار می‌گذارید، کم و ناچیز است. در ضمن، می‌توانید آدرس شرکت و شماره تماس را نیز برای افراد پیامک کنید.

نظرسنجی از کارکنان شرکت به کمک پنل پیامکی سازمانی

نظرسنجی از کارکنان شرکت به کمک پنل پیامکی سازمانی

شنیدن بازخوردها و مشکلات شرکت، یکی از مهم‌ترین کارها برای رشد و توسعه کسب‌وکارتان است. پنل پیامکی، امکان ارسال فرم نظرسنجی به همه کارکنان شرکت را دارد. مزیت این روش، آفلاین بودن و نیاز نداشتن به اینترنت است. البته در صورت تمایل، می‌توانید لینک نظرسنجی و نتیجه آن را نیز برای کارمندانتان ارسال کنید.

پنل اس ام اس شرکتی؛ بهترین راه اطلاع‌رسانی حقوق و مرخصی کارکنان

بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی، وقت زیادی را برای توضیح حقوق و مزایای هر کارمند اختصاص می‌دهند. به کمک پنل اس ام اس می‌توانید مرخصی‌های تأییدشده را به اطلاع کارکنان برسانید. علاوه‌بر این، کافی است فایل اکسل حقوق و دستمزد را در پنل پیامکی آپلود کنید تا ریزدریافتی‌های هر کارمند برای او پیامک شود. برای سررسید قسط‌های وام و واریز پاداش‌ها نیز می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد. در این صورت، اعتماد کارمندان به اعتبار و دقیق بودن شرکت نیز دوچندان خواهد شد.

هماهنگی ساعات کاری کارمندان با پنل پیامکی سازمانی

در برخی از شرکت‌ها، نیروها در هر ماه روزهای مشخصی را به صورت دورکار و در خانه کار انجام می‌دهند. علاوه بر این، برخی اوقات اضافه‌کاری‌های فوری و اجباری برای روزهایی از سال نیاز است. با پنل پیامکی هماهنگی این ساعات کاری منظم و هدفمند می‌شود و هر فرد از ساعات کاری خود، آگاهی پیدا می‌کند. در ضمن، می‌توانید به کارمندان بخش‌های مختلف شرکت، پیام‌های متفاوتی دهید.

یادآوری جلسه‌ها و گزارش‌دهی به کمک پنل پیامکی سازمانی

پنل پیامکی، امکان ارسال خودکار پیامک برای یادآوری جلسات در ساعتی مشخص را دارد. به این صورت، دیگر نگران نیستید که کارمندانتان دادن یک گزارش مهم یا حضور در یک جلسه خاص را از خاطر ببرند. این موضوع برای کارکنان دورکار و جلسات آنلاین اهمیت دوچندانی دارد.

ایمیل با پنل اس ام اس سازمانی

درخواست چک کردن ایمیل با پنل اس ام اس سازمانی

گاهی اوقات برای ارسال فایل صوتی یا تصویری به کارمندان، باید از ایمیل استفاده کنید. ممکن است بسیاری از افراد ایمیل‌هایشان را به صورت مداوم چک نکنند یا ایمیل در قسمت اسپم‌ (هرزنامه) قرار بگیرد و دیده نشود. برای اینکه مطمئن شوید کارکنان این ایمیل‌ها را دیده‌اند، با ارسال پیامک از آن‌ها بخواهید ایمیلشان را چک کنند یا پاسخ دهند.

بهره‌مندی از مزایای پنل پیامکی سازمانی با فراز اس ام اس

در این مقاله با مهم‌ترین مزایای پنل پیامکی سازمانی در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی آشنا شدیم. همان‌طور که دیدید، پنل‌های پیامکی کاربردهای گوناگونی دارند که باعث بهینه‌سازی وظایف کارمندان شرکت و صرفه‌جویی در وقت می‌شوند. امروزه وب‌سایت‌های متعددی پنل پیامکی به فروش می‌رسانند که متاسفانه برخی از آن‌ها قابلیت‌های اندکی دارند. به همین دلیل، یادتان باشد که پیش از خرید پنل اس ام اس، به پشتیبانی و امکانات پنل بسیار توجه کنید.

فراز اس ام اس، پنل‌های پیامکی متعددی دارد که هیچ‌کدام نیاز به تمدید سالانه ندارند و به صورت مادام‌العمر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کافی است به وب سایت farazsms.com سر بزنید و با پکیج‌های متنوع آشنا شوید. مطمئن باشید که باتوجه‌به بودجه‌تان، یک پنل مناسب پیدا خواهید کرد. اگر هنوز هم برای خرید پنل اس ام اسی شک دارید، برای اطلاعات بیشتر با شماره 02174853 تماس بگیرید تا کارشناسان فراز، شما را بیشتر راهنمایی کنند.

 

کدخبر: 853471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟