برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی

برند نام آشنا و محبوب شیائومی در دسته بندی صوتی و تصویری، محصولات بسیاری را روانه بازار کرده است که از پرطرفدارترین آن ها می توان به تی وی باکس شیائومی ، تلویزیون شیائومی و اسپیکرهای شیائومی اشاره کرد. تلویزیون های شیائومی در ابعاد مختلفی به بازار عرضه شده اند و جزو پرفروش ترین تلویزیون های اقتصادی در سراسر جهان می باشند. ضمن اینکه با استفاده از تی وی باکس های تولید شده توسط این برند، می توان هر تلویزیون غیرهوشمندی را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کرد. انواع اسپیکر باکیفیت این برند نیز در تمامی کشورها طرفداران زیادی دارد.

معرفی برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی

سیستم های صوتی و تصویری جزء جدایی ناپذیر ساختمان های مدرن و لوکس امروزی به شمار می روند. برای تماشای یک فیلم در کنار خانواده و سپری کردن اوقات فراغت، به یک سیستم صوتی و تصویری باکیفیت نیاز خواهید داشت.

برند شیائومی سیستم های صوتی و تصویری خود را در انواع محصولات شامل سینماهای خانگی، انواع مانیتور، تلویزیون، دوربین های فیلمبرداری و عکاسی، تجهیزات تصویر برداری، کنسول‌ های بازی، سیستم‌ های پخش DVD  و بلوری، ساب ووفر، ساندبار، اسپیکرها و ... به بازار عرضه کرده است. اما در ادامه قصد داریم پیرامون برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی توضیحاتی را ارائه دهیم.

تی وی باکس شیائومی 

تی وی باکس های شیائومی یک پل ارتباطی میان تلویزیون و انواع اپلیکیشن ها، گیم ها، فیلم و موسیقی و بسیاری دیگر از سرگرمی های متنوع صوتی و تصویری هستند. شرکت شیائومی نسل چهارم تی باکس های خود را تحت عنوان Mi Box 4  به بازار عرضه کرده است.

تی وی باکس 4 شیائومی نسخه گلوبال از نظر ظاهری نسبت به نسل قبلی با تغییرات بسیاری همراه بوده است و به دلیل نداشتن لبه های خمیده بسیار بهتر از نسخه های قبلی است. بر روی ریموت کنترل این تی باکس دو دکمه اختصاصی نتفلیکس و پخش و همینطور دکمه اختصاصی فراخوانی دستیار گوگل وجود دارد. این تی وی باکس پرطرفدار با پردازنده چهار هسته‌ ای و پردازنده گرافیکی 3+2 هسته ای دارای 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می باشد.

امکان پخش ویدیوهای باکیفیت 4K و HDR را در کنار صدای Dolby DTS برای کاربران فراهم می کند. در پشت تی وی باکس شیائومی از پورت  HDMI 2.0A ، USB، AV استفاده شده است. امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و همینطور برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی از طریق Bluetooth 4.2 و بالاتر با آن وجود دارد .

ویژگی های تی باکس شیائومی

تی وی باکس از برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی از بسیاری از قابلیت های محصولات گوگل از جمله دستیار دیجیتالی گوگل (Google Assistant)  و کروم کست (Chromecast) برخوردار است. در واقع با استفاده از فرامین صوتی نیز می توان این پخش کننده را مدیریت کرد. برای اینکار فقط کافی است که میکرفون دستگاه را از طریق ریموت فعال کنید و محتوای مورد نظر خود را به صورت صوتی درخواست کنید.

در صورتی که تصمیم دارید تلویزیون قدیمی خود را به یک تلویزیون هوشمند فوق العاده باکیفیت و اندرویدی تبدیل کنید، بی شک تی وی باکس های شیائومی گزینه مناسبی برای شما هستند.

تلویزیون شیائومی

از دیگر برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی، تلویزیون های تولید شده توسط این برند است که در مدت زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت خوبی در میان خریداران در سراسر جهان برسد.

تلویزیون های برند شیائومی در سری های 4s، 4x و  QLED Q1 به صورت گلوبال به بازار عرضه شده اند. در میان تلویزیون های متنوع تولید شده توسط این برند، تلویزیون شیائومی 65 اینچ محبوب ترین سایز است و بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص داده است.

تلویزیون های تولید شده توسط برند شیائومی ضمن داشتن کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار مناسبی دارند. هر چند قیمت نهایی هر یک از تلویزیون های تولید شده توسط این برند به نوع پنل، ابعاد صفحه نمایش و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد، بستگی دارد. پنل های به کار رفته در تلویزیون های شیائومی توسط برندهای معروف در این زمینه شامل سامسونگ، ال جی و تی سی ال ساخته می شوند.

تمامی تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی شیائومی، هوشمند هستند و از رابط  کاربری Android TV یا   MIUI TV استفاده می کنند. البته همین موضوع یکی از مزیت های تلویزیون های شیائومی است و بسیاری از کاربران سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون ها را به سیستم عامل تایزن سامسونگ و WebOS ال جی ترجیح می دهند. 

فناوری به کار رفته در تلویزیون شیائومی

از مهم ترین فناوری های به کار رفته در  تلویزیون های تولید شده توسط این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • HDR10 ، HDR10+
  • دالبی ویژن
  • نرخ نوسازی تصویر 60 یا 120 هرتز
  • فناوری MEMC (نمایش تصاویر به صورت نرم و روان بدون قطعی و یا لگ)
  • بلندگوی 1 کاناله با استاندارد  Dolby Atmos (با استفاده از دو اسپیکر استریو و یک ساب ووفر)
  • WiFi-Dircet وNFC (انتقال آسان تصاویر گوشی هوشمند به تلویزیون)
  • HDMI ARC (اتصال ساندبار و یا رسیور بدون نیاز به کابل های دیگر به تلویزیون)

اسپیکر شیائومی

امروزه افراد زیادی از لوازم جانبی استقبال کرده اند و جالب است بدانید که فروش لوازم حانبی بیش از لوازم اصلی است. از یکی برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی، اسپیکرها هستند که در دسته لوازم جانبی قرار می گیرند.

شیائومی اسپیکرهای باکیفیت و متنوعی را روانه بازار کرده است و امروزه با تولیدکنندگان بزرگی در حال رقابت می باشد. در ادامه به چند نمونه از پرکاربردترین اسپیکرهای شیائومی اشاره خواهیم کرد .

اسپیکر بلوتوث شیائومی

این اسپیکر بدون سیم، برای افرادی که می خواهند در فضای باز از اسپیکر استفاده کنند، طراحی شده است. شارژ اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی توسط برق مستقیم و از طریق کابل تایپ C یا میکرو USB انجام می شود.

اسپیکر دوقلو شیائومی 

این اسپیکر شیائومی مناسب کامپیوتر است که در دو مدل سیمی (اتصال با AUX به کیس) و مدل بدون سیمی و بلوتوث به بازار عرضه شده است. در نمونه بیسم نیز یکی از اسپیکرها به دستگاه وصل می گردد و دیگری با استفاده از یک دانگل بلوتوث به عنوان اسپیکرهای کامپیوتر و یا تلویزیون استفاده می شود.

اسپیکر هوشمند شیائومی

اسپیکرهای هوشمند شیائومی از دستیار صوتی پشتیبانی می کنند. ضمن اینکه اسپیکرهای هوشمند تولید شده توسط برند شیائومی برنامه مجزا دارند و با نصب آن ها بر روی گوشی، می توان از راه دور کنترل اسپیکر را در دست گرفت.

اسپیکر خانگی شیائومی

اسپیکرهای خانگی برند شیائومی برای روشن شدن به اتصال برق نیاز دارند. صدای این دسته از برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی نسبت به اسپیکرهای قابل حمل شیائومی، بسیار بلندتر است، چراکه به دلیل اتصال مستقیم به برق، ولتاژ بیشتری نیز دریافت می کنند.

سخن آخر

برند شیائومی، نام یک کمپانی چینی است که طی سال های گذشته، محصولات مختلفی را به بازارهای مختلف در کشورهای سراسر جهان عرضه کرده است. برترین محصولات صوتی و تصویری شیائومی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند و رضایت مصرف کنندگان را کسب نماید.

 

کدخبر: 852869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟