کاربردی ترین اسپرسوساز های دنیا

 

قیمت اسپرسوساز دلونگ

دلونگی یکی از مشهورترین و معتبرترین برند های لوازم آشپزخانه در جهان است که قیمت اسپرسوساز دلونگی در رده برند ها نسبت به کاربردی که دارا می باشد بی نظیر است.

علیرغم این واقعیت که ماشین های آنها به گرانی برخی از مارک های برتر نیستند، آنها هنوز گزینه خوبی برای کسانی هستند که به دنبال ماشین های با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه هستند. با Delonghi All in One، می توانید از دستگاه قهوه ساز خود فقط در یک مکان استفاده کنید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال تغییر از دستگاه های قهوه مبتنی بر کپسول هستند و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

آیا دلونگی محصول خوبی است؟

بله، دلونگی محصول خوبی است. کسانی را می شناسیم که الان حدود 5 سال است که اسپرسوساز دلونگی دارند و هنوز هم عالی کار می کند. قطعا آن را به کسانی که به دنبال یک قهوه ساز خوب هستند، توصیه می کنیم.

برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که DeLonghi All-in-One یا مدل های دیگر، ارزش سرمایه گذاری را دارد زیرا دستگاهی همه کاره است که می تواند قهوه، اسپرسو و کاپوچینو درست کند. دیگران ممکن است آن را ارزش سرمایه گذاری ندانند، زیرا گران تر از سایر دستگاه های قهوه ساز موجود در بازار است.

یک مدل از اسپرسوساز دلونگی

DeLonghi Magnifica یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت است که برای کسانی که می خواهند از اسپرسو اصیل ایتالیایی در خانه لذت ببرند عالی است. این دستگاه دارای یک پمپ قدرتمند 15 باری است که اسپرسویی غنی و با طعم کامل تولید می کند و همچنین دارای یک آسیاب داخلی است که دانه های قهوه را به طور یکنواخت آسیاب می کند تا دم آوری عالی داشته باشید. Magnifica همچنین دارای یک چوب کف مناسب است که ساختن کاپوچینو و لاته غنی و خامه ای را آسان می کند.

ESAM-3300، یک دستگاه اسپرسوساز Magnifica، یک کاپوچینو ساز اتوماتیک است. زمانی که دانه مستقیماً برای دم کردن دم می‌شود، بلافاصله قبل از دم کردن، آسیاب می‌ شود تا بهترین نتیجه را تضمین کند. هدف از کف‌ ساز تولید یک فوم غنی و خامه‌ای است که به نوشیدنی‌ هایی با بافت یکنواخت طعمی که شایسته آن است می‌ دهد. دستگاه قهوه ساز دانه به فنجان ESAM 04.110.B De'Longhi برای استفاده ساده، جمع و جور، تمیز کردن ساده است و برای تهیه یک یا دو شات اسپرسو در روز تنظیم می شود. با سیستم دستی کاپوچینو، بخار و شیر ترکیب می شوند تا غلیظ ترین و ماندگارترین کف را ایجاد کنند. هنگامی که نوشیدنی با اندازه دلخواه خود را در دستگاه قرار می دهید، همه چیز را از قدرت تا اندازه آن به یاد می آورد.

قهوه‌ ساز DeLonghi Magnifica ESAM3300 می‌ تواند اسپرسو دوست‌داشتنی درست کند، شیر صاف و کف‌دار درست کند و به راحتی نگهداری شود. مزایای زیادی برای استفاده از آن وجود دارد، از جمله سهولت تعمیر. قهوه ساز DeLonghi Magnifica ESAM3300 مشابه مدل DeLonghi Magnifica S ECAM22110SB است، اما با فناوری حرارتی بهبود یافته. در نتیجه، این نوشیدنی اسپرسوی خوشمزه تر و همچنین شیر صاف و کف آلود را فراهم می کند. علاوه بر این، نگهداری از آن آسان‌تر است زیرا دارای چرخه تمیز کردن داخلی و قطعات خود تعمیر شونده است.

 

اسپرسوساز دلونگی

نقد اسپرسوساز های دلونگی

اسپرسوساز دلونگی، یک دستگاه عالی است که خوش ساخت و استفاده از آن ساده است. شما می توانید در هزینه فیلتر های قهوه صرفه جویی کنید زیرا نیاز به فیلتر های قهوه را از بین می برد و برای کسانی که به دنبال جایگزینی قهوه ساز مبتنی بر کپسول خود هستند، مدل all in one این برند، گزینه بسیار خوبی است. گروه De'Longhi، مستقر در ایتالیا، محصولات با کیفیت بالا تولید می کند.

در نبرد اسپرسوساز دلونگی در مقابل برویل هیچ برنده مشخصی وجود ندارد. هر دو برند دستگاه های باکیفیتی را ارائه می دهند که می توانند اسپرسوی عالی تولید کنند. با این حال، تفاوت های کلیدی بین این دو برند وجود دارد. ماشین‌ های دلونگی گران‌تر هستند، در حالی که ماشین‌ های برویل اغلب ارزان ‌تر هستند. DeLonghi همچنین طیف وسیع تری از ویژگی ها را ارائه می دهد، در حالی که دستگاه های Breville تمایل دارند کاربر پسندتر باشند. در نهایت، بهترین دستگاه اسپرسوساز برای شما به نیاز ها و ترجیحات خاص شما بستگی دارد.

دو بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی، دلونگی و برویل، هر دو بررسی شده اند. شما می توانید یک ماشین برویل را با تمام زنگ ها و سوت هایی که تا به حال تصور می کنید تصور کنید. هنگام استفاده از Breville’s Thermo، می توانید انتظار داشته باشید که قهوه شما در کمتر از دو دقیقه آماده شود. این دستگاه ها مانند مدل های مقرون به صرفه تر نسپرسو، بسیار گران هستند. اگرچه به نظر می رسد استیل ضد زنگ ماده نسبتاً آسانی برای تمیز کردن است، اما به سرعت کثیف می شود. خرید یک دستگاه اسپرسوساز می تواند زمان بر باشد، علیرغم این واقعیت که اگر یک دستگاه واقعاً کاربردی می خواهید، ممکن است مجبور شوید پول زیادی خرج کنید. DeLonghi یک رقیب کاملاً حرفه ای در بازار دستگاه اسپرسوساز خانگی است.

 

دلونگی

لیست قیمت اسپرسوساز دلونگی

اگر به دنبال قیمت عالی هستید، به خرید دستگاه اسپرسوساز دلونگی فکر کنید، به خصوص اگر قصد دارید از آن برای شات دوبل استفاده کنید. ممکن است استفاده از ماشین‌ های دلونگی بدون فیلتر های آب یکپارچه فریبنده به نظر برسد، به خصوص اگر در منطقه‌ای زندگی می‌ کنید که دسترسی به آب تمیز بسیار محدود است. هنگامی که از آب تصفیه شده بر روی دستگاه خود استفاده می کنید، دوام بیشتری خواهد داشت. در ادامه قیمت چند مدل از اسپرسوساز های دلونگی را برای نمونه آورده ایم.

قیمت دلونگی 685 6000000 تومان 

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

Delonghi EC850M Espresso Maker

۹,۶۶۰,۰۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی Delonghi مدل BCO431

DeLonghi BCO431 Espresso Maker

۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی BCO420

Delonghi BCO420 Espresso Maker ۷,۰۳۰,۰۰۰

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO320

Delonghi BCO320 Espresso Maker ۴,۵۶۰,۰۰۰

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9 ۲,۲۰۰,۰۰۰

اسپرسو ساز دلونگی مدل Scultura ECZ 351

۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی مدل ECP3531

Delonghi ECP35.31 Espresso Maker

۴,۳۹۰,۰۰۰ تومان

تحلیل قیمت اسپرسوساز دلونگی

یکی از دلایل مهم گران بودن دستگاه های اسپرسوساز نسبت به سایر قهوه ساز ها این است که ساخت آنها بسیار پیچیده تر است. دیگ بخار و استات فشار، باید با بالاترین استاندارد های کیفیت ساخته شوند تا دما و فشار ثابتی داشته باشند.

اسپرسوساز ها با فشار بالا تنها در چند ثانیه آب را از میان تفاله های قهوه فشرده می کنند. یک اشتباه کوچک در فشار یا دما منجر به نتایج ضعیف می شود. بسیاری از ماشین‌ ها با ضمیمه ‌های اضافی مانند نازل بخار نیز عرضه می‌شوند. اگرچه نازل های بخار در سطح عملکرد ساده ای دارند - گرم کردن و بخار دادن شیر - ادغام آنها با بقیه دستگاه در حالی که بهترین مواد را تهیه می کنند، بسیار پیچیده است. این فقط تعداد زیاد قطعات نیست که یک دستگاه اسپرسوساز دلونگی را گران می کند. ساخت بسیاری از این قطعات نیز گران است. یک ماشین می تواند یک آسیاب، یک ترموبلاک، چندین پورتافیلتر و یک نازل بخار داشته باشد. قسمت بیرونی دستگاه که معمولاً با مواد باکیفیت مانند فولاد ضد زنگ یا کروم برس خورده است، نیز بر هزینه ها می افزاید.

 

کدخبر: 852725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟